Tandartsspoedpraktijk Amersfoort - Meander medisch centrum
Maatweg 3, 3813TZ Amersfoort
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
De Praktijk is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar, dus óók in de weekenden en vakanties.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Angst behandeling
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!
Faciliteiten
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
- 24/7-365
Paginering
Mooi staaltje van kastje naar de muur. Kies afgebroken. Om 07.45 gebeld voor overleg. Ik kon om 08.00 bellen voor een afspraak ( ping). Om 08.00 gebeld en in de wacht gezet( ping). Nee ze mag mij niet helpen want er is geen contract met mijn tandarts. Website tandarts gecontroleerd. Verwijst toch echt naar dit nummer??? Opnieuw gebeld ( ping) 9 wachtenden voor me…… Geen probleem, ik ga morgen naar het buitenland. Ik hoor dat daar de zorg prima is. Geef ik mijn geld daar wel uit.
Geachte mevrouw Egas,
Vervelend te horen dat we u vanmorgen niet goed hebben kunnen helpen aan de telefoon. Mocht u zodanig last hebben dat u toch nog vandaag gezien en geholpen wil worden dan hebben we voor vanavond nog plek in het Meander MC.
Was even wachten maar heel netjes geholpen ik ben even van mij klacht af maar echt goede mensen die je helpen
Geachte heer Lubbertsen,
Dank voor uw feedback. Daar worden onze collega’s blij van.
Tand afgebroken in het weekend. Heel fijn geholpen. Moest even wachten maar dat is logisch in een spoedpraktijk. Fijne tandarts en assistente!
Geachte mevrouw Steenman,
Dank voor uw feedback en begrip dat u in deze drukke tijd even moest wachten voordat we u konden helpen,
Hg,
Christophet
Lekker duur zo het bellen. Vooral als mensen niet breed hebben in hun portemonnee.
We vragen een kleine bijdrage van €0.90 per gesprek om misbruik te voorkomen
De tandarts en assistent waren echt heel erg vriendelijk. Ik voelde mij gehoord en werd erg goed geholpen. Ik werd op de afgesproken tijd geholpen.
Blij dat we je goed hebben geholpen
Het lijkt wel een bureaucratische instelling die er niet op ingericht is vragen te stellen om de hulpvraag te definiëren en met spoed op te lossen, maar geënt op het creëren van wachttijd en genereren van geldstromen voor telefoongesprekken. Wanneer er na 7 minuten wachttijd, 3x doorschakelen zonder vragen stellen en weer wachttijd een tandheelkundig probleem doorverwezen wordt naar de huisartsenpost die hier niets mee kan, en juist naar de spoedtandarts doorverwijst wens ik als hulpzoekende het antwoord niet pas aan het eind van dit traject te ontvangen dat alle afspraken vol zitten voor deze avond. Dat kon toch ook al wel eerder worden aangegeven in het gesprek, aan de voorkant namelijk door gelijk te LUISTEREN SAMENVATTEN en DOORVRAGEN (LSD). De hulpvaardigheid, interesse en inlevingsvermogen voor de hulpbehoefte is hier totaal niet aanwezig.
Geachte heer Van de Kraats,
Heel vervelend dat we u niet konden helpen vanavond. Omdat het spreekuur heel druk was vanavond heeft onze triagiste/callcenter de instructie om wel altijd met de dienstdoende tandarst te overleggen of er een medische noodzaak is om u te zien. Op basis van uw klachten was er geen medische noodzaak.....maar wij kunnen ons goed voorstellen dat als u pijn heeft dit niet het antwoord is waar u op zit te wachten. Maar nu weet u in elkgeval wel de achtergrond.
Hg,
Christopher
Geen inleving met patiënt. Pijnklachten na bezoek fors meer dan daarvoor. Maakt weinig indruk van handelen met kennis. Uiteraard dient er ondanks geen resultaat wel betaald te worden.
Goed u te spreken en dank voor uw feedback. We zullen er op letten dat ook op zeer drukke momenten we de tijd nemen voor iedere patient.
Vanmorgen geholpen door 2 dames. Was echt super fijn. Goed contact en goed geholpen!
Geachte mevrouw Verschoor,
Dank voor uw compliment!
Daar doen onze medewerkers het voor!
Hg,
Christopher
Goed behandend, mooi eindresultaat. Fijne sfeer🙏
Graag gedaan!
Dames hebben me erg goed geholpen
Geachte heet Pieters,
Dank voor uw compliment.
Hg,
Christopher
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank!
Ben gebeld. Na slechte behoordeling. Alles is netjes opgelost.
Graag gedaan! Fijn dat we het voor u hebben opgelost.
Tandarts Rebaz is een toppertje!!
Dank voor uw compliment!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank 👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank!