Dental Clinics Apeldoorn Zonnedauw
Zonnedauw 3, 7322EA Apeldoorn
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
HKZ-Certificering
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:00
-
dinsdag8:00 - 21:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 17:00
-
vrijdag8:00 - 17:00
Jouw tandarts in Apeldoorn Zonnedauw
Dental Clinics Apeldoorn Zonnedauw is een moderne tandartsengroepspraktijk op de Zonnedauw 3, gelegen in het noordoosten van Apeldoorn. Hier ben je van harte welkom voor complete mondzorg voor het hele gezin. Ons ervaren team staat dagelijks voor je klaar.
Complete mondzorg bij Dental Clinics Apeldoorn Zonnedauw:
- Dé tandartspraktijk voor volwassenen en kinderen.
- Professionele en moderne praktijk in de buurt Sleutelbloem.
- Ook voor o.a. implantaten en mondhygiëne,
- Wij werken volgens vastgestelde tarieven.
- 5 dagen per week geopend.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
Paginering
I registered as a patient to make an appointment and they said in two days they will help me with that. However six days passed and as an idiot,I just wasted my time.Why do you need to waste people's time instead of just saying that you don't want to help ?
Ik ben door isabella en Patrick heel fijn geholpen. Met mijn noodprothese en de service is top even als de nazorg..
Kort samengevat een hele fijne praktijk met allemaal vriendelijke medewerkers.
Ben blij dat ze in Apeldoorn gevestigd zijn 🙏🏿
(Translated by Google)
Isabella and Patrick helped me very much. With my emergency prosthesis and the service is top notch as is the aftercare..
In short, a very nice practice with all friendly employees.
I'm glad they are located in Apeldoorn 🙏🏿
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn ervaring is zeer slecht op dit moment. Heb al jaren een probleem met kokhals momenten en zeker als het mechanism gaat. Blijkbaar is het met de hand niet meer mogelijk. Ook word er verteld dat de Damen in verwachting is en dat ze er niet goed bij kan ivm omvang buik.
Teleurgesteld maar wel de rekening. Valt niet over te praten. Ga maar op zoek naar een ander praktijk die daarmee overweg kan. Helaas jammer. Voor mij een te commerciële instelling en niet klant gericht.
(Translated by Google)
My experience is very bad at the moment. I have had a problem with gagging moments for years, especially when the mechanism breaks. Apparently it is no longer possible by hand. It is also said that Damen is pregnant and that she cannot reach it properly due to her belly size.
Disappointed but got the bill. Not worth talking about. Just look for another practice that can handle that. Unfortunately too bad. Too commercial an attitude for me and not customer focused.
Had 2 porseleinen plaatjes die grijs leken ipv wit en ze verkleurden na korte tijd na second opinion elders kreeg ik gelijk en heb ik zelf 8 porseleinen plaatjes laten maken en door Isabella laten plaatsen. Vond de noodvoorziening afgeraffeld en lelijk en was zeer ontevreden , toen ik terugging en dit kenbaar maakte kreeg ik wederom gelijk en werd het alsnog naar tevredenheid opgelost. Het ging wel om een bedrag van 3600 euro en 800 euro voor de 1e behandeling. Nu heel blij uiteindelijk met het eindresultaat.
(Translated by Google)
I had 2 porcelain plates that looked gray instead of white and they discolored after a short time. After a second opinion elsewhere, I was right and I had 8 porcelain plates made myself and had Isabella place them. I found the emergency provision to be run-down and ugly and was very dissatisfied. When I went back and made this known, I was proven right again and it was still resolved to my satisfaction. The amount involved was 3,600 euros and 800 euros for the 1st treatment. Now very happy with the end result.
Tevreden, wel erg jammer dat er zo vaak nieuw personeel loopt en dat nu tandarts Ana weg gaat. Was heel blij en tevreden over haar.
(Translated by Google)
Satisfied, but it is a pity that there are so many new staff and that dentist Ana is now leaving. Was very happy and satisfied with her.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Keurige en vriendelijke mensen. Deskundig geholpen. En… het helpt echt💪
(Translated by Google)
Neat and friendly people. Expertly assisted. And… it really helps💪
We zijn naar deze locatie gegaan want we wilden ons inschrijven.
De jonge dame achter de balie. Ze zei dat we dat online moeten doen en het kan niet aan de balie.
Nou daar waren snel klaar mee. Dus zijn snel weggegaan.
Service kan wel beter en persoonlijker!
(Translated by Google)
We went to this location because we wanted to register.
The young lady behind the counter. She said we have to do that online and it can't be done at the counter.
Well we were done with that quickly. So we left quickly.
Service could be better and more personal!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ze prijzen zichzelf aan als dé tandartspraktijk. Dat zal best. Maar afspraken maken en die dan ook nakomen is wel een dingetje. De keren dat ik gebeld ben omdat een gemaakte afspraak niet door kon gaan zijn niet op de vingers van 2 handen te tellen. Of de behandelaar kan niet, of de behandelaar werkt niet meer op vrijdag etc.. De redenen zijn legio. Het eind van het liedje is altijd dat jij als patiënt in de houding moet springen en gewoon doorgeschoven wordt naar of een andere behandelaar ((hoe verzin je het, ik ben geen nummer of een dossier in de administratie) of een andere datum die dan minmaal 2 weken verder ligt.
(Translated by Google)
They advertise themselves as the dental practice. That will be fine. But making agreements and then keeping them is one thing. The times I have been called because an appointment could not go ahead cannot be counted on the fingers of two hands. Either the practitioner is unable to attend, or the practitioner no longer works on Fridays, etc. The reasons are numerous. The end of the song is always that you as a patient have to jump to attention and are simply transferred to either another practitioner ((how do you come up with that, I am not a number or a file in the administration) or another date that is at least 2 weeks away.
Beste meneer Westenberg,
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat het erg vervelend is als afspraken verzet worden. We hebben te maken met een tekort aan personeel in onze beroepsgroep. We proberen altijd een vervanger te vinden voor afspraken om zo toch zorg te kunnen bieden aan onze patiënten en de geplande afspraken door te laten gaan. Helaas komt het voor dat afspraken uiteindelijk toch verzet moeten worden.
Met vriendelijke groet,
Dental Clinics Apeldoorn
Keurige praktijk met vriendelijk personeel. Goede behandelingen en veel info als je vragen hebt. Al bijna 40 jaar klant bij tandarts Spaans. Sinds hij in de nieuwe praktijk zit is het alleen maar beter geworden.
Ook supertevreden over Aicha, mijn mondhygiëniste. Altijd weer is ze vriendelijk en geduldig en ze geeft goede info.
(Translated by Google)
Neat practice with friendly staff. Good treatments and lots of information if you have questions. Customer of Spanish dentist for almost 40 years. Since he started the new practice, things have only gotten better.
Also very satisfied with Aicha, my dental hygienist. She is always friendly and patient and provides good information.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben heel blij met Annaee heel lieve tandarts en heel rustig.
(Translated by Google)
I am very happy with Annaee, very sweet dentist and very calm.
Ben goed geholpen door Isabella.
(Translated by Google)
Isabella helped me a lot.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vijf jaar geleden heb ik een Invisalign-behandeling ondergaan bij deze praktijk en mijn tanden stonden na de behandeling prachtig recht. Helaas merkte ik onlangs dat mijn tanden weer beginnen te verschuiven, ondanks het feit dat ik trouw mijn nachtbeugel draag zoals geadviseerd.
Ik heb contact opgenomen met de praktijk om te zien wat mijn opties waren, maar tot mijn grote teleurstelling werd mij verteld dat ze mij niet meer konden helpen omdat de tandarts die mijn behandeling heeft uitgevoerd niet meer in dienst is en zij Invisalign niet langer aanbieden. Ik vind dit echt een gebrek aan nazorg, zeker gezien de kosten en moeite die ik in het traject heb gestoken.
(Translated by Google)
Five years ago I had Invisalign treatment at this practice and my teeth were beautifully straight after the treatment. Unfortunately, I recently noticed that my teeth are starting to shift again, despite the fact that I faithfully wear my night braces as advised.
I contacted the practice to see what my options were, but much to my disappointment I was told that they could no longer help me as the dentist who performed my treatment is no longer employed and they no longer offer Invisalign. I really think this is a lack of aftercare, especially considering the costs and effort I put into the process.
