Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 17:00
Welkom bij jouw tandarts in Amersfoort
Welkom bij Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier. Je vindt onze praktijk tegenover het Amerena zwembad in de wijk Hogekwartier. Bij ons kun je terecht voor de beste kwaliteit mondzorg, binnen een plezierige en moderne praktijkomgeving.
Een tandartsbezoek zal niet direct jouw favoriete bezigheid zijn. Ons enthousiaste team van tandartsen, mondhygiënisten, preventie-assistenten en baliemedewerkers maakt het je daarom zo aangenaam mogelijk. Met een gastvrije ontvangst, persoonlijke aandacht en een vriendelijke behandeling.
Wij behandelen je met de modernste apparatuur en volgens de nieuwste technieken en behandelmethoden. Je kunt bij ons terecht voor algemene tandheelkunde en mondzorg in de breedste zin van het woord. Precies de facetten waar patiënten ons sinds jaar en dag om waarderen. Dit geldt ook voor angstige patiënten die bij ons speciale aandacht en begeleiding krijgen.
En omdat voorkomen beter is dan genezen, besteden wij veel aandacht aan preventieve tandheelkunde. Ons team van preventie-assistenten en mondhygiënisten staat voor je klaar om je te adviseren en te helpen bij het gezond houden van jouw mond.
Complete mondzorg bij Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
- Dé tandarts in Amersfoort Hogekwartier en omgeving voor volwassenen en kinderen.
- Al meer dan 18 jaar een begrip in Amersfoort.
- Wij werken met de modernste apparatuur.
- Gastvrije ontvangst, persoonlijke aandacht en een goede en vriendelijke behandeling.
- Voor o.a. protheses, implantologie, esthetische tandheelkunde en een onzichtbare beugel van Invisalign.
- Wij helpen ook angstige patiënten.
- 5 dagen per week geopend.
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Spoed
Paginering
Het eerste onderzoek was goed, maar de factuur is natuurlijk verschrikkelijk. Alles kost geld .
(Translated by Google)
The initial inquiry was good, but of course the bill is terrible. Everything costs money.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede tandarts die genoeg tijd neemt je - enigzins- gerust te stellen.
(Translated by Google)
Good dentist who takes enough time to reassure you - somewhat.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer vriendelijke en uitstekende tandarts. Vertelt wat er gedaan gaat worden en overlegt hierover met de patient. Je weet dan ook wat de financiële consequenties zijn. Afspraken worden een aantal dagen voor de behandeling herhaalt via mail. Ze doet haar werk uitstekend en luistert goed naar de patiënt. Ze heeft duidelijk plezier in haar werk.
(Translated by Google)
Very friendly and excellent dentist. Explains what will be done and discusses this with the patient. You then also know what the financial consequences are. Appointments are repeated by email a few days before the treatment. She does her job excellently and listens carefully to the patient. She clearly enjoys her work.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super professioneel, heel tevreden
(Translated by Google)
Super professional, very satisfied
Deze Google-recensie is zonder tekst
Klantvriendelijk!
(Translated by Google)
Customer friendly!
Mooie kliniek, vriendelijke mensen. Ik word altijd op tijd geholpen. Goed advies over de behandeling. Wel jammer dat er veel personeelsverloop is.
(Translated by Google)
Nice clinic, friendly people. I always receive help on time. Good advice about the treatment. It's a shame that there is a lot of staff turnover.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Best service, quality 10/10.
very satisfied with the treatment
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Twee gaatjes laten doen, en dat ging uitstekend. Een hele fijne pijnvrije ervaring.
(Translated by Google)
Had two holes done and it went very well. A very nice pain-free experience.
De laatste behandeling was prima. Jammer dat de praktijk zoveel wisseling kent van tandartsen.
(Translated by Google)
The last treatment was fine. It's a shame that the practice has so much change of dentists.
Goede ervaringen met zowel de tandartsen als de diverse mondhygiënisten. Altijd deskundig en vriendelijk. DIK tevreden!!
(Translated by Google)
Good experiences with both the dentists and the various dental hygienists. Always knowledgeable and friendly. VERY satisfied!!
Beste Willy, we zijn blij om te lezen dat u dik tevreden bent met tandarts Eva en uw mondhygiëniste. Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Als u opzoek bent naar een goede tandartspraktijk wil ik u aanraden om verder te zoeken.
Heb ik bij deze tandartspraktijk mijn kiezen laten behandelen achteraf bleek dat het niet goed behandeld te zijn en ik heb allerlei complicaties van gekregen.
(Translated by Google)
If you are looking for a good dental practice, I would advise you to look further.
I had my molars treated at this dental practice. Afterwards it turned out that they had not been treated properly and I developed all kinds of complications.
Beste r,
We komen graag met u in contact om uw klacht te bespreken. Kunt u contact opnemen met de praktijk en vragen naar onze praktijkmanager?
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Tandarts Roald Lapré ik ben zeer tevreden, hij is vriendelijk,hij doet zijn werk goed
(Translated by Google)
Dentist Roald Lapré I am very satisfied, he is friendly, he does his job well
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zo raar dat er gewoon geen plek is voor spoed gevallen...ja 10 minuten wordt daar voor ingepland...ben er zo niet okay mee moet nu weer naar het ziekenhuis...
