Mondzorg Poli - Spoed Tandarts Almere
Openingstijden
-
zondag8:30 - 22:00
-
maandag18:00 - 22:00
-
dinsdag18:00 - 22:00
-
woensdag18:00 - 22:00
-
donderdag18:00 - 22:00
-
vrijdag8:30 - 22:00
-
zaterdag8:30 - 22:00
De Mondzorg Poli is er voor iedereen die met spoed een tandarts nodig heeft.
Dé tandartsenspoedpost voor Amsterdam, Almere, Den Bosch, Utrecht, Haarlem en Geleen (Limburg)
Voor alle tandheelkundige pijn- en spoedklachten kunt u voor een behandeling bij ons terecht. Spoedbehandelingen worden, op afspraak, 365 dagen per jaar uitgevoerd. Geen directe nood, wel (pijn)klachten? U krijgt altijd binnen 24 uur een afspraak bij onze spoedtandarts. Voor eventuele vervolgbehandelingen, controles, preventie en reguliere behandelingen verwijzen wij u door naar uw eigen tandarts.
De spoed tandarts van Mondzorg Poli is altijd bereikbaar, ook in de avond en in het weekend.
De spoed tandarts van Almere en omstreken.
Lelystad, Dronten, Kampen, Laren, Naarden, Bussum, Blaricum, Eemnes, Hilversum, Nijkerk, Putten, Zeewolde.
- Ongelukken met tanden en kiezen
- Kiespijn
- Pijn van gaatjes
- Afgebroken kiezen, vullingen of kronen
- Bloedend of ontstoken tandvlees
- Zwelling
- Abces
- Dikke wang
- Scherpe randjes aan tanden of kiezen
- Loszittende spalk of beugeldraad
- Pijn aan kaakgewricht of kauwspieren
- Pijn van gaatjes
- Pijnlijke verstandskiezen
- Bloeding of nabloeding na een behandeling bij tandarts
- Kaak uit de kom
- Loszittende tanden of kiezen
- Spontane klachten bij kunstgebit of prothese
- Wondjes in de mond
- Zenuwpijn (endodontische klachten)
- Pijnklachten die slecht zijn te onderdrukken is met pijnstillers
- Pijn na het trekken van een tand of kies
- Beugelklachten die niet langer kunnen wachten
- Tand eruit
- Los of scherp spalkje
Need an emergency dentist in Almere? Whatever the dental emergency may be, we can offer emergency dental care 365 days a year during the day, in the evening and at the weekend. We treat everybody, even if you don’t have your own dentist in Almere. If you have an emergency, please call us immediately and schedule an appointment to cut down on unnecessary waiting times
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
- 24/7-365
Paginering
Hele vriendelijke en kundige tandarts. Dankjewel voor de goede zorg
Graag gedaan Julia en dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze tandarts in Almere!
Wat een slechte organisaties, kom je daar aan omdat je vreselijke pijn hebt. Staat de tandarts voor de deur, die geen sleutel heeft niet naar binnen kwam. Vervolgens aangeeft dat er meerdere afspraken op 1 tijd zijn ingepland. Telefonisch wijzen ze allemaal elkaar aan wie de schuldige is, dit is niet de eerste keer dat mondzorg poli Almere dit grapje flikt, ik ga sowieso nog uitzoeken bij wie ik mijn klacht kan neerleggen, van mij mag de hele tent gesloten worden dit is al jaren zo aan de gang. Schaam je!
Dank voor de feedback. De review is anoniem. Als u ons een e-mail stuurt via info@mondzorgpoli.nl nemen we contact op om te kijken hoe we dit kunnen oplossen met elkaar.
De medewerker die ik sprak op 28 februari om 9:32 was ZEER onbeleefd en onprofessioneel. Hing zomaar op, was kort door de bocht en brutaal.
Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Een fijne praktijk en eenaardoge bekwame tandarts. Echt een aanrader!
Fijn dat ik dezelfde dag terecht kon aangezien ik van de pijn verging, maar de volgende keer voor een spoed zal ik verder zoeken.