Beste Iris,
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je niet goed bent geholpen door ons toen je onlangs contact opnam. Graag komen we opnieuw met je in contact om samen tot een oplossing te komen. Je kunt dan vragen naar onze praktijkmanager. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Apeldoorn
Deze Google-recensie is zonder tekst
The doctors are just fantastic; they did everything efficiently, painlessly, and quickly. In the future, I will only go to this place. I really liked it.
AND
When I approached the reception 15 minutes before the hospital closed to make an appointment for another day,
I spoke in English because my knowledge of Dutch is not sufficient for discussing medical matters.
The African American woman spoke to me in Dutch, saying that I MUST speak to her in Dutch and didn't want to make an appointment for me (because they were closing in 15 minutes).
I had to make an appointment the next day with another girl.
The other girls at the reception are very pleasant.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Zeer slecht. Aantal keren aangegeven dat mijn naam niet juist was maar veranderen kunnen ze niet. Ben niet langer dan 2 minuten binnen geweest maar wel flinke rekening. Mij zien ze daar niet meer.
(Translated by Google)
Very bad. Number of times it was stated that my name was incorrect, but they cannot change it. I wasn't in for more than 2 minutes, but I got a big bill. They don't see me there anymore.
Beste mevrouw Hulleman,
We zijn blij dat we u inmiddels hebben gesproken over uw ervaring. Het spijt ons dat er miscommunicatie is ontstaan. Bedankt voor uw feedback en uw tijd.
Met vriendelijke groet,
Team Dental Clinics Apeldoorn
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk en correct behandeld
(Translated by Google)
Treated warmly and correctly
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Prima tandartsen praktijk.
Snel en goed geholpen of het nu controle was of spoed.
Vriendelijke groep.
(Translated by Google)
Excellent dental practice.
Quick and good help, whether it was a check-up or an emergency.
Friendly group.
Zeer tevreden over de behandeling. Met voorrang kunnen komen door heftige kiespijn. Gelukkig direct tijd gemaakt om de kies te trekken. Probleem weer snel en goed opgelost.
(Translated by Google)
Very satisfied with the treatment. Priority may be due to severe toothache. Fortunately, I immediately made time to pull the tooth. Problem resolved quickly and efficiently.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne tandarts en mondhygiënist. Ik kan altijd een combinatie afspraak maken. Professionele behandeling en goede adviezen mbt poetsen, flossen etc. Soms verzetten ze een afspraak, maar plannen altijd in overleg een nieuwe afspraak in.
(Translated by Google)
Great dentist and dental hygienist. I can always make a combination appointment. Professional treatment and good advice regarding brushing, flossing, etc. Sometimes they reschedule an appointment, but always plan a new appointment in consultation.
Goeie en snelle behandelingen
(Translated by Google)
Good and fast treatments
Uitstekende tandarts, werd snel geholpen nadat ik een vulling was verloren, verdoving kon rustig inwerken en kies weer mooi gemaakt. Vriendelijke en professionele tandarts en assistente waar ik me gelijk op mijn gemak en in vertrouwde handen voelde.
(Translated by Google)
Excellent dentist, I was helped quickly after I lost a filling, the anesthesia was able to take effect quietly and the tooth was made beautiful again. Friendly and professional dentist and assistant where I immediately felt at ease and in safe hands.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben goed geholpen en de tandarts is lekker duidelijk en laat je zien hoe het met je gebit is
Hier hou ik van
(Translated by Google)
I received good help and the dentist is very clear and shows you how your teeth are doing
I love this
Sinds enkele weken heb ik ‘facings by Rosa’. De eerste dagen was het enigszins wennen maar inmiddels ben ik er zo goed als aan gewend dat mijn voortanden zijn zoals ze volgens mij horen te zijn. Ik vind dat Marco Rosa vakwerk heeft geleverd en ben erg blij dat ik op zijn voorstel tot het plaatsen van facings ben ingegaan. Niet alleen zijn vakkundigheid valt te bewonderen maar zeker ook zijn benadering van (mij als) de patiënt. Uiteraard geldt dit ook voor Maureen, zijn assistente.
Peter Delis
(Translated by Google)
I have had 'veneers by Rosa' for a few weeks now. The first few days took some getting used to, but now I'm pretty much used to my front teeth being the way I think they should be. I think Marco Rosa has done a professional job and I am very happy that I accepted his proposal to install veneers. Not only his expertise is to be admired, but also his approach to (me as) the patient. Of course this also applies to Maureen, his assistant.
Peter Delis
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima geholpen
(Translated by Google)
Great help
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne tandarts. Spaans is altijd vriendelijk. Zeer kundig
(Translated by Google)
Nice dentist. Spanish is always friendly. Very skilled
Zeer prettige tandarts,die alles netjes uit heeft gelegd. Heeft mijn afgebroken vulling herstelt.
Aanrader als je een goede tandarts zoekt.
(Translated by Google)
Very pleasant dentist who explained everything clearly. Restored my broken filling.
Recommended if you are looking for a good dentist.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
They cancelled appointment with me, and made a new one at time that wasn't comfortable for me. I couldn't come at that time and they charge me 60 eur for that. I find it a set up. Awful, will never go there again
Hello Galyna,
We are sorry that we had to change the original appointment. We ask patients to cancel appointments at least 24 hours ahead of time so that we can give the appointment to someone else. For no shows or late cancellation there is a fee. We understand this can happen sometimes, so the first time we don't charge anything. If it happens another time we have to charge a fee because we can no longer help someone else.
Best regards,
Team Dental Clinics Apeldoorn
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ben geholpen door Andrea Duiker dat voelde prima een heel aardige vrouw
(Translated by Google)
I was helped by Andrea Duiker, which felt great, a very nice woman
Uiterst tevreden met behandelingen van tandarts Isabella Bazzini, alsmede mijn behandelend mondhygiëniste!
(Translated by Google)
Extremely satisfied with treatments from dentist Isabella Bazzini, as well as my treating dental hygienist!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Top!
Super aardig en duidelijk in uitleg wat er gaat gebeuren.
(Translated by Google)
Top!
Super nice and clear in explaining what is going to happen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
very friendly and helping staff. I've been visiting the clinic for all kinds of dental practices since I moved to Apeldoorn. It is no problem to communicate in English for most of the time.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fijne professionele tandartspraktijk, waar ik altijd snel en goed geholpen wordt. Door een vrijwel altijd opgewekte tandarts, wat de sfeer altijd al gelijk een stuk prettiger maakt. De prijs valt mij ook nog eens erg mee, in de regel. Ook is er een (of meerdere?) mondhygiënist(en) aan de praktijk verbonden, die een belangrijke aanvullende dienst kunnen leveren.
(Translated by Google)
Nice professional dental practice, where I always receive quick and good help. By an almost always cheerful dentist, which always makes the atmosphere a lot more pleasant. The price is also not too bad for me, as a rule. There is also one (or more?) dental hygienists associated with the practice, who can provide an important additional service.
Ben zeer tevreden over de behandeling,houd alleen ons verzekerd
budget wel in ogenschauw.
(Translated by Google)
I am very satisfied with the treatment, just keep us assured
budget in mind.
Rosa is the best
Goede dental clinic, weten wat ze doen, doen alles in overleg.
(Translated by Google)
Good dental clinic, know what they are doing, do everything in consultation.
Helemaal top geholpen ik ben dik tevreden
(Translated by Google)
Very helpful, I am very satisfied
Afspraak op tijd. Consult oktober.
(Translated by Google)
Appointment on time. Consultation October.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vervelend om te zien dat u niet helemaal tevreden bent over de praktijk. Graag gaan wij met u in gesprek om de review te bespreken. Als u hier voor open staat, dan willen we u vragen om telefonisch contact met ons op te nemen. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Ben er fijn en met rust en geduld geholpen. Goede uitleg en het was zelfs gezellig. Ga er met alle gemak heen. Vriendelijk personeel.
(Translated by Google)
I was helped with peace and patience. Good explanation and it was even fun. Go there with ease. Friendly staff.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb in het verleden zeer slechte ervaringen gehad bij andere tandartsen, maar hier nemen ze alle tijd voor je en hebben ze begrip.
Ik ga nu stuk makkelijker naar de tandarts.
Top
(Translated by Google)
I have had very bad experiences with other dentists in the past, but here they take all the time for you and are understanding.
I now go to the dentist much more easily.
Top
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste meneer Riepma,
Bedankt voor uw review. Wat jammer dat u niet tevreden bent. We bespreken dit graag met u als u telefonisch of per mail contact met ons opneemt, zodat we kunnen kijken waarin wij kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics Apeldoorn
hele goede tandartspraktijk
(Translated by Google)
very good dental practice
De mondhygieniste hier, Aicha El Massoudi - Mouhdad, heeft erg zorgvuldig haar werk gedaan en vriendelijk stap voor stap uitgelegd wat ze gaat doen. Aanrader
(Translated by Google)
The dental hygienist here, Aicha El Massoudi - Mouhdad, did her work very carefully and kindly explained step by step what she was going to do. Recommended
Erg fijne tandartspraktijk. Lieve en kundige mensen.
(Translated by Google)
Very nice dental practice. Sweet and knowledgeable people.
Bedankt Koen! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Tandarts Esma heeft me prima geholpen, ik ben heel blij met het resultaat!
(Translated by Google)
Dentist Esma helped me very well, I am very happy with the result!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Prima geholpen, vriendelijk en vertrouwd, kom er al meer dan 30 jaar
(Translated by Google)
Excellent service, friendly and familiar, have been coming there for more than 30 years
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel erg fijne tandarts, in mijn situatie met spoed een nieuwe patiënt geworden ivm sluiting mijn oude tandarts en kiespijn. Tandarts stelt je tot rust en legt uit hoe het zit. Voor de rest is het een moderne tandarts met wat ik zag de laatste technieken.
(Translated by Google)
Very nice dentist, in my situation I urgently became a new patient due to the closure of my old dentist and toothache. The dentist calms you down and explains what's going on. For the rest it is a modern dentist with what I saw the latest techniques.
Fijne tandarts en begripvol.
(Translated by Google)
Nice dentist and understanding.
Professionele Service en behandeling gehad
(Translated by Google)
Received professional service and treatment
Deze Google-recensie is zonder tekst
Sinds ik door ane ge holpen wordt . Heb ik geen pijn en kom ik met een glim lach weer
(Translated by Google)
Since I was helped by Anne. I have no pain and I come back with a smile
Deze Google-recensie is zonder tekst
Commerciële tandarts is uit op geld, niet je gebit.
(Translated by Google)
Commercial dentists are after money, not your teeth.
Beste Pauwerful,
Voor ons staat goede mondzorg centraal in onze praktijk. We betreuren het dat u een andere ervaring hierin heeft. Daarom komen we graag in gesprek met u. Zou u ons kunnen bellen of een mail sturen? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heel prettig ontvangst. Ruime wachtkamer. Ik hoefde niet lang te wachte, dus goede planning. De behandeling was goed, de hygiëniste nam alle tijd. Ook nog een zeer vriendelijke en kundige jonge dame!
Al met al ben ik zeer tevreden.
(Translated by Google)
Very pleasant reception. Spacious waiting room. I didn't have to wait long, so good planning. The treatment was good, the hygienist took all the time. Also a very friendly and knowledgeable young lady!
All in all I am very satisfied.
Piccola esperienza. Una sola carie, ma mi è sembrato buono. Corrego: otturazione senza aver devitalizzato un male tremendo sono tornato e mi hanno detto che devo andare da un altro dottore che quello non c'era. Il peggio che ho mai visto
Grazie per la recensione. Hopefully we spelled that correctly😉 Thank you for taking time to give us some feedback. If you have questions or would like to discuss anything in the future, you can always give us a call or e-mail us. Kind regards, the Dental Clinics team
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Esther was erg vriendelijk en behulpzaam :)
(Translated by Google)
Esther was very friendly and helpful :)
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben als angstpatient door Tandarts Ana en assistentes als een vorst behandeld. Ik ben vakkundig gerustgesteld en ga binnenkort weer een nieuwe behandeling afspreken. Er moet nog een en ander gebeuren maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.
Zeker als je bang bent is dit een aanrader.
