Handig als je spoed hebt en nergens terech kunt. Maar anders moet je hier niet zijn! Dame die de planning doet moet hier nog even op oefenen. Daarnaast zijn de reparaties slecht, en moet je hier 3x voor terug komen
Reactie van/namens:
KRAKK Specialisten in kunstgebit reparatie
Beste meneer Roel Koster, erg vervelend dat u dit zo ervaart. Zoals ook telefonisch aangegeven en zoals u zelf ook al aangeeft is het een spoed dienst. Met U dus ook meerdere mensen die " problemen " hebben met hun prothese. Iedereen is keurig geholpen en u had een afspraak om 18.00 uur. U gaat om exact 18.10 uur weg en schrijft dan deze review. Jammer dat U geen 10 minuten de tijd gunt en bij uw punt blijft afspraak is afspraak en tijd is tijd. Helaas dan bent u bij ons inderdaad niet aan het juiste adres want wij willen graag bij ieder prothese probleem de tijd nemen en de reparatie op gepaste wijze verhelpen. We wensen u veel succes met het vinden van een praktijk waar u niet hoeft te wachten en waar nooit een uitloop is. De mw aan de balie heeft u keurig te woord gestaan dus erg jammer dat u ook hierin niet zo eerlijk bent. U schrijft 3 keer slecht gerepareerd?? ik zie geen eerdere review van U en waarom komt U dan terug? Of moeten wij het zien, zoals het eigenlijk is: dat U deze review schrijft uit frustratie omdat u niet gelijk op uw geplande afspraak geholpen werd?
Wij wensen u uiteraard het beste en hopen u een betere "toko" vindt als U problemen heeft met uw prothese.
Duidelijke uitleg
1
Behandeltijd
1
Is deskundig
1
Aanbeveling
1
1.0
marwil 10 Jul 2024 - 13:29Review voor de praktijk
Krakk met name Erik Maassen is ‘n grote knutselaar. Heeft 2x mijn gebit gerepareerd (scheurtje) en is nog niet goed! Maar wel 2x het volle pont betalen!! Waarna hij mij tot 2x toe ‘n gebit heeft aangemeten wat totaal niet paste. In overleg met mijn zorgverzekeraar ZK heb ik de behandelingen bij deze prutser gestopt. Hij heeft het geld terug moeten storten naar mijn ZK. Dus laat je nooit behandelen door deze prutser die altijd ‘n mooi verhaaltje heeft. Bah misselijke man!!
Reactie van/namens:
KRAKK Specialisten in kunstgebit reparatie
Beste meneer Marwil ter Horst, we vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Je bent 2x voor een reparatie aan uw oude prothese geweest. Een maal bij uw tandarts in de praktijk en 1x bij Krakk, omdat u liever in de avonduren wilde komen. In maart heeft dhr Maassen bij uw tandarts in de praktijk een nieuwe prothese geplaatst (slechts eenmaal). Daarna bent u nog gezien wegens drukplekjes/kleine aanpassingen, wat normaal is binnen 4 maanden na plaatsing van een nieuwe prothese. Deze prothese werd dan ook niet gecrediteerd. Rond de Pasen zou u langskomen bij Krakk, maar deze afspraak moest worden afgezegd, wegens acute ziekenhuisopname van dhr Maassen. U wilde niet accepteren dat de afspraak niet door kon gaan en reageerde daar zeer respectloos op. Dit is de reden dat dhr Maassen u niet meer wenst te behandelen. Wij behandelen patiënten altijd met respect en verwachten dat ook terug.
Beste meneer Roel Koster, erg vervelend dat u dit zo ervaart. Zoals ook telefonisch aangegeven en zoals u zelf ook al aangeeft is het een spoed dienst. Met U dus ook meerdere mensen die " problemen " hebben met hun prothese. Iedereen is keurig geholpen en u had een afspraak om 18.00 uur. U gaat om exact 18.10 uur weg en schrijft dan deze review. Jammer dat U geen 10 minuten de tijd gunt en bij uw punt blijft afspraak is afspraak en tijd is tijd. Helaas dan bent u bij ons inderdaad niet aan het juiste adres want wij willen graag bij ieder prothese probleem de tijd nemen en de reparatie op gepaste wijze verhelpen. We wensen u veel succes met het vinden van een praktijk waar u niet hoeft te wachten en waar nooit een uitloop is. De mw aan de balie heeft u keurig te woord gestaan dus erg jammer dat u ook hierin niet zo eerlijk bent. U schrijft 3 keer slecht gerepareerd?? ik zie geen eerdere review van U en waarom komt U dan terug? Of moeten wij het zien, zoals het eigenlijk is: dat U deze review schrijft uit frustratie omdat u niet gelijk op uw geplande afspraak geholpen werd? Wij wensen u uiteraard het beste en hopen u een betere "toko" vindt als U problemen heeft met uw prothese.
Beste meneer Marwil ter Horst, we vinden het vervelend dat u niet tevreden bent. Je bent 2x voor een reparatie aan uw oude prothese geweest. Een maal bij uw tandarts in de praktijk en 1x bij Krakk, omdat u liever in de avonduren wilde komen. In maart heeft dhr Maassen bij uw tandarts in de praktijk een nieuwe prothese geplaatst (slechts eenmaal). Daarna bent u nog gezien wegens drukplekjes/kleine aanpassingen, wat normaal is binnen 4 maanden na plaatsing van een nieuwe prothese. Deze prothese werd dan ook niet gecrediteerd. Rond de Pasen zou u langskomen bij Krakk, maar deze afspraak moest worden afgezegd, wegens acute ziekenhuisopname van dhr Maassen. U wilde niet accepteren dat de afspraak niet door kon gaan en reageerde daar zeer respectloos op. Dit is de reden dat dhr Maassen u niet meer wenst te behandelen. Wij behandelen patiënten altijd met respect en verwachten dat ook terug.