Er werd amper gecommuniceerd wat ze tijdens de wortelkanaalbehandeling deed en ging erg lomp te werk.
Misschien ben ik erg verwend met mijn eigen tandarts met nieuwe apparatuur, maar hier ging ik weer even 20 jaar terug in de tijd.
Overigens was niet eens al het ontstoken weefsel weggehaald, waardoor de pijn alleen maar is toegenomen en mijn eigen tandarts de volgende dag weer dezelfde behandeling kon uitvoeren......(en dus oploopt in de kosten)
Dank voor de feedback, dit is niet de dienstverlening waarom we als spoedpost bekend staan in de regio. Gezien uw reactie anoniem is ontvangen we graag uw contactgegevens via info@mondzorgpoli.nl
Enorm goed, lief en rustig geholpen! Super lieve meiden!
Niet eens 1 ster waard. Al een halfjaar loop ik met pijn aan me kies 2 wortel kanaal behandelingen gedaan heeft niet geholpen uiteindelijk Mondzorgpolie gebeld voor spoed en hele erge pijn. Ik ben langs geweest, helemaal geen moer gedaan dan alleen foto’s maken en je weer wegsturen met vreselijke pijn. Echt schandalig
Wat een slechte praktijk. Ik bel om 5:00 in nacht omdat ondraaglijk kiespijn heb wat krijg ik te horen? We nemen morgen contact met je. Dan is mijn eigen tandarts er weer open..
Alsnog niet meer gebeld.
Super geholpen door deze vakkundige lieve mensen
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na deze praktijk doorverwezen aangezien mijn eigen tandarts helaas geen tandartsen beschikbaar had op het moment en er tussen deze en mijn eigen tandarts een samenwerking is.
De dame aan de telefoon heeft een kwartier lang om mijn vraag heen gedraaid namelijk: moet ik hetzelfde betalen als bij mijn eigen tandarts(want dan valt het gewoon onder mijn verzekering) of hanteren julliere andere tarieven? Na antwoorden als o.a we kunnen de kosten van te voren niet aangeven, de kosten zijn max 250 euro, we hanteren landelijke tarieven. Begon ik dit gedraai aardig zat te worden en heb tegen de dame aangegeven dat ze mijn vraag nog steeds niet beantwoord heeft en stelde hem dit keer korten, moet ik nu wel of niet extra betalen?
Ze gaf daarop aan dat ik rustig moest bliiven omdat ze me anders niet meer verder zou helpen. Uhm sorry, rustig blijven? Ik vraag een kwartier hetzelfde en blijkbaar snap je de vraag niet dus maak ik de vraag maar korter.
Maja nu snap ik ook waarom ze zo reageerde want toen kwam de aan uit de mouw. Ik mocht inderdaad de portemonnee opentrekken als ik kwam.
Gezien het verloop van het contact met de klantenservice en het gedraai om de financiële informatie heb ik geen vertrouwen in deze partij en vandaar 1 ster.
Vriendelijke personeel. Top service!
Rustige envakunige tandarts. Ik ben tevreden en blij bij deze tandarts. Bedankt
De fijnste tandarts die ik tot nu toe gehad heb. Als je angst hebt voor de tandarts ben je bij hun op het goede adres.
Dank voor het compliment en het delen van uw positieve ervaring bij onze tandarts!
Hoe er door deze praktijk gereageerd wordt op serieuze slechte ervaringen van patiënten verdiend veel aandacht. Op basis hiervan zou ik nooit naar deze praktijk gaan.
Helemaal top. In Frankrijk "last" gekregen van een kies. Geen tandarts te vinden ( weekend). Terug gereden naar Almere, wortelkanaalbehandeling gekregen door vakkundig en vriendelijke professionals. Nu nergens meer last van, heerlijk. Dik tevreden, toppers.