(Translated by Google)
As an anxiety patient, I was treated like royalty by Dentist Ana and assistants. I have been professionally reassured and will soon arrange another treatment. There is still a lot to be done, but I am confident that everything will work out.
This is especially recommended if you are afraid.
Ik heb zeker goede ervaringen bij mijn tandarts, altijd goede behandelingen, en ook bij de mondhygiënist
(Translated by Google)
I have certainly had good experiences with my dentist, always good treatments, and also with the dental hygienist
vriendelijke en prettige behandeling. goede uitleg waar ik op kan letten tijdens gebitsverzorging.
ik kom weer terug.
(Translated by Google)
friendly and pleasant treatment. good explanation of what I can pay attention to during dental care.
I'll be back again.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Helaas bezoek noodzakelijk kwaad, werd snel en goed geholpen. Echter tandarts zelf had iets aan zijn oksel geur kunnen doen en erg jammer dat een beetje uitleg meteen in 5 minuten wordt omgezet en 15 euro kost. Je mag toch verwachten dat gesprekje in de totaal prijs zit.
(Translated by Google)
Unfortunately, a visit was a necessary evil, but assistance was provided quickly and efficiently. However, the dentist himself could have done something about his armpit odor and it is a pity that a little explanation is immediately implemented in 5 minutes and costs 15 euros. You can expect that a conversation is included in the total price.
Beste familie de Jong,
Bedankt voor jullie feedback. Zouden jullie telefonisch of per mail contact met ons kunnen opnemen zodat we even kunnen meekijken naar uw rekening? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Een wat nare ervaring met de baliemedewerker maar een degelijke tandarts
(Translated by Google)
A somewhat unpleasant experience with the desk clerk, but a decent dentist
Beste David,
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over uw tandarts. We betreuren het dat u een nare ervaring heeft gehad met één van onze baliemedewerkers. Graag zouden wij dit met u bespreken, zodat we dit intern kunnen evalueren en verbeteren. Kunt u ons bellen en vragen naar onze praktijkmanager? Een mail sturen mag uiteraard ook. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
top tandarts, Spaans is een uitstekend vakman !
(Translated by Google)
top dentist, Spaans is an excellent professional!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Excellent customer service.
I received a reminder for my appointment by email a day before, and on the D-day, I also received a phone call from a staff an hour prior to my appointment time.
The dentist was very professional in her approach; after listening to my complaints, she explained step-by-step the various activities she was going to undertake in her examination of my dental issue, and eventually to the removal of the tooth which was done seamlessly.
I recommend this dental clinic to anyone.
Hello Xavier,
Thank you so much for sharing your experiences and your recommendation. We appreciate it a lot and are very glad to hear you had a good experience.
Best regards,
The Dental Clinics team
Vriendelijk en ook uitleg op vragen die ik ik had. Erg prettige ervaring. Heb direct advies opgevolgd en een vervolgafspraak gemaakt. Ik ben in goede handen. Zichtbaar verschil na behandling. bedankt!
(Translated by Google)
Friendly and also explained questions I had. Very pleasant experience. I immediately followed advice and made a follow-up appointment. I'm in good hands. Visible difference after treatment. Thank you!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt, Monique! Met vriendelijke groet, Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt voor uw beoordeling!
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Snel, vakkundig en professioneel geholpen na een acuut probleem met een (stukje) afgebroken tand. Al jaren zeer tevreden met tandarts Spaans (en zijn team).
(Translated by Google)
Fast, expert and professional help after an acute problem with a (piece of) broken tooth. Have been very satisfied with Dentist Spaans (and his team) for years.
Beste Ed, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over hoe snel en vakkundig u geholpen bent aan uw afgebroken tand. En wat een mooi compliment voor tandarts Spaans en de rest van het team! Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt Harry! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Gep, bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Prima tandarts. Houd er over het algemeen rekening mee mocht je angstig zijn voor de tandarts
(Translated by Google)
Excellent dentist. In general, keep this in mind if you are afraid of the dentist
Hallo Anja,
Bedankt voor het delen van uw ervaringen. We zijn blij dat u tevreden bent over onze praktijk. We raden patiënten die angstig zijn aan om, bij het maken van de afspraak, dit aan te geven. Dan houden we er zo goed mogelijk rekening mee, zodat we rustig en helder kunnen vertellen wat we gaan doen en u op uw gemak kunnen stellen.