(Translated by Google)
So strange that there is simply no room for emergencies... yes, 10 minutes are scheduled for that... I am so not okay with it, I now have to go back to the hospital...
ik ben al 15 jaar klant van deze praktijk, vroeger Tetragon, en nu uiteraard Dental clinics en verassend genoeg bij ieder bezoek dat ik er naartoe breng is de laatste 4 jaar iedere keer een nieuwe mondhygiënist, of en nieuwe tandarts, en dat voelt niet goed om geen vaste tandarts te hebben
laatst nog naar de mondhygiënist geweest
nadat ik weet daar niet langer dan 20 minuten binnen ben geweest greeg ik een gepeperde 35 minuten in rekening gebracht ipv een vast bedrag voor de mondhygiëne, altijd 83,- betaald vroeger en nu ineens 110,-
na contact opgenomen om te vragen waarom de rekening dit keer zo hoog was kreeg ik te hooren dat de behandeling langer
had geduurt 35 min dit keer
Helaas is mijn vertrouwen helemaal kwijt in deze praktijk soms ben je blij met de behandeling maar er zitten ook prutsers tussen die niet eens weten wat ze doen
en als er een goede tandarts solliciteert is die weer foetsie na paar manden en dat zegt al genoeg over de werkwijze van dentaal clinics ik overweeg inmiddels om over te stappen
(Translated by Google)
I have been a customer of this practice for 15 years, formerly Tetragon, and now of course Dental clinics and surprisingly enough, every visit I make there has been a new dental hygienist or a new dentist for the last 4 years, and that doesn't feel good. not to have a regular dentist
I recently went to the dental hygienist
After I was in there for no longer than 20 minutes, I was charged an expensive 35 minutes instead of a fixed amount for dental hygiene, always paid 83,- in the past and now suddenly 110,-
After contacting me to ask why the bill was so high this time, I was told that the treatment would be longer
had lasted 35 min this time
Unfortunately, I have completely lost my confidence in this practice. Sometimes you are happy with the treatment, but there are also some idiots who don't even know what they are doing.
and if a good dentist applies for a job, he will fail again after a few months and that says enough about the working methods of dental clinics, I am now considering switching
Vandaag was er na 16:30 niemand meer op de telefoon aan te nemen. Voor die tijd hing ik al een half uur in de wacht. Ss het geen kleine moeite om het antwoordapparaat van de juiste boodschap te voorzien?
(Translated by Google)
Today there was no one to answer the phone after 4:30 PM. Before then I had already been on hold for half an hour. Isn't it a small effort to provide the answering machine with the correct message?
Beste Fransje,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u ons niet heeft kunnen bereiken en lang in de wacht heeft gehangen. Wij hebben een storing gehad waardoor wij tijdelijk niet bereikbaar waren en ook het antwoordapparaat niet van de juiste boodschap konden voorzien. Graag bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
Perfect!
Veel fijner dan mijn laatste tandarts, zeer professioneel en zijn goed in communicatie en luisteren. Altijd al tandproblemen gehad maar wordt hier zeer goed geholpen en er wordt daadwerkelijk naar mij geluisterd.
(Translated by Google)
Perfect!
Much nicer than my last dentist, very professional and good at communication and listening. I have always had dental problems, but the help here is very good and they actually listen to me.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geeft goede info over tandverzorging en haakt tandsteen goed weg
(Translated by Google)
Provides good information about dental care and removes tartar well
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze praktijk zijn oplichters aan de telefoon spreken ze een tijds typ voor afspraken en als je daar komt zeggen ze jij bent te laat en als je te vroeg komt dan moet je 20 min wachten zomaar maar als je 2 min te laat komt zeggen ze je moet rekening betalen van 30€ schandalig en oplichters alles behalve professioneel
(Translated by Google)
This practice involves scammers on the phone, they speak to you about a time for appointments and when you get there they say you are late and if you come too early you have to wait 20 minutes, just like that, but if you come 2 minutes late they say you have to paying a bill of €30 is scandalous and scammers are anything but professional
Vandaag is het voor de 3e keer voorgekomen dat een afspraak is afgezegd op de dag zelf. Verder was de laatste afspraak bij deze tandartspraktijk ook helemaal niet fijn afgehandeld. Mijn "eigen" tandarts was er weer niet (was ook niet aangegeven) en inplaats daarvan had ik een "inval" tandarts. Prutser! 2x geprobeerd te verdoven en het was niet verdoofd. Ook zijn duurde het eerst 10 minuten voordat ze überhaupt wist hoe en wat ze moest doen.
Ik ga een andere tandartspraktijk zoeken.
👋🏻👋🏻👋🏻
(Translated by Google)
Today marks the 3rd time that an appointment has been canceled on the day itself. Furthermore, the last appointment at this dental practice was not handled well at all. My "own" dentist was not there again (it was not indicated) and instead I had a "stand-in" dentist. Trick! Tried to numb it twice and it wasn't numbed. It also took her 10 minutes before she even knew how and what to do.
I'm going to look for another dental practice.