Goed dat we u tijdens de vakantie hebben kunnen helpen (ondanks dat u daarvoor terug moest komen uit Frankrijk) en dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts! 😷👍
Helaas is dit geen spoed tandarts. Ze adverteren met grote letters spoed. Maar je kunt er niet terecht. In almere is er geen echte spoed tandarts. Al adverteren er wel veel mee. Ik heb dental 365 in Amsterdam gebeld en ik kon meteen komen. En keurig te woord gestaan
Bedankt
Heel erg graag gedaan Guus en dank voor uw 5-star rating van onze spoedtandarts!
Echt hele slechte ervaring met 1 van de tandartsen. Mijn zoon was nog niet binnen of er werd op een onbeschofte manier door de tandarts gevraagd of hij dit wel kon betalen. Tot 3 keer toe. Want anders stopte hij er gelijk mee. Mijn zoon is goed verzekerd dus waar maakt hij zich druk om. Hij heeft het zogenaamd verholpen tot de verdoving was uitgewerkt. Kerstavond, 1ste kerstdag en 2 nachten opgelopen door de pijn. 2de kerstdag toch maar weer gebeld. Een schat van een vrouwelijke tandarts heeft hem van zijn pijn af geholpen. Antibiotica en pijnstilling mee. Dit had de 1ste keer ook gekunt. Maar wel geld vangen. Deze man is de naam tandarts niet waard. Te schandalig.
Gezien de review anoniem is kunnen we geen contact met u opnemen. Goed dat u de 2e maal wel naar ieders tevredenheid bij ons bent geholpen. Kinderen betalen gewoon achteraf (net als uw tweede bezoek) dus we kunnen die opmerking niet helemaal plaatsen. Graag nemen we contact met u op, zou u svp uw contactgegevens naar info@mondzorgpoli.nl kunnen mailen?
Vanavond eindt mijn 1jaar kiespijn. Hartelijk bedankt die tandarts, super snel behandelen, en heel slim, hij weet precies wat te doen. Echt bedankbaar!
Goed te lezen dat onze tandarts je van je kiespijn heeft kunnen afhelpen tijdens kerst. Hartelijk dank voor ‘t delen van je positieve ervaring en fijne feestdagen Luly! 🎄🕯🎁
Ons dochtertje is 18 september 2021 na een val op haar tand ‘s avonds naar Mondzorg poli Almere gebracht door opa en oma. De behandeling moest direct betaald worden, een bedrag van € 218,00. Toen wij een paar dagen later de nota bij de zorgverzekering wilden indienen bleek Mondzorg poli Almere de nota daar ook al gedeclareerd en geïnd te hebben. Mondzorg poli Almere heeft de kosten dus twee keer geïnd. Wij zijn gelijk gaan bellen met de poli. Een administratie is er niet; wij moesten het verhaal op de mail zetten. Na een paar dagen zonder reactie nogmaals gebeld. Wederom niet mogelijk om een administratie te spreken maar moesten het weer op de mail zetten. Een reactie bleef weer uit. Toen onze zorgverzekering benaderd en daar het verhaal verteld. Zij zouden er achteraan gaan. Tot deze week, 24 november, nog steeds geen resultaat. In oktober wel een reactie gekregen van Mondzorg Almere per e-mail dat ze niet bij de verzekeraar hebben geïnd. Hierop het bewijs van uitbetaling door de verzekeraar ge-e-maild. Toen bleef het stil. Op woensdag 24 november maar weer gebeld. Wonder boven wonder kregen wij iemand aan de telefoon die beloofde dat de Centrummanager terug zou bellen, dezelfde dag of anders de dag daarop. Tot op heden, 27 november, geen telefoontje. Wij wachten nog steeds op ons geld! Het is toch te gek voor woorden; mondzorg Almere moet in haar administratie toch kunnen zien dat er voor één behandeling dubbel is geïnd! Wat het nog triester maakt is dat de herstelde tand er na één dag alweer uitgevallen is. Dus ook nog prutswerk. Wat moet een patiënt doen om haar geld terug te krijgen???
Dank voor de feedback! Iedereen (indien legitimatie mogelijk is) betaald standaard achteraf dus dit is een vreemde situatie. Desalniettemin geen legitieme reden om weken geen reactie te krijgen. Dat is niet de service waar we bekend om staan en voorbaat onze excuses daarvoor. Zou u svp de genoemde mails kunnen doorsturen naar info@mondzorgpoli.nl, dan pakken we het direct op en zullen we persoonlijk met u contact opnemen de komende dagen met een gepaste oplossing!
