Tandartsenpraktijk Aalsmeer
Zijdstraat 32 a-b, 1431ED Aalsmeer
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
dinsdag8:30 - 17:00
-
donderdag8:30 - 17:00
-
vrijdag8:30 - 17:00
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
- Kaakchirugie
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Mondhygiënist met voedingsadvies
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Paginering
Unprofessional and disrespectful scammers 👎 inexperienced assistant shouting at me while she obviously had no idea how to do simple tasks, like checking the e-mail.
(The worst) seemingly out of business soon, don’t ever go there.
(Vertaald door Google)
Onprofessionele en respectloze oplichters - onervaren assistent die tegen me schreeuwde terwijl ze duidelijk geen idee had hoe ze eenvoudige taken moest uitvoeren, zoals het controleren van de e-mail.
(Het ergste) schijnbaar binnenkort failliet, ga daar nooit heen.
The receptionist have no clue what’s she is doing nor the hygienist.. the doctor cares about money the most and the money only.
I asked for the X-rays i did there a week prior to my appointment by another doctor and never received any. Calling or going there in person also didn’t help… i had to make new ones elsewhere..
the worst service ever 👎
(Vertaald door Google)
De receptioniste heeft geen idee wat ze doet, noch de hygiënist. . de dokter geeft het meest om geld en alleen om geld.
Ik vroeg om de röntgenfoto's die ik daar een week voorafgaand aan mijn afspraak bij een andere arts had gemaakt en heb er nooit een gekregen. Bellen of er persoonlijk heen gaan hielp ook niet... ik moest ergens anders nieuwe maken..
de slechtste service ooit?
Sorry that this is your experience with us.
Otherwise you can also make an appoitment than we can solve thuis problemen.
(Vertaald door Google)
Sorry dat dit uw ervaring met ons is.
Anders kunt u ook een afspraak maken dan kunnen wij thuis problemen oplossen.
Goed team van tandartsen en mondhygiënisten. Patiënt vriendelijk.
het beste!
The best!
schandalig slechte tandarts welke een hoop leed bij mijn vrouw heeft veroorzaakt.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben heel erg bij met de service! Iedereen is heel vriendelijk!
I've been coming to Bouke for over 10 years and have always been very happy with the results.
Since last year I've also been going to Nick (the hygienist) and he's been very helpful, friendly and knowledgeable as well.
Now I have had an unplanned visit, due to a cracked front-tooth and Bouke was already fully booked, I came to one of his colleagues, and she has done an outstanding job as well.
It's a great team and I can definitely recommend going here!
(Vertaald door Google)
Ik kom al meer dan 10 jaar bij Bouke en ben altijd erg blij met het resultaat.
Sinds vorig jaar ga ik ook naar Nick (de mondhygiënist) en ook hij is erg behulpzaam, vriendelijk en kundig.
Nu ik ongepland bezoek heb gehad wegens een gebarsten voortand en Bouke al volgeboekt was, kwam ik bij een van zijn collega's terecht, en ook zij heeft uitstekend werk geleverd.
Het is een geweldig team en ik kan het zeker aanraden om hierheen te gaan!
Hebben mij gebit super inorde gemaakt.
Kan eindelijk weer lachen.
Bedankt
Fijn om te horen!
Perfecte praktijk, deskundig en vriendelijke medewerkers
terecht gekomen hier als een spoed geval, even gewacht in de wachtkamer maar daarna onwijs goed geholpen. zo fijn om geen pijn meer te hebben! top service.
nette tandartspraktijk, vriendelijk personeel. ik heb hier vullingen laten doen jaren geleden en nooit problemen mee gehad, kortom zeer tevreden!
Super geholpen. Ik kom hier al jaren en met tevredenheid. Goed vrolijk werkend team!
Een praktijk waar je super geholpen word en je als je pijn heb gelijk terecht kan !!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na jaren niet te zijn geweest toch eens mijn angsten overwonnen en gegaan naar Bouke Zwaan, de specialist... Na drie gaatjes en twee wortelkanaal behandelingen was ik weer helemaal bij. Mijn gevoel van onveiligheid deed me besluiten een second opinion te nemen via de tandarts van mijn ouders.
Zij heeft foto’s genomen en kwam tot de volgende conclusie; alles wat meneer Bouke gedaan heeft moest opnieuw gebeuren. Het was op z’n zachtst gezegd prutswerk. Vullingen waren slecht gezet, kanaal behandelingen waren niet voldoende en is opnieuw gaan ontsteken.
Ik heb honderden euro’s weggebracht voor niks. Deze ‘tandarts’ raad ik absoluut af. Kijk uit wat je doet!
Mooie praktijk en vriendelijke medewerkers en altijd keurig op tijd. TOP!
ben blij met mijn tandarts als er wat is kan je altijd meteen terecht word goed geholpen en alles word goed uitgelegd
raad iedereen deze tandarts aan
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen.