Met vriendelijke groet,
Het team van Dental Clinics
Waardeloze toko, heel naar zelfingenomen tandarts en administratieve collega. Inconsequent en zeer onprofessioneel, helaas!
(Translated by Google)
Worthless shop, very self-righteous dentist and administrative colleague. Inconsistent and very unprofessional, unfortunately!
Beste Pink Bluedot,
We vinden het jammer dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en betreuren het dat u deze indruk heeft gekregen. Aan de hand van uw beoordeling denken we de klacht te herkennen waarover we samen reeds in contact zijn geweest. We vinden het belangrijk om klachten persoonlijk te bespreken, zodat we deze kunnen oplossen, maar helaas lukt het niet altijd om tot een passende oplossing te komen.
Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Bedankt!
Eerder naar tandarts Spaans gegaan omdat ik mij niet meer thuis voelde bij mijn oude tandarts.
Spaans gaf mij na 4 jaar tandartsbezoeken uitstellen weer het gevoel dat een tandartsbezoek niet zo erg is als het lijkt, en ik ging weer met veel plezier naar mijn afspraken. Nooit meer bang geweest.
Jammer genoeg heeft Spaans besloten om samen te gaan met Dental Clinics. Het persoonlijke is er vanaf, en Dental Clinics is 1 grote lopende band aan patienten en tandartsen.
Als ik een afspraak wil bij mijn eigen tandarts, is er een wachttijd van weken en in plaats van tijd voor een praatje en een beetje persoonlijk contact tijdens afspraken, heb ik het idee dat Spaans van Dental Clinics het liefst 3 patienten tegelijk moet helpen (is toch 3 keer zoveel euro's).
Hij rent letterlijk van patient naar patient, terwijl hij toen hij nog zelfstandig was alle tijd nam om patienten met een goed gevoel naar huis te sturen.
Spaans is hiermee van een persoonlijke betrokken tandarts die tijd nam voor zijn/haar patienten, gegaan naar een poppetje die van Dental Clinics zo veel mogelijk omzet moet draaien. Niks ten nadele van Spaans als persoon, want wat een schat is deze man! Alleen enorm jammer dat hij samen is gegaan met Dental Clinics.
Omzet omzet omzet, daar draait het bij de tandartsenreus
Dental Clinics (met bijna 100 verstigingen!) voor mijn gevoel om.
Een tandarts moet zijn/haar werk doen uit passie, en de verdiensten moeten bijzaak zijn.
Ik ben inmiddels 3 keer bij Dental Clinics geweest sinds de overname (2x voordeel van te twijfel gegeven).
Inmiddels ga ik niet meer na de tandarts tot er weer plek is bij een kleinere zelfstandige.
Liever geen tandarts als nog 1 keer naar binnen moeten bij deze mondzorg-fabriek.
(Translated by Google)
I previously went to a Spanish dentist because I no longer felt at home with my old dentist.
After 4 years of postponing dental visits, Spanish gave me the feeling that a visit to the dentist is not as bad as it seems, and I enjoyed going to my appointments again. Never been afraid again.
Unfortunately, Spaans has decided to merge with Dental Clinics. The personal is gone, and Dental Clinics is one big conveyor belt of patients and dentists.
If I want an appointment with my own dentist, there is a waiting period of weeks and instead of time for a chat and a bit of personal contact during appointments, I have the feeling that Spanish from Dental Clinics should preferably help 3 patients at the same time (is still 3 times as many euros).
He literally runs from patient to patient, while when he was still independent he took all the time to send patients home with a good feeling.
Spaans has gone from a personally involved dentist who took time for his/her patients, to a figure who has to generate as much turnover as possible from Dental Clinics. Nothing against Spanish as a person, because what a treasure this man is! It's just a shame that he merged with Dental Clinics.
Turnover, turnover, that's what it's all about at the dental giant
Dental Clinics (with almost 100 branches!) I feel like.
A dentist must do his/her work out of passion, and the earnings must be secondary.