👋🏻👋🏻👋🏻
Beste Myrianna,
Wat vervelend dat uw afspraak weer zo lastminute is afgezegd en dat uw laatste afspraak niet prettig is verlopen. We hadden u graag gebeld om dit te bespreken. Helaas kunnen we onder deze naam geen contactgegevens van u vinden. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager? Een e-mail sturen mag ook. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Dillet,
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u niet tevreden bent. We komen graag met u in contact om dit te bespreken en naar een oplossing te zoeken. We zijn te bereiken via 033 - 472 2990 en hogekwartier@dentalclinics.nl.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
Prima, korte wachttijd maar wel later dan afgesproken. Circa 15 minuten. Netjes en goed geholpen.
(Translated by Google)
Fine, short waiting time but later than agreed. Approx. 15 minutes. Neat and well helped.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wow
De tandartspraktijk heeft consequent uitstekende service geboden. Ik waardeer de deskundige adviezen en zorgzame behandeling die ik altijd ontvang. De receptie begroet me steevast met een glimlach, en ik ben blij dat al mijn wensen met zorg en aandacht worden vervuld. Een professioneel en vriendelijk team dat ik van harte aanbeveel!
(Translated by Google)
The dental practice has consistently provided excellent service. I appreciate the expert advice and caring treatment I always receive. The reception always greets me with a smile, and I am happy that all my wishes are fulfilled with care and attention. A professional and friendly team that I highly recommend!
vriendelijke tandarts, is belangstellend, legt uit wat er gaat gebeuren.
(Translated by Google)
friendly dentist, is interested, explains what is going to happen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn ervaring is dat de tandartsen die ik bezocht heb , duidelijke en uitvoerige uitleg geven over de behandeling en advies geven. Mijn ervaring is dat er zorgvuldig gewerkt wordt.
De tandartsen en de mensen aan de balie zijn vriendelijk en behulpzaam.
Vooraf aan een bezoek wordt je per sms en een mail herinnerd aan de afspraak.
Wat ik ook fijn vind is dat de wachttijd niet of kort is.
Kortom, ik ben zeer tevreden!
(Translated by Google)
My experience is that the dentists I have visited provide clear and detailed explanations about the treatment and advice. My experience is that the work is done carefully.
The dentists and people at the counter are friendly and helpful.
Before a visit, you will be reminded of the appointment by text message and email.
What I also like is that the waiting time is short or non-existent.
In short, I am very satisfied!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn laatste bezoek was niet heel erg fijn.Wil deze tandarts niet meer als mijn tandarts.Heb dit ook doorgegeven aan de balie,vind het niet prettig telkens een andere tandarts te krijgen.Maar de laatste behandelingen was echt niet te doen.Met vriendelijke groeten Joke Martens-Spierings
(Translated by Google)
My last visit was not very pleasant. I don't want this dentist as my dentist anymore. I also reported this to the counter, I don't like having a different dentist every time. But the last treatments were really impossible. Kind regards Joke Martens-Spierings
Beste mevrouw Martens,
Bedankt dat u dit bij ons aangeeft. Wat vervelend dat de behandeling niet naar wens is verlopen. Wij hebben dit besproken met uw behandelaar en zij zal hierover contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics Amersfoort Hogekwartier
Deze Google-recensie is zonder tekst
Het was goed en netjes .ja
(Translated by Google)
It was good and neat .yes
Very good doctor!He do is job very good.Thank you.
Thank you for your kind review!
Best regards,
The Dental Clinics team
Heel erg bedankt
(Translated by Google)
Thank you very much
Ik Ben heel erg blij met hoe ik ben geholpen bij de tandarts Amrin
(Translated by Google)
I am very happy with the way the dentist Amrin helped me
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De behandeling prettig en vlot.
(Translated by Google)
The staff was very friendly and helpful. The treatment was pleasant and smooth.
Mondhygieniste. Vriendelijk, professioneel.
(Translated by Google)
Dental hygienist. Friendly, professional.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Meer dan 40 minuten in de wachtstand ("u wordt als eerstvolgende geholpen").
(Translated by Google)
On hold for more than 40 minutes ("you will be helped next").
Beste meneer, mevrouw,
Erg spijtig om te lezen dat u zo lang heeft moeten wachten tot u telefonisch te woord werd gestaan.
Helaas kunnen we niet uit uw verhaal halen op welk tijdstip u heeft gebeld. Wellicht was het net in de pauze en stond het antwoordapparaat er niet op of was er sprake van een storing.
Wilt u anders even telefonisch contact opnemen met de praktijkmanager, dan kijken wij graag met u welk moment dit was. Dan beantwoorden wij ook graag eventuele vragen die u misschien nog heeft. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Vriendelijk personeel en goed & snel geholpen
(Translated by Google)
Friendly staff and good & quick help
Ik ben vooral tevreden omdat ze mijn vrees voor de tandarts wegnemen... Bij verdovingen wordt eerst met een pasta mijn tandvlees verdoofd voordat de spuit er in gezet wordt.... Het is geen 5 sterren omdat ik nu al bijna 2 jaar met een afgebroken kies rond die twee jaar geleden ook opgelost zou worden. Heb het gevoel dat ze een persoonlijke relatie niet belangrijk vinden.
(Translated by Google)
I am especially satisfied because they take away my fear of the dentist... When anesthetics are performed, my gums are first numbed with a paste before the syringe is put in... It is not 5 stars because I have been with a dental implant for almost 2 years now. broken tooth around which would also be resolved two years ago. Feel like they don't care about a personal relationship.