Slechte ervaring gehad. Vanwege spoedgeval, en omdat het niet mijn vaste tandartspraktijk is, heeft men mij 2e rangs behandeld! Behandeling voor de helft verzorgd. Mijn vaste tandarts wacht al weken op het verslag wat men zou sturen.
Dat is niet waar we in Almere om bekend staat. Behandeling worden deels uitgevoerd gezien wij uitsluitend spoedeisende mondzorg bieden. Het vervolg ligt altijd bij de eigen tandarts. Dat uw tandarts al weken op gegevens wacht is vreemd. Gezien uw review anoniem is verzoeken wij u uw gegevens svp te mailen naar info@mondzorgpoli.nl zodat we uw dossier kunnen opzoeken en uitzoeken wat er precies is gebeurt.
mijn vader had kiespijn en verging van de pijn alle tandartsen gebeld in almere niemand had plek todat ik de telefoonnummer van mondzorg poli heb gekregen afspraak gemaakt om in de avond te gaan. de eerste tandarts vroeg gelijk €500 voor een wortelkanaalbehandeling die per plaatse betaald moest worden. En daarbij een tandarts assistent die op een heel onbeschoft en onvriendelijke manier zei dat ik niet mee naar binnen mocht. De behandeling niet gedaan. Mijn vader bleef heel veel pijn hebben dus hebben we zondag weer gebeld weerin de avond en dit keer een hele lieve tandarts en assistent waarvan ik wel mee naar binnen mocht. De 2e tandarts van zondag bespreekt alles met je en wacht totdat de verdoving goed is ingewerkt voordat hij aan de behandeling begint de kies eruit getrokken we moesten even in de wachtkamer wachten om te kijken of de bloeding was gestopt en hij kwam steeds kijken en vragen hoe het ging. Dinsdag weer terug gegaan omdat de wond onstoken was en weer de 1e tandarts gekregen de assistant is heel onbeschoft en weet niet met de patiënten te praten de tandarts heeft de wond verdooft gereinigd en medicijnen voorgeschreven en ja hoor daar heb je de arrogante assistent weer die op een heel onvriendelijk manier vertelt wat het factuur is dat mens kan niet rustig praten met de patiënten daarom ben heel ontevreden over we hoe we zijn behandeld door tandarts 1 met name de assistent. en belachelijk hoge prijzen door tandarts 1.Tandarts 2 en assistent krijgt van mij 5 sterren tandarts 1 en assistent een 1 dus ben half tevreden over deze praktijk.😡😡
Half tevreden is voor ons niet voldoende en niet waar we om bekend staan. Vervelend zo’n ervaring. Zou je svp een mail kunnen sturen met jullie contactgegevens naar info@mondzorgpoli.nl zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen. Indien men zich kan legitimeren komt de rekening achteraf, dus dat zou nooit een issue moeten zijn. Kortom, heel graag contact.
Goede behandeling gehad en heel vriendelijk personeel. Goed vertelt wat hij gaat doen en ook heel zorgzaam is. Aanrader!
Leuk te lezen dat je onze tandartspraktijk in Almere iedereen op deze manier aanraadt! Dank voor het delen van de positieve ervaring met onze spoed tandarts in Almere! 💯🤲😷
Ben zo blij dat ze er zijn liep al een paar dagen met pijn belde voor een afspraak maken met een normale tandarts maar was nergens plek ik belde de poli kon gelijk vandaag terecht moest wel naar Amsterdam er voor maar dat maakte mijn niet uit ben super top geholpen door 2 jonge gasten maar super blij dat ze er waren voor mijn de pijn nu weg weet niet meer hoe ze heten maar ik ben jullie erg dankbaar dat jullie mijn geholpen hebben mijn dank is groot 😊
Graag gedaan Judith, fijn dat we je zo toch hebben kunnen helpen. Dank voor het delen van je positieve ervaring met onze tandartsenspoedpost! 😷👍
Ik ben februari 2020 twee keer toe bij deze spoed tandarts geweest, 2 kiezen naast elkaar die pijn deden. Eerste keer tandarts(1) was begin wortelkanaalbehandeling voor mijn een na achterste kies. Allereerst was ik niet goed verdoofd en met overgewicht heb je wat hogere dosis en die desbetreffende tandarts begon te snel en was absoluut niet geschikt voor mensen met een angst voor tandarts, totaal geen geduld en vertelde ook amper wat hij ging doen.