I have now been to Dental Clinics 3 times since the takeover (2 times given the benefit of the doubt).
I will no longer go to the dentist until there is room available at a smaller self-employed person.
I'd rather not have a dentist if I have to visit this dental care factory one more time.
tandartsen zijn slecht en erg commercieel.
(Translated by Google)
dentists are bad and very commercial.
Beste Ben, wat jammer dat u er zo over denkt. We kunnen uw contactgegevens helaas niet terugvinden in ons systeem, maar zouden de klacht graag met u bespreken. Kunt u contact met ons opnemen? Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Zeer klant-onvriendelijke tandartspraktijk. Ze weigeren een prijsopgave te geven. Zelfs na het sturen van een mail met een klacht, geven ze nog geen antwoord. De mondhygiëniste waar ik laatst een afspraak mee had, weigerde ook een prijsopgave te geven voor een vervolgbehandeling en gaf aan dat ik het maar moest vragen aan de mondhygiëniste waar ik de vervolgafspraak mee zou hebben?! Alsof ze verschillende prijzen hanteren?! Klant is duidelijk GEEN koning in deze praktijk!
(Translated by Google)
Very customer-unfriendly dental practice. They refuse to give a quote. Even after sending an email with a complaint, they still do not answer. The dental hygienist I recently had an appointment with also refused to provide a quote for a follow-up treatment and indicated that I should just ask the dental hygienist with whom I would have the follow-up appointment?! Like they charge different prices?! Customer is clearly NOT king in this practice!
Beste Kasia, we vinden het vervelend dat er door verwarring over de kosten ontevredenheid is ontstaan. Daarom is er inmiddels ook contact geweest. We vinden het namelijk belangrijk om klachten in goed overleg en naar tevredenheid op te lossen, dus we raden iedereen altijd aan contact op te nemen met de praktijk wanneer er ontevredenheid is. Wij hanteren de tarieven die zijn vastgesteld door de overheid, dus de kosten van behandelingen zijn overal hetzelfde. Wat wel verschilt per persoon is het uiteindelijke behandelplan en daar maken we tijdens de afspraak een begroting voor. Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Ben erg tevreden over mijn tandarts van Dental Clinics Apeldoorn. En ook over de mondhygiënist en de medewerkers aan de balie. Erg fijne tandartsenpraktijk.
(Translated by Google)
I am very satisfied with my dentist at Dental Clinics Apeldoorn. And also about the dental hygienist and the employees at the counter. Very nice dental practice.
Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, het team van Dental Clinics
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Jethe, wat jammer dat je niet tevreden bent over onze service. We nemen klachten zeer serieus en van feedback leren we graag. Indien je iets wilt bespreken, dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Aswin, bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot ziens bij uw volgende afspraak.
Dochter die helaas nog wat angst heeft, daarbij heeft de assistente SUPER fijn en liefdevol een vulling gefixed dn een seal behandelijng gegeven. Was even lastig maar ze was echt Super goed met haar!
(Translated by Google)
Daughter who unfortunately still has some anxiety, the assistant super finely and lovingly fixed a filling and gave a seal treatment. It was a bit difficult but she was really great with her!
Onnodig contact met tandarts en zorgverzekeraar na dubbel gerekende kosten. Pijn aan kiezen na een behandeling en niet voortijdig geïnformeerd worden over de behandeling, achteraf wel factureren.
(Translated by Google)
Unnecessary contact with dentist and health insurer after double-calculated costs. Pain in molars after treatment and not being informed about the treatment prematurely, but billing afterwards.
Uitstekend geholpen met een kies die door eigen toedoen in een deplorabele toestand verkeerde. De behandeling
werd adequaat en zo goed als pijnloos afgehandeld. Als dan de rekening ook nog mee valt kan je alleen maar tevreden zijn.
(Translated by Google)
Excellent help with a tooth that was in a deplorable condition due to my own actions. The treatment
was handled adequately and virtually painlessly. If the bill isn't too bad, you can only be satisfied.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Erg slechte ervaring met deze tandarts. Herhaaldelijk lekkende vullingen gehad en pijn aan kiezen na behandelingen
(Translated by Google)
Very bad experience with this dentist. Repeatedly had leaking fillings and pain in molars after treatments