Beste heer Bosma,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling en heel fijn dat wij uw vrees hebben kunnen verminderen.
Wat wij in uw kaart zien is dat u de laatste tijd alleen bij de mondhygiëniste bent geweest en niet voor een controle bij de tandarts. Voor het laatst bent u op controle geweest bij de vorige praktijk (2020). Uiteraard willen wij graag kijken wat wij voor u kunnen betekenen met uw afgebroken kies. U heeft gelukkig al een controle afspraak staan, wij zullen uw reactie met de behandelaar bespreken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Nadat ik 5 weken heb gewacht op een gebits reiniging omdat bijna alle artsen op vakantie waren. Vijf minuten voor mijn afspraak werd ik gebeld dat het niet door zou kunnen gaan omdat de mondhygiënist "Safijja" niet naar werk was gekomen omdat zij zelf een afspraak had bij haar arts. Ik stond toen al voor de deur en heb binnen om een andere arts gevraagd maar de receptie kon niks voor mij betekenen. Voor niks vrij genomen van werk en ze konden ook niks vergoeden, maar als een cliënt dit zou doen krijg je een boete. Direct dossier opgevraagd en door laten sturen naar mijn nieuwe tandarts want dit was niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
(Translated by Google)
After waiting 5 weeks for a dental cleaning because almost all the doctors were on vacation. Five minutes before my appointment I received a call that it would not be possible because the dental hygienist "Safijja" had not come to work because she had an appointment with her doctor. I was already standing at the door and asked for another doctor inside, but the reception could not do anything for me. Took time off work for nothing and they couldn't reimburse anything, but if a client did this you would get a fine. Immediately requested the file and had it forwarded to my new dentist because this was not the first time something like this has happened.
Beste heer Elchelabi,
Zoals gisteren met u besproken betreuren wij ook de situatie van gisteren. Wij wilden graag voor u op zoek naar een zeer spoedige oplossing omdat wij gisteren geen mondhygiënist in huis hadden. Helaas wenste u dit niet. Uiteraard betreuren wij het ook dat dit voor u geresulteerd heeft in de melding van uitschrijving. Zoals gisteren tegen u gezegd, ontvangen wij nog graag per e-mail naar welke praktijk wij uw dossier mogen toe sturen, zodat wij dit voor u in orde kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Klantenservice duurt een eeuwigheid.
(Translated by Google)
Customer service takes forever.
Beste Franslyn Nsingi,
Bedankt voor uw review. We hebben vorige week last gehad van een telefoonstoring waardoor we slecht bereikbaar waren. Onze excuses voor het ongemak. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het graag telefonisch of per mail.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
De slechts geregelde tandarts ooit, 7 maanden aan het wachten en alweer afspraak verplaatst 2 maanden later👎🏽
(Translated by Google)
The worst scheduled dentist ever, waiting 7 months and another appointment moved 2 months later👎🏽
Geachte heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. Graag zouden wij voor u willen nagaan waarom dit zo is gelopen.
Wij hebben uw gegevens helaas niet kunnen vinden. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met de praktijkmanager? Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wat een fijne behandeling. Werkt erg netjes en maakt je gebit weer prachtig.
(Translated by Google)
What a nice treatment. Works very neatly and makes your teeth beautiful again.
Super tevreden!
(Translated by Google)
Very satisfied!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Jef T,
Bedankt voor de vijf sterren.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Doeschot,
Bedankt voor uw review. Zou u telefonisch of per mail contact met ons willen opnemen zodat we de reden van uw ontevredenheid kunnen bespreken? Onze praktijkmanager zoekt graag samen met u naar een oplossing. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Slecht en slecht. Mijn vrouw heeft haar tanden laten implanteren en de tandarts stuurden haar daarvoor naar Woudenberg. Woudenberg heeft haar afspraken naar Dental Clinics gestuurd en zij zouden dat aan mij door hebben moeten geven, maar dat hebben ze nooit gedaan. Wij zijn toen zelf naar Woudenberg geweest en er is geen garantie meer, dus we moeten alles zelf betalen. Daarna heeft mij vrouw facings gedaan. De facings zijn heel slecht gedaan. Mijn vrouw heeft hiervoor meerdere keren afspraken gehad, maar haar klachten worden niet serieus genomen.
(Translated by Google)
Bad and evil. My wife had her teeth implanted and the dentist sent her to Woudenberg for that. Woudenberg sent her appointments to Dental Clinics and they should have passed this on to me, but they never did. We then went to Woudenberg ourselves and there is no longer a guarantee, so we have to pay for everything ourselves. Then my wife had veneers done. The veneers are very poorly done. My wife has had several appointments for this, but her complaints are not taken seriously.
Beste heer Hoseini,
Op 22 maart jl. hebben wij elkaar aan de telefoon gehad en hebben wij u gevraagd uw verhaal voor ons op de mail te zetten zodat wij goed naar de zaak zouden kunnen kijken. U zou 27 maart weer terug naar Woudenberg gaan en ons de dag erna alles mailen. Helaas hebben wij tot op heden nog niks van u ontvangen. Wij ontvangen dus graag uw informatie zodat wij naar uw zaak kunnen kijken en verder met u er over in gesprek kunnen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer vriendelijke en kundige tandarts
(Translated by Google)
Very friendly and knowledgeable dentist
Ik ben altijd super tevreden geweest met deze tandarts. Ze hebben me geweldig geholpen toen ik was gevallen en mijn voortand eruit lag. Ik heb hen naderhand een kaart en chocolade gegeven omdat ik zeer tevreden was.