Pijn ging niet weg, was zelfs erger geworden.
Hij heeft overigens maar een klein beginnetje gemaakt van iets wat veel beter en op rustige manier pijnvrij gemaakt had kunnen worden. (Vernam ik achteraf toen mijn eigen tandarts rest van wortelkanaalbehandeling af had gemaakt, zonder enig probleem van mij)
Begin Maart kwam ik er weer omdat de pijn ondragelijk was, en goddank een andere tandarts,(2) een vrouw die meer empathie had, rustig en geduldig bleef en op juiste manier verdoofde.
Zij heeft de achterste kies getrokken (zou ook wortelkanaalbehandeling worden volgens eerdere tandarts, maar was klaar met de pijn) en zij heeft de abces die onder beide kiezen zat behandeld. Iets wat tandarts 1 blijkbaar ook had kunnen doen. Pijn was in ieder geval binnen no time weg.
Mijn verbazing was dus enorm toen ik factuur via infomedics binnen kreeg waar tandarts 1 mij o.a. factureerde 2x tijd tarief voor moeilijk behandelbare patiënten ( U05) terwijl ik me hetzelfde gedroeg bij tandarts 2 die dat dus niet gefactureerd had.
Diverse malen heb ik en via infomedics en via tandartspraktijk bezwaar ingediend omdat ik daar niet mee akkoord ga, infomedics verwijst mij naar tandartspraktijk, en die negeerde mijn mails.
En dat vind ik best teleurstellend, want was echt tevreden met tandarts 2.
Ik heb ook aangegeven dat ik met liefde betaal als factuur klopt. Helaas tot op heden nog steeds niks vernomen.
Tandarts 1 is maar 1 ster waardig, de tweede tandarts 5
Dus ben half tevreden over de praktijk.
****Aanvulling*****
Het is 19 mei 2021 en tot op heden nog niks vernomen van ze.
Ik heb mail gestuurd met bedrag dat ik over ga maken €.200,- restbedrag van €.95,98 verwacht ik dat factuur en bedrag gecorrigeerd wordt. Want ik ga echt niet akkoord met het bedrag.
Bedankt voor de feedback Shira! We zullen je de komende dagen contacten om alles samen door te nemen en eventueel te kunnen oplossen/verbeteren. Spijtig dat Infomedics niets heeft laten horen, zeker omdat ze juist door ons zijn ingeschakeld om alles inzake facturen soepel te laten verlopen (en netjes te antwoorden). Van onze kant iig onze excuses hiervoor en graag hebben we de komende dagen contact.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de 5-star rating van onze spoedtandarts in Almere 🤲👏
I was in severe pain couldn't take it anymore so called them over the weekend and they made an appointment for me the same evening. Went in and met the lovely dentist and her assistant, they were both amazing and took real good care of me. Had to get a root canal in the end and since then no more pain. Thanks for helping me out appreciate it.
(Vertaald door Google)
Ik had hevige pijn, kon er niet meer tegen dus belde ze in het weekend en ze maakten nog dezelfde avond een afspraak voor me. Ik ging naar binnen en ontmoette de lieve tandarts en haar assistente, ze waren allebei geweldig en zorgden heel goed voor me. Uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling gehad en sindsdien geen pijn meer. Bedankt dat je me helpt waarderen.