Top geholpen!! Gisteren een acute ontsteking aan mijn verstandskies, werd zelfde middag nog geholpen en het probleem is direct verholpen!! Geen gezeik met doorsturen naar kaakchirurg maar meteen adequaat te werk gaan. Echt top service!!!
Normaal gesproken kom je bij je tandarts om een probleem te verhelpen maar niet hier hoor! Zit al jaren bij deze tandartsenpraktijk en elke jaar weer dezelfde problemen... Wegens een ongeluk in mijn kinderjaren twee kapotte voortanden die door de jaren heen verslijten, vandaar dat ze dan ook om de zoveel tijd (jaren) moeten worden opgevuld maar bij B & B moet dit gemiddeld z’n 3x per jaar elke jaar weer. Door de fouten van de heer Bouke Zwaan mag ik dan ook weer keer op keer terugkomen en de rekening betalen, een goed voorbeeld hiervan is van een paar weken geleden wat ook de druppel heeft gedaan om per direct de overstap naar een andere tandarts te maken en deze review te schrijven 😡. Voor de tweede keer in een paar weken tijd kom ik om mijn breuk in de vullingen te repareren. Na een snelle afhandeling zoals altijd lijkt het dan toch uiteindelijk te zijn gelukt. Helaas gelijk de volgende middag weer een scheur in diezelfde tand, gelijk weer gebeld en een afspraak voor de derde keer op een rij gemaakt voor de dag erop. Vervolgens krijg ik na een paar weken tijd 3 rekening van FaMed voor zijn fouten BELACHELIJK!!! Mijn advies is dan ook om er twee keer over te nadenken of je hier de deur wel wilt binnen stappen want het enige wat ze van jouw willen is je geld!
Het is jammer want normaliter schrijf ik geen negatieve reviews maar dit moest gezegd worden om de volgende te waarschuwen.
Prima praktijk hoor. Vriendelijk personeel. Stellen je altijd gerust. Kom er zelf al jaren met vrouw en kind. Afspraakherinnering per SMS kan beter want het is niet duidelijk voor wie de afspraak is en de aankondiging is slechts 1 dag van tevoren. Beetje laat. Wachtruimte is wat ongezellig en lectuur is niet interessant.
(Vertaald door Google) Slechte ervaring met het uitgeven van facturen die ze niet konden verklaren. Zeer slechte communicatie. Na jaren met hen ga ik ergens anders heen. Niet betrouwbaar.
(Origineel)
Bad experience with them issuing invoices they could not explain. Very bad communication. After years with them I will move somewhere else. Not Reliable.
Onwijs bedankt voor de goede service, heel blij dat jullie mij met spoed konden helpen. Kom in het vervolg zeker terug!
Vanwege een acute ontsteking mocht ik vandaag mijn eerste afspraak met B&B tandartsenpraktijk te hebben. Tien minuten voor de tijd bij de balie aangemeld en daarna mocht ik 45 minuten wachten en rustig kranten te lezen. Ik was totaal genegeerd door de assistenten en medewerkers. Ik had mijn dossier aan de praktijk per mail gestuurd. Na ongeveer een uur was ik blij om eindelijk een tandarts te mogen ontmoeten, maar helaas, ik was verwelkomd door een onvervaarde assistente die mijn dossier niet eens gezien had, met een mooie vraag: waarschijnlijk heeft uw wel wat klachten met uw tanden?!!
Ik wilde beantwoorden: Nee hoor, ik ben hier om gewoon die oude kranten te lezen. Nog beter: de reden voor de vertraging was dat de tandarts is even bezig om kamer klaar te maken, terwijl hoorde ik nog tandartsboor geluid van de kamer!
Eigenlijk kon ik dit no-no verhaal niet meer uitstaan, dus gelijk bij de balie zelf afgemeld. Hoog waarschijnlijk zal ik dus 2 tanden verliezen door mijn verkeerde beslissing om B&B tandartsenpraktijk te vertrouwen. Het is namelijk heel moeilijk om nu op tijd een afspraak te regelen bij een andere tandarts, vanwege vakantietijd etc.
Kortom: deze tandartsenpraktijk klopt voor geen meter. Wat mij betreft een ster is nog te veel, en het maakt me geen moer uit of die google users wat ‘5-ster’ nep reviews hier schrijven.
Ikzelf schijt bagger voor tandartsen, (nouja, niet de mensen zelf natuurlijk) en ben een hele tijd niet geweest. Vanzelfsprekend dus ook niet zo'n geweldig gebit.
Maar sinds Bauke, Ingrid en Nick ga ik weer. Zelfs alleen, durf ik weer naar de controle en mondhygiënist.
Heb inmiddels zelfs al WKbehandeling(en) gehad en er zijn al meerdere kiezen getrokken. Tandartsen denken niet alleen aan hun portemonnee maar denken ook met de patiënt mee en zijn superaardig en meelevend! Hoop hier nog jaren heen te kunnen gaan!
Niet erg tevreden met deze tandarts. Meteen dreigen met deurwaarders toen de rekening wat later was betaald, door omstandigheden. En slechte vullingen die snel los lieten binnen een jaar.