Op 24-2 kwam ik en stond er geen afspraak. Ik ben toen netjes te woord gestaan al vond ik het niet leuk. Als ik namelijk een afspraak vergeet krijg ik zonder pardon een factuur!
Op maandag 27-2 mocht ik terugkomen. Bij binnenkomst bleek de mondhygiëniste niet op de hoogte van mijn dossier en angst. Ze wist niets van mijn beugel en implantaat wat eraan zat te komen.
Ze had weinig tijd voor mij. Als je daar in de stoel ligt en je krijgt de keuze; of in 2 keer of er snel doorheen gaan dan op zo’n moment kies je dan maar er snel doorheen gaan. Aangezien ik iemand ben met veel tandsteen vaak leek me dat het beste, maar prettig voelde het niet. Toch kreeg ik achteraf een gepeperde rekening van ruim €120. Ik heb hier over gebeld om netjes aan te geven dat ik niet tevreden was over deze afspraak, hele verhaal gedaan en in de week erna zou ik worden teruggebeld want ik wilde niet gelijk een slechte recensie schrijven na alle goede hulp. Ik ben in die hele week niet terug gebeld. Gisteren weer gebeld en moest weer het hele verhaal doen. Ik zou gisteren worden gebeld maar weer niet gebeld. Vandaag nogmaals gebeld en die dame kon weer niets vinden in het systeem.
U begrijpt hopelijk wel dat ik met deze gang van zaken niet blij ben.
(Translated by Google)
I have always been very satisfied with this dentist. They helped me tremendously when I fell and my front tooth came out. I gave them a card and chocolate afterwards because I was very satisfied.
I arrived on 24/2 and there was no appointment. I was treated politely even though I didn't like it. If I forget an appointment, I will receive an invoice without any apology!
I was allowed to return on Monday 27-2. Upon arrival, the dental hygienist appeared not to be aware of my file and fear. She didn't know anything about my braces and implant that was coming.
She had little time for me. When you lie there in the chair and you are given the choice; or go through it in 2 times or quickly, then at such a moment you choose to go through it quickly. Since I am someone with a lot of tartar, I often thought that would be the best option, but it did not feel pleasant. Yet afterwards I received a hefty bill for more than €120. I called about this to politely indicate that I was not satisfied with this appointment, the whole story was done and I would be called back the following week because I did not want to immediately write a bad review after all the good help. I didn't get a call back that entire week. Called again yesterday and had to tell the whole story again. I was supposed to get a call yesterday but didn't get a call again. Called again today and the lady again couldn't find anything in the system.
Hopefully you understand that I am not happy with this turn of events.
Beste mevrouw Bottema,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat er ontevredenheid is ontstaan. We hebben elkaar inmiddels telefonisch gesproken om u een oplossing aan te bieden.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Na de laatste behandeling ben ik zeer terughoudend geworden of beter gezegd angstig. Normaal nooit last met verdoven, maar nu? Ik heb enorm de schrik gekregen en vervolg consult, gelukkig door externe zaken, af kunnen wimpelen. Ben ooit door andere geholpen en voelde je wel een prikje, maar dit sloeg alles. Jemig. Weer terug bij af
(Translated by Google)
After the last treatment I became very reluctant, or rather anxious. Normally you never have any problems with anesthesia, but now? I was very frightened and was able to decline further consultation, fortunately due to external matters. I was once helped by someone else and you felt a pinch, but that was everything. Geez. Back to square one
Beste heer Velthuizen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Enorm spijtig om te horen dat de laatste behandeling niet naar wens is verlopen. Wij willen graag de gewenste zorg kunnen bieden aan onze patiënten. Indien u de volgende keer een andere behandelaar wenst, dan is dat uiteraard mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Very nice service
Goeie tandarts vriendelijk personeel !
(Translated by Google)
Good dentist, friendly staff!
Keurig te woord gestaan en geholpen door vakkundige medewerkers.
(Translated by Google)
Promptly assisted and assisted by professional employees.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn voortand afgebroken kon dezelfde dag nog gemaakt worden ben er heel erg blij, top tandarts👍
(Translated by Google)
My broken front tooth could be fixed the same day, I am very happy, top dentist👍
De eerste tandartspraktijk die je dus letterlijk blij verlaat. Sympathiek onthaal en lieve tandartsen met dito assistenten!
(Translated by Google)
The first dental practice that you literally leave happy. Sympathetic welcome and lovely dentists with ditto assistants!
Really nice crew, they made me feel very relaxed. Raquel (my dentist) is very professional and kind. I am very happy with their services.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Professioneel en zeer informatief.
(Translated by Google)
Professional and very informative.