Thank you for sharing your positive experience with our emergency dentist in Almere! We are happy to read the root canal treatment was a succes Abe! 😷👍
(Vertaald door Google)
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met onze spoedtandarts in Almere! We zijn blij om te lezen dat de wortelkanaalbehandeling een succes was Abe! 😷👍
Zeer prettige ervaring gehad bij deze spoed tandarts, mevrouw Cheng. 3 kiezen moeten laten verwijderen, alles keurig gebeurd en amper iets gevoeld van de behandeling. Zeer tevreden. Eindelijk weer zonder gebitspijn verder na jaren dankzij hun!!!!
Goed te lezen dat je zo tevreden bent over hoe je bent geholpen door onze tandarts Hanneke! Graag gedaan en we wensen je een vlot herstel 😷👍
Gebruik gemaakt van de spoedpost dit weekeind met 4 jarig minus 1 voortand en voortand 2 moest er ook uit (gevallen tijdens spelen). 2 dames welke super kind vriendelijk en rustig te werk gingen, de verdoving werd met een list en een grote wisseltruc geplaatst en er was ruimte voor geduld, de dames bekommerde zich zelfs over ons als ouders. Zeer tevreden, dank voor de kind vriendelijke en vakkundige afspraak.
Graag gedaan en fijn te lezen dat jullie zo goed geholpen zijn en bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring bij onze tandarts in Almere 😷👍
Gebeld met de spoedlijn en kon na ruim een uur al langskomen. Heel vriendelijk en goed geholpen. Fijne tandarts en tandartsassistente!
Heel erg bedankt voor je 5-star review en voor het delen van je positieve ervaring vanavond met onze tandarts en tandartsassistent in Almere 🤲👏 We hopen dat je snel zult herstellen 😷
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de 5-star rating van onze spoedtandartspraktijk 👍
Deskundige tandarts die de tijd voor je neemt en vakwerk levert. Bovendien heel vriendelijk.
Heel erg bedank voor de positieve feedback over onze tandarts Peter 😷👍
Ik ben zwaar angstig maar de manier hoe Michel met mij omging helemaal top. Rustig en professioneel denk dat vele al waren gestopt maar hij heeft me met zijn kalmte erdoorheen gesleept heel erg bedankt.
Heel graag gedaan Steve! Goed te lezen dat je zo’n goede ervaring bij onze spoedtandarts hebt gehad en bedankt voor je 5-star rating 😉👍 (ook namens Michiel)
23-1-2020 aanvulling:
Gemaild en gebeld (zou terug gebeld worden...) maar nog steeds geen reactie gehad, jammer dat ze op een slechte review wel snel reageren en op de telefoon en mail niet....!
Eigenaar zegt dat ik een formulier getekend heb, dat klopt, maar (stom van mij) dat was VOOR de behandeling, dat was gelijk bij binnenkomst. Ik maakte nog een grapje tegen de tandarts en assistent dat ik zojuist een blanco cheque had getekend! Er staan/stonden totaal geen tarieven op.
****************************************************************
Schandalige prijzen. 3 min binnen geweest 99 euro, kon ter plekke betalen echter doordat printer defect was werd de factuur opgestuurd.
Is het ineens 125 euro geworden!
Dank voor de feedback Bart! Teleurstellingen is niet iets wat we willen of waar we om bekend staan. Ondanks dat de tarieven door de overheid worden bepaald tekent iedereen altijd een formulier waarop de kosten staan vermeld in overleg met de tandarts (mogelijk is hier iets mis gegaan). Graag lossen we dit probleem met elkaar op, stuur ons hiervoor een bericht naar info@mondzorgpoli.nl en misschien kunnen we tot een oplossing komen met elkaar!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de 5-star rating van onze tandartspraktijk Nikita 👍
Experts in hun vakgebied!
Dank voor de positieve feedback over onze tandartspraktijk 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank voor de 5-star rating Philip 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Thanks for giving the emergency dentist from the Mondzorg Poli Almere a five-star rating 👍
(Vertaald door Google)
Bedankt voor het geven van vijf sterren aan de spoedtandarts van de Mondzorg Poli Almere
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de rating 😉
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede hulp en je kan er altijd terecht
Goede locatie.