Deze Google-recensie is zonder tekst
De beste tandheelkundige kliniek
(Translated by Google)
The best dental clinic
Jammer dat ik verkeerd ben voorgelicht. Ik zo 12 euro per tand (maximaal 3) moeten bijbetalen. Nu een rekening van de zorgverzekering van 87,00 euro ontvangen. Voel me een beetje besodemieterd.
(Translated by Google)
Sorry I was misinformed. I had to pay an additional 12 euros per tooth (maximum 3). Now received a health insurance bill for 87.00 euros. I feel a bit cheated.
Bedankt voor de review. Het is erg vervelend als de kosten hoger uitvallen dan verwacht. We hebben dit ook met elkaar besproken en ontdekt dat er niet correct is vergoed door de zorgverzekeraar.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ze waren erg netjes , vriendelijk en deskundige artsen .Zeer tevreden met alles.
(Translated by Google)
They were very neat, friendly and expert doctors. Very satisfied with everything.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vriendelijke tandarts. Je voelt je er direct op je gemak. Goed geholpen. Duidelijke uitleg over de toestand van je gebit.
(Translated by Google)
Friendly dentist. You immediately feel at ease. Well helped. Clear explanation about the condition of your teeth.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vandaag geholpen door Senem, erg professioneel en aardig. Ik kom zeker terug bij Senem!
Arish Saeed Arish
(Translated by Google)
Helped today by Senem, very professional and nice. I will definitely come back to Senem!
Arish Saeed Arish
Senem is een topper, ze heeft me vandaag voor het eerst geholpen. Ze legt alles zeer duidelijk uit. Was een zeer enthousiaste meid waar ik zeker weer heen zou gaan, ze gaat zeer goed om met der cliënten. Zeker een aanrader !
(Translated by Google)
Senem is great, she helped me for the first time today. She explains everything very clearly. Was a very enthusiastic girl who I would definitely go to again, she deals very well with her clients. Highly recommended !
Goed en aardig,
Geeft goed advies met volgorde heel blij met Senem Yilmaz (preventie-medewerker)!!!
(Translated by Google)
Good and kind,
Gives good advice with order, very happy with Senem Yilmaz (prevention employee)!!!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele prettige tandarts en mondhygiëniste. Enorm goed geholpen door preventie-arts Senem. Is geïnteresseerd in de mensen en legt stap voor stap uit wat ze gaat doen en waarom ze dat doet. Complimenten!
(Translated by Google)
Very pleasant dentist and dental hygienist. Very well helped by prevention doctor Senem. Is interested in the people and explains step by step what she is going to do and why she is doing it. Compliments!
Vriendelijk personeel, denken mee, professionele behandeling.
(Translated by Google)
Friendly staff, helpful thinking, professional treatment.
He cleans thoroughly, but is realy a bit too rough while doing that.
Beste Boris,
Bedankt voor de feedback. Een gebitsreiniging kan soms voor wat ongemak zorgen. Geef het gerust aan tijdens de behandeling. Dan stoppen we even of proberen we het op een andere manier te doen die prettiger is voor jou.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Oumaima El Iraki,
Wat jammer om te zien dat u niet tevreden bent over onze praktijk. Kunt u telefonisch of per mail contact met ons opnemen? Onze praktijkmanager bespreekt dit dan graag met u. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de vijf sterren!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik zit al 25 aan de lijn als ‘u bent de eerst volgende die word geholpen’. Nog 5 minuten en ik rij er gewoon zelf heen om iemand te kunnen spreken 😂 Vreselijk dit.
(Translated by Google)
I've been on the line for 25 years as if 'you are the next to be helped'. Another 5 minutes and I'll just drive there myself so I can speak to someone 😂 This is terrible.
Bedankt voor uw review. We hebben te maken gehad met een telefoonstoring. Gelukkig heeft u ons daarna wel kunnen bereiken en hebben we dit ook kunnen uitleggen. Graag bieden wij u nogmaals onze excuses aan voor de vervelende situatie.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ik had al eerder een recensie geplaatst over de bar slechte service hier bij voormalig Tetragon, nu Dental Clinics.
Nu werd ik een tijdje geleden over deze recensie gebeld door de eigenaresse die mij zo goed mogelijk probeerde te helpen. Naderhand was de vraag of ik de recensie wilde verwijderen. Ik deed dit omdat ik dit toch wel weer een fijne service vond.
Nu plaats ik toch weer een recensie omdat ik precies weer hetzelfde gevoel heb en me nog steeds niet geholpen voel.
Ik ben bij mijn laatste afspraak 5 minuten te laat gekomen vanwege een belangrijk examen op school, en heb dit ook gemeld. De receptioniste vertelde mij zo snel mogelijk te komen en dit deed ik dus ook. Toen ik aan kwam hoorde ik dat de tandartsafspraak niet meer door gaan en zei zij dat dit mijn eigen schuld was omdat ik 10(???) minuten te laat was.
Ik heb net gebeld om een nieuwe afspraak in te plannen en ik kan pas over 2 maanden weer terecht, en dit terwijl ik dus al een jaar wacht op een simpele controle.
Als je hier door 4 verschillende mensen geholpen wilt worden en nou niet precies weet wie wie is en wie wat doet is dit echt the place to be. Ik voelde me onwijs een nummertje en ook vaak niet gehoord of begrepen. De ene tandarts, mondhygienist, ortho of wat dan ook zegt wat anders dan de ander waardoor er bij mij erge verwarring ontstond. De receptioniste waar iedereen het over heeft en over klaagt werkt hier overigens gewoon nog steeds, en nog steeds voel ik me door haar nog steeds niet serieus genomen.
Zo jammer gewoon dit. En zo onnodig.
(Translated by Google)
I had previously posted a review about the very poor service here at the former Tetragon, now Dental Clinics.
Now I received a call about this review a while ago from the owner who tried to help me as best she could. Afterwards the question was whether I wanted to delete the review. I did this because I thought this was a nice service.
Now I'm posting a review again because I have exactly the same feeling again and I still don't feel helped.
I arrived 5 minutes late for my last appointment due to an important exam at school, and I reported this. The receptionist told me to come as soon as possible and so I did. When I arrived I heard that the dentist appointment was canceled and she said that this was my own fault because I was 10(???) minutes late.
I just called to schedule a new appointment and I can't go back for another 2 months, even though I've been waiting a year for a simple check-up.
If you want to be helped by 4 different people here and you don't know exactly who is who and who does what, this is really the place to be. I felt like a number and often not heard or understood. One dentist, dental hygienist, ortho or whatever says something different than the other, which caused me great confusion. The receptionist that everyone is talking about and complaining about still works here, and I still don't feel taken seriously by her.
This is just such a shame. And so unnecessary.
Beste Kristy,
Bedankt dat je naar aanleiding van de review en ons eerdere gesprek weer contact hebt opgenomen. Wij zijn blij met al onze patiënten, maar we willen ook graag dat onze patiënten blij zijn met ons. Daarom nemen we klachten zeer serieus en proberen we met het hele team hier van te leren. Voor de meeste klachten is vaak snel een oplossing te vinden, maar soms duurt het langer of lukt het niet om samen tot een oplossing te komen. In dat geval is het soms voor beide partijen beter om afscheid te nemen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
vriendelijk, deskundig. Denken mee (Had de mazzel dat mondhygiëne gelijk aansluitend kon a.g.v. vrijgekomen plek in hun planning).
(Translated by Google)
friendly, knowledgeable. Think along (were lucky that dental hygiene could be done immediately due to a vacant space in their schedule).
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Marieke,
Bedankt voor de vijf sterren!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Daniël is een bekwame mondhygiënist die duidelijk uitlegt en een persoonlijke touch toevoegt aan zijn communicatie met cliënten. Absoluut een aanrader!
(Translated by Google)
Daniël is a skilled dental hygienist who explains clearly and adds a personal touch to his communication with clients. Definitely recommended!
Beste Jantine,
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de behandeling en uitleg. Bedankt voor het delen van uw ervaringen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Personeel is vriendelijk en behulpzaam maar de napijn van een gebitsreiniging viel mij wel wat tegen.
(Translated by Google)
The staff is friendly and helpful, but the after-pain of dental cleaning was a bit disappointing.
Beste Daan,
Een gebitsreiniging kan soms zorgen voor gevoeligheid in de mond. Over het algemeen geldt dat hoe gezonder je tandvlees is, hoe minder last je tijdens en na de behandeling ervaart. Mocht je hier vragen over hebben, dan kun je ons altijd even bellen en vragen naar onze praktijkmanager of het aangeven tijdens de volgende afspraak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Goede praktijk. Ik heb geen klachten en altijd correct behandeld!
(Translated by Google)
Good practice. I have no complaints and always treated correctly!
Beste Jan,
Wat fijn om te horen. Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Enorm meedenkend met tandartsangst. Ik wil eigenlijk 6 sterren geven
(Translated by Google)
Very sympathetic to dental fear. I actually want to give 6 stars
Beste Maico,
Wat een mooi compliment. Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste mevrouw Theunis,
Bedankt voor uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Prima tandarts, goede zorg en aandacht
(Translated by Google)
Excellent dentist, good care and attention
Bedankt! We zijn blij dat u tevreden bent over onze zorg.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor de mooie beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Wees voorzichtig.Ik raad deze kliniek niet aan omdat de vulling er op de tweede dag al uitvallen.De tandarts houdt ten onrechte bij welke tanden er zijn gedaan en misleidt iedereen.Ik heb een afdruk laten maken van mijn gebit wat ten onrechte is gedaan en ik kreeg te horen dat ik ervoor moest betalen ondanks mijn eerdere reacties.,😡
(Translated by Google)
Be careful. I do not recommend this clinic because the fillings fall out on the second day. The dentist wrongly keeps track of which teeth have been done and misleads everyone. I had an impression made of my teeth which was done wrongly and i was told i had to pay for it despite my previous responses.,😡
Beste meneer Koscielniak,
We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. We nemen klachten zeer serieus en zijn daarom al eerder met elkaar in gesprek gegaan. Wij hebben u destijds uitgelegd waarom de vulling is uitgevallen en hebben u een begroting meegegeven voor het behandelplan om de oorzaak te verhelpen. Omdat u, na het starten van de behandeling, nog niet tevreden was over het resultaat, hebben wij u kosteloos een alternatief aangeboden om dit op te lossen. U heeft gekozen om hier geen gebruik van te maken. Mocht u dat alsnog willen of vragen hebben over de nota, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Stefan,
Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent bij ons.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
De meeste verschrikkelijke en arrogante receptioniste ter wereld. Heel respectloos tegenover cliënten en er valt geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt. Wij zijn in ieder geval overgestapt naar een andere tandartspraktijk dankzij haar.
(Translated by Google)
The most horrible and arrogant receptionist in the world. Very disrespectful to clients and it is impossible to have a decent conversation. I hope something is done about this. In any case, we switched to another dental practice thanks to her.
Beste Asma,
Bedankt voor uw feedback, hier wordt zeker wat mee gedaan. We vinden het vervelend dat u het contact zo heeft ervaren. Er is ook contact geweest met onze praktijkmanager. We vinden het jammer dat we de klacht niet samen hebben kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Gameplay,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over onze praktijk. Aan de hand van de naam bij de review, kunnen we helaas niet achterhalen wat hier de reden van is geweest. Zou je ons kunnen bellen of een e-mail sturen? Dan lossen we het graag samen op.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
De slechtste receptioniste ter wereld werkt op deze plek!
(Translated by Google)
The worst receptionist in the world works at this place!
Beste Nara,
Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. We bespreken dit graag met je zodat we hier van kunnen leren en samen naar een oplossing kunnen zoeken. Aan de hand van je naam bij de review, kunnen we geen contactgegevens van je vinden. Zou je ons kunnen bellen of een mail kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Wat een walgelijke praktijk! Willen niet eens een klacht serieus nemen noch moeite doen om überhaupt telefonisch een gesprek aan te gaan. Erg kwalijk dat een praktijk zo met hun cliënten om gaat. Praktijk neemt hun verantwoordelijkheid niet vooral Kim, de Tandarts die blijkbaar niet eens weet wat ze doet als tandarts. Ouders, laat je kind niet bij haar gaan!
(Translated by Google)
What a disgusting practice! They don't even want to take a complaint seriously or make an effort to have a conversation by telephone. Very sad that a practice treats their clients this way. The practice does not take their responsibility, especially Kim, the dentist who apparently doesn't even know what she is doing as a dentist. Parents, don't let your child go to her!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
ik ben behandeld voor een nieuw frame en bovengebit door de heer Rob van Son en ben er erg tevreden mee.1
(Translated by Google)
I was treated for a new frame and upper dentures by Mr Rob van Son and am very satisfied with it.1
Dat is fijn om te horen! Bedankt voor de review!
Jammer dat je mijn hulpvraag niet lijkt te snappen en dat weg doet met een wel erg slap argument dat ik er niet aan zou kunnen wennen nee dan de dagelijkse pijn in mijn mond die moet maar beter instand gehouden worden zodat er nog jaren aan geknutseld kan worden
# folow the money
# goed bezig
# duurzaam
# dank je wel
(Translated by Google)
It's a shame that you don't seem to understand my request for help and dismiss it with a very weak argument that I can't get used to it, no, other than the daily pain in my mouth, it should be better maintained so that it can be tinkered with for years to come.
#followthemoney
# on the right track
# durable
# thank you
Vakwerk gedaan door super toffe en lieve mensen! Wordt snel gehandeld en leggen dingen haarfijn uit.
(Translated by Google)
Craftsmanship done by super cool and lovely people! Acts quickly and explains things in detail.
Helaas verlaat een lieve dame die gasten ontvangt tetragon. Heel dienstverlenend ingesteld en maakte altijd tijd voor een praatje. Jammer dat je weggaat. Gelukkig heb ik een heel vriendelijke tandarts, die stap voor stap uitlegd wat ze gaat doen. Heel prettig! Ik heb altijd angst voor de tandarts gehad. Door tetragon ga ik zowat met plezier er naar toe. Haha. Heel fijne mensen en zeer betrokken. Ga zo door!
(Translated by Google)
Unfortunately, a sweet lady who receives guests leaves Tetragon. Very service oriented and always made time for a chat. Too bad you're leaving. Fortunately, I have a very friendly dentist who explains step by step what she is going to do. Very pleasant! I've always had a fear of the dentist. Because of Tetragon I almost enjoy going there. Haha. Very nice people and very involved. Keep it up!
Onlangs een zeer prettige behandeling gehad in deze praktijk. Ik ben in het verleden erg angstig geweest voor de tandarts en al helemaal voor een wortelkanaalbehandeling. Tandarts Gezal Wassiee heeft vooraf heel duidelijk stap voor stap uitgelegd wat de behandeling inhield en vervolgens mijn kaak zonder enige pijn (!!) goed verdoofd. Tussen de behandeling stelde zij regelmatig de vraag of alles goed ging en of ze door mocht gaan, zeer patiënt vriendelijk. Binnen 40 minuten stond ik weer buiten en bij de tweede behandeling was ik veel minder gespannen, het is perfect gegaan! Dank
(Translated by Google)
Recently had a very pleasant treatment in this practice. In the past I have been very anxious about the dentist and especially about a root canal treatment. Dentist Gezal Wassiee clearly explained step by step what the treatment entailed and then properly anesthetized my jaw without any pain (!!). Between the treatment she regularly asked if everything was going well and whether she could continue, very patient friendly. Within 40 minutes I was outside again and during the second treatment I was much less tense, it went perfectly! Thanks
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst