Carnisse Mondzorg B.V.
Middeldijkerplein 16-18, 2993DL Barendrecht
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 18:00
-
dinsdag8:00 - 18:00
-
woensdag8:00 - 18:00
-
donderdag8:00 - 18:00
-
vrijdag8:00 - 18:00
Welkom bij Carnisse Mondzorg, wat mogen we voor je doen?
Carnisse Mondzorg heeft alles in huis voor de beste zorg. Ons team van enthousiaste tandheelkundige professionals staat voor je klaar. Als cliënt profiteer je van een effectieve multidisciplinaire aanpak, of ook wel: “one stop care” genoemd. Centraal gelegen voor de gehele Randstad, makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer of auto (gratis parkeren). Wat kunnen wij voor je doen?
Alles wat je je kan voorstellen doen wij bij Carnisse Mondzorg
Naast natuurlijk de periodieke controle kun je ook bij ons terecht voor alle andere specialistische behandelingen: cosmetische aanpassingen, implantaten, kaakchirurgie en meer! Ons team heeft jaren ervaring en dat merk je dan ook. Bel meteen voor een afspraak, wij helpen je graag! Bij pijnklachten word je dezelfde dag nog geholpen.
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Spoed
Stukje tand verloren, erg snel en vakkundig er bij gemaakt/ erop gezet. Mijn complimenten naar Robert en Genieve!
(Translated by Google)
Lost a piece of tooth, repaired/placed it very quickly and professionally. My compliments to Robert and Genieve!
Top service
Altijd goede hulp en ze denken graag met je mee. Zijn ook erg eerlijk over de prijzen en vergoedingen, waardoor je zelf een bepaling kan maken.
Ook bij pijn kun je snel terecht.
Eén nadeel is alleen dat je vaak lang moet wachten, omdat de afspraken uitlopen. Maar dat weet je bij een zorgverlener. 😉
Al om al zijn het gewoon toppers!
(Translated by Google)
Always good help and they are happy to think along with you. They are also very honest about the prices and fees, so you can make your own determination.
You can also get help quickly if you are in pain.
One disadvantage is that you often have to wait a long time because appointments run late. But you know that with a healthcare provider. 😉
All in all, they are simply great!
De service is dramatisch slecht: de wachttijden zijn belachelijk lang, zowel in de praktijk als aan de telefoon. Zelfs bij spoedgevallen nemen ze je niet serieus – ik moest twee weken wachten terwijl het om spoed ging! Dit toont aan hoe weinig respect ze hebben voor hun patiënten. Deze praktijk laat op alle vlakken te wensen over en ik raad iedereen af om hierheen te gaan. Dit is absoluut niet hoe zorg eruit zou moeten zien.
Ze nemen nooit op.
(Translated by Google)
The service is dramatically bad: waiting times are ridiculously long, both in practice and on the telephone. Even in emergencies they don't take you seriously - I had to wait two weeks while it was an emergency! This shows how little respect they have for their patients. This practice leaves much to be desired in all areas and I would advise anyone not to go here. This is absolutely not what healthcare should look like.
They never answer.
Zulke lieve en bekwamen mensen, allemaal.
Ik heb NAH waardoor zelf mijn tanden verzorgen al een kriem is laat staan als er moet worden gekeken of iets aan gedaan moet worden. Maar stuk voor stuk zorgen ze niet alleen voor je gebit maar ook hoe je je erbij voelt. De mensen aan de balie, de tandartsassistente, de mondhygiënist en vooral mijn tandarts dr. Dahou Bouchankouk! Dank jullie wel
(Translated by Google)
Such sweet and capable people, all of them.
I have NAH, which means that taking care of my teeth myself is a hassle, let alone having to check or do something about it. But each and every one of them not only takes care of your teeth but also how you feel about them. The people at the counter, the dental assistant, the dental hygienist and especially my dentist Dr. Dahou Bouchankouk! Thank you
Ik had heel erg last van mijn tand voor lang tijd door een verkeerde vulling!
Maar gisteren had ik afspraak met Doktor (Valentina Tarone) en ze heeft de oude vulling er uit gehaald en nieuwe vulling gedaan vandaag voel ik veel beter zijn is heel goede tandarts en ik zou iedereen bij haar afspraak maken 🙏🏻
(Translated by Google)
I had a lot of problems with my tooth for a long time due to an incorrect filling!
But yesterday I had an appointment with the Doctor (Valentina Tarone) and she took out the old filling and put in a new filling today I feel much better, he is a very good dentist and I would make anyone an appointment with her 🙏🏻
Beste Abdulleh, wij zijn erg blij te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad bij tandarts Valentina!
4 weken moeten wachten voordat gebroken tand gerepareerd kan worden. Omdat tandarts nek klachten heeft. Ben opzoek naar nieuwe zoveels debakel van deze praktijk.
(Translated by Google)
Have to wait 4 weeks before broken tooth can be repaired. Because dentist has neck complaints. I am looking for something new to say about this practice.
Ik ben blij dat ik hier nooit meer hoef te komen. Je bent een nummertje en ze proberen je de duurste behandelingen aan te praten. Ik kreeg te horen dat ik echt een tandvlees "flap" behandeling nodig had. Achter CM rug om ben ik een second en third opinion bij 2 andere praktijken gaan doen en blijkt dat het absoluut niet nodig was. Ook de kosten kwa material etc wat berekend word is duurder dan andere praktijken in de omgeving.
Ik zou deze mondzorgmaffiapraktijk vermijden als de pest.
((17-09-2024: En nee, ik neem geen contact met jullie op omdat de negatieve reviews nu binnen stromen. Mensen krijgen nu gelukkig allemaal door wat voor tent jullie zijn👍🏽))
(Translated by Google)
I'm glad I never have to come here again. You are just a number and they try to sell you the most expensive treatments. I was told that I really needed a gum "flap" treatment. Behind CM's back, I got a second and third opinion at 2 other practices and it turned out that it was absolutely not necessary. The costs in terms of materials etc that are calculated are also more expensive than other practices in the area.
I would avoid this oral care mafia practice like the plague.
((17-09-2024: And no, I will not contact you because the negative reviews are now pouring in. Fortunately, people are now realizing what kind of place you are 👍🏽))
Helaas kunnen we uw gegevens niet terugvinden in ons systeem. We zouden graag met u in contact komen om de klacht te bespreken. I het mogelijk voor u om contact met ons op te nemen? We horen u graag.
Snel weg wezen hier ! Ze laten je gewoon 7 dagen met een kloppende ontstoken kies rond lopen . Totaal geen moeite doen om je even tussendoor te plaatsen . JA het is druk meneer is alles wat ze te zeggen hebben . Onacceptabel dit
(Translated by Google)
Get out of here quickly! They just let you walk around with a throbbing infected tooth for 7 days. Don't bother at all to insert yourself in between. YES it's busy sir is all they have to say. This is unacceptable
Beste heer Rath, wij betreuren het dat u een vervelende ervaring heeft gehad aan de telefoon met één van onze collega's. Zoals telefonisch aangegeven, zal ik onderzoeken wat er mis is gegaan.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wij ook naar deze tandarts i.v.m. verhuizing 2x geweest 1x intake gesprek ik zei mijn frame moet worden opgehoogd .o daar is genoeg ruimte voor zei hij tweede x voor controle maar tandarts stond met armen over elkaar. Ik weer aankaarten dat frame opgehoogd moest worden dus hij keek en zei gelijk nee moet nieuwe gemaakt worden en nog steeds geen controle gedaan .nou wij daar niet meer heen .schijnt als ze in je mond kijken je gelijk voor controle betaald .mijn zus had planes ligus liep ook bij die tandarts op een gegeven moment zaten er 2 kiezen los .getrokken en niet door gestuurd naar ziekenhuis .bij 2 losse kiezen hadden alle bellen moeten rinkelen !de planos ligus was kanker geworden en nu is ze dood dus mensen zoek verder naar een goeie tandarts waar het geen fabriek is
(Translated by Google)
We also go to this dentist because of... moving twice, 1 x intake interview I said my frame needs to be raised, there is enough room for that, he said a second time for a check-up, but the dentist stood with his arms folded. I pointed out again that the frame needed to be increased, so he looked and immediately said no, a new one needs to be made and still no check has been done. Well, we don't go there anymore. Apparently when they look in your mouth you pay for the check right away. My sister had planes. ligus also went to that dentist at one point, 2 molars were loose. They were pulled and not sent to the hospital. With 2 loose molars all the bells should have been ringing! the planos ligus had turned into cancer and now she is dead so people keep looking for a good dentist where it is not a factory
Helaas is het ons niet gelukt om u te bereiken. We zouden graag met u in contact komen om de klacht te bespreken. Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen op telefoonnummer 0180 610 670, of per mail: info@carnissemondzorg.nl? We horen u graag.
Prettige tandartspraktijk. Hele fijne mondhygiënist.
(Translated by Google)
Pleasant dental practice. Very nice dental hygienist.
GEWOON VERSCHRIKKELIJK.
(Translated by Google)
JUST TERRIBLE.
Beste Livia Hillen, erg vervelend dat u een onprettige ervaring heeft gehad bij ons. Ik wil u vragen om telefonisch, of per mail, op mailadres info@carnissemondzorg.nl, contact met ons op te nemen.
Elke x verschillende tandarts en ook lange wachtrij je moet minimaal paar maanden wachten voor een afspraak van 5 minuten 🤦🏻♀️
(Translated by Google)
Every time different dentist and also long queue you have to wait at least a few months for a 5 minute appointment 🤦🏻♀️
Beste Bayan Sheikh, helaas is uw oude tandarts niet meer werkzaam bij ons. U heeft een nieuwe vaste tandarts. Als ik het goed begrijp is het probleem omtrent onze drukke roosters inmiddels opgelost. U kunt anders ons altijd bellen of mailen mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben!
Ik plaats nooit reviews maar ik wil mensen drama besparen.
Wat een verschrikkelijke tandartspraktijk.
Assistente en mondhygiënisten zijn aardig maar met de tandartsen een drama.
Loop hier nu paar jaar, elke keer een andere tandarts.
Ze spreken elkaar allemaal tegen, en niemand neemt een klacht serieus.
Heb je een gaatje laten maken maar al 6 maanden daarna er nog steeds last van word er door elke tandarts een andere behandeling aangeboden.
Heb bij 4 gaten ( bij verschillende tandartsen ) terug gemoeten omdat ze het alle 4 niet goed hadden gedaan.
En ondertussen worden er wel allebei kosten doorberekend.
Het lijkt op het eerste gezicht elke x prima en dan denk je eindelijk een goede tandarts te hebben maar dan kom je erachter dat ook de volgende tandarts niks is.
Niet gaan dus
(Translated by Google)
I never post reviews but I want to save people drama.
What a terrible dental office.
The assistant and dental hygienists are nice, but the dentists are a disaster.
Been here for a few years now, different dentist every time.
They all contradict each other, and no one takes a complaint seriously.
If you have had a cavity made, but you are still experiencing problems 6 months later, each dentist offers a different treatment.
I had to go back to 4 holes (at different dentists) because all 4 did not do a good job.
And in the meantime, costs are being passed on to both.
At first glance it seems fine every time and then you finally think you have a good dentist, but then you find out that the next dentist is also not good.
So don't go
War heute zum ersten Mal dort und kann die negativen Kommentare nicht verstehen.
Schneller Termin, schnelle Behandlung und sehr netter Arzt!
Ben hier begin 2023 terecht gekomen nadat mijn vorige tandarts met pensioen ging. Bij de intake zijn foto’s gemaakt en was het meteen mis: er moesten twee oude vullingen worden vervangen. Tandarts geloofde niet dat ik netjes ieder half jaar naar de tandarts was gegaan, uiteindelijk moest de assistente het dossier van mijn oude tandarts erbij pakken voordat hij er over ophield. Bij vervolgafspraak zette de tandarts eerst de verdoving aan de verkeerde kant omdat hij de foto's verkeerd om had hangen. Toen met plaatselijke verdoving juiste kant gedaan. Behandeling was peperduur.
Eerstvolgende controle blijkt de tandarts er niet meer te werken en wordt ik bij een andere tandarts geplaatst. Die tandarts heeft nog geen 2 minuten in mijn mond gekeken en riep al dat er 2 gaten te zien waren. Ze pakte ook de oude foto's erbij en stelt op basis van die oude foto's dat er nog een derde gat onder een vulling zit. Tegelijkertijd blijft ze mij vragen welke foto links en welke rechts is. Ik probeer uit te leggen dat het oude foto's zijn en dat ik niet weet welke links en rechts is, maar daar werd niet naar geluisterd. Binnen 5 minuten stond ik weer buiten met 2 nieuwe afspraken om 3 gaatjes te vullen.
Meteen naar andere tandarts gegaan. Intake gehad en nieuwe foto's laten maken en ik mag over half jaar terug komen voor controle.
Conclusie: deze praktijk lijkt vooral gericht op het uitschrijven van zoveel mogelijk dure behandelingen. Kreeg niet het idee dat je belang hier als cliënt voorop staat. De mondhygiënisten en assistenten zijn wel vriendelijk en professioneel, maar voor een tandarts zou ik lekker ergens anders kijken.
(Translated by Google)
I ended up here in early 2023 after my previous dentist retired. Photos were taken during the intake and it was immediately wrong: two old fillings had to be replaced. The dentist didn't believe that I had been going to the dentist every six months, so in the end the assistant had to get my old dentist's file before he stopped talking about it. At the follow-up appointment, the dentist first put the anesthetic on the wrong side because he had hung the photos the wrong way. Then the right side was done with local anesthesia. Treatment was very expensive.
At the next check-up it turns out that the dentist no longer works there and I am placed with another dentist. That dentist looked in my mouth for less than 2 minutes and already shouted that there were 2 holes visible. She also took the old photos and based on those old photos she states that there is a third hole under a filling. At the same time she keeps asking me which photo is on the left and which is on the right. I try to explain that they are old photos and that I don't know which is left and which is right, but no one listened. Within 5 minutes I was outside again with 2 new appointments to fill 3 cavities.
Immediately went to another dentist. I had an intake and had new photos taken and I can come back in six months for a check-up.
Conclusion: this practice seems mainly focused on prescribing as many expensive treatments as possible. Didn't get the idea that your interests as a client come first here. The dental hygienists and assistants are friendly and professional, but for a dentist I would look elsewhere.
Na 12 jaar geen bezoek aan de tandarts wilde ik er toch aangeloven, tandarts geeft een eerlijk advies en leggen alles netjes uit wat ze gaan doen. Ik heb voor nu een goede ervaring gehad. Echt een aanrader
(Translated by Google)
After not visiting the dentist for 12 years, I still wanted to go there, the dentist gives honest advice and explains everything neatly what they are going to do. I've had a good experience so far. Highly recommended
Wat een verschrikkelijk bedrijf is dit, een tandenfabriek, waarbij zo snel mogelijk alles afraffelen de kernwaarde is en zoveel mogelijk afspraken realiseren om te cashen. Telkens andere mensen en de één spreekt de ander tegen over behandelplannen. Nauwelijks bereikbaar (je staat zomaar een half uur tot een uur in de wacht), onbeschoft personeel van receptie tot sommige assistentes en artsen (een enkele prettige ervaring daar gelaten), overal discussie over voeren en de eigen afspraken niet nakomen. Als het even kan hier ver ver van wegblijven!
(Translated by Google)
What a terrible company this is, a teeth factory, where the core value is to rush through everything as quickly as possible and to make as many agreements as possible in order to cash in. Different people each time and one contradicts the other about treatment plans. Hardly accessible (you just have to wait on hold for half an hour to an hour), rude staff from reception to some assistants and doctors (a few pleasant experiences aside), arguing about everything and not keeping your own appointments. If possible, stay far away from here!
Ik heb een beugel en ik moest al 4 keer terug komen omdat er iets los zat. En nu heb ik een of andere lijm in mijn muil en kan ik mijn tanden niet meer op elkaar krijgen.
(Translated by Google)
I have braces and I had to come back 4 times because something was loose. And now I have some kind of glue in my mouth and I can't get my teeth together anymore.
Ik wil graag mijn ervaring delen met de telefonische ondersteuning van deze instelling/kliniek/praktijk waar onze zoon momenteel wordt behandeld. Helaas ben ik erg teleurgesteld en gefrustreerd over de manier waarop hun telefoondienst wordt beheerd.
Ten eerste is het een uitdaging om überhaupt iemand aan de lijn te krijgen wanneer je met ze belt. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen en ben elke keer minstens 30 minuten in de wacht gezet voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Dit is al zeer tijdrovend en frustrerend, vooral als je dringende vragen hebt over de behandeling van je kind.
Op een gegeven moment was ik zo gefrustreerd dat ik besloot om vanuit huis naar de instelling te rijden om in persoon te proberen antwoorden te krijgen. Bij aankomst was ik verbaasd te zien dat de receptioniste druk bezig was met het doorzoeken van dossiers en andere werkzaamheden, in plaats van de telefoon aan te nemen. Toen ik haar aansprak op het feit dat ze de telefoon niet opneemt, gaf ze als reden dat ze met andere taken bezig was en dat de telefoontjes daarom onbeantwoord bleven. Dit is naar mijn mening onacceptabel, aangezien telefonische ondersteuning van cruciaal belang is voor patiënten en hun families.
Als ouder van een patiënt die hier wordt behandeld, verwacht ik dat de instelling een betere en professionelere telefonische service biedt. Het is frustrerend om tijd te verspillen in de wacht en uiteindelijk nog steeds geen bevredigende antwoorden te krijgen. De situatie wordt verergerd door het feit dat de receptioniste haar taken niet serieus neemt en telefoontjes negeert ten gunste van andere werkzaamheden.
Ik wil benadrukken dat de behandeling zelf wellicht goed kan zijn, maar de slechte telefonische ondersteuning overschaduwt dit positieve aspect. Ik hoop dat deze instelling/kliniek/praktijk] deze kwestie serieus neemt en maatregelen neemt om hun telefoondienst te verbeteren. Patiënten en hun families moeten kunnen rekenen op een efficiënte en behulpzame communicatie om een succesvolle behandeling te waarborgen.
(Translated by Google)
I would like to share my experience with the telephone support of this institution/clinic/practice where our son is currently being treated. Unfortunately, I am very disappointed and frustrated with the way their phone service is managed.
First, it's a challenge to even get someone on the phone when you call them. I tried calling several times and was put on hold for at least 30 minutes each time before I got someone on the phone. This is already very time-consuming and frustrating, especially if you have urgent questions about your child's treatment.
At one point I was so frustrated that I decided to drive from home to the facility to try to get answers in person. Upon arrival, I was surprised to see that the receptionist was busy searching files and doing other work, rather than answering the phone. When I spoke to her about not answering the phone, she gave the reason that she was busy with other tasks and that is why the calls were going unanswered. This is unacceptable in my opinion as telephone support is crucial for patients and their families.
As a parent of a patient treated here, I expect the facility to provide a better and more professional telephone service. It's frustrating to waste time on hold and still not get satisfactory answers. The situation is made worse by the fact that the receptionist does not take her duties seriously and ignores phone calls in favor of other duties.
I would like to emphasize that the treatment itself may be good, but the poor telephone support overshadows this positive aspect. I hope that this facility/clinic/practice] takes this issue seriously and takes steps to improve their telephone service. Patients and their families must be able to count on efficient and helpful communication to ensure successful treatment.
This dental clinic is terrible. Wim van der Torre of the clinic is really a very bad dentist. I was treated by him for a few years. It was a nightmare. He performed several root canal treatment with my teeth which later turned out to be unnecessary at all (of course with very fat bill) - a normal filling would have been suffice. He also tended to avoid giving you budget in advance, even after being requested. When asked, he always said he don't know exactly how much it will cost. But later it usually turned out to be much higher than 250 euro, above which, according to the law, he has to communicate to the patient before carrying out the treatment. His treatment quality? - extremely poor. 2 out of 4 of his canal treatments with my teeth are failure: Soon after his treatment I lost the 2 teeth forever (they got infected not long after his treatment). One another issue with this clinic is that the dentist will treat multiple patients simultaneously (even though your are appointed at that time). You get there on time, the assistant will let you sit on the chair. Normally you sat there for 20-30 minutes without any dentist coming to you, the time all depends on how busy is the dentist. Finally the dentist showed up. they did something quickly with you and the dentist quickly go to other rooms to handle other patients, and you are let waiting there again....
AVOID going to this clinic is my advice.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik heb me kies laat vullen na 1 dag is die er al uit heb in de ochtend me mond gespoeld en die vulling ligt er uit heel slecht dit ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen met de kosten want ik ga natuurlijk niet betalen voor iets wat niet goed is gedaan als ik vervolgens nog is terug moet komen en nog is moet betalen
(Translated by Google)
I had my tooth filled after 1 day and it was already removed. I rinsed my mouth in the morning and the filling looks very bad. I am curious how they are going to solve this with the costs because I am of course not going to pay for something that is not well done if I still have to come back and pay
Bespaar jezelf de moeite en geld, en ga hier niet heen.
Zeer slecht bedrijf. Mijn behandelaar J. Primo was heel grof en agressief tijdens de behandeling. Hij schoot uit. welke erg zeer deed op mijn boven tand. daar heb ik een maand last van gehad.
een van mijn tanden is compleet glad gemaakt na het vullen waardoor kauwen lastiger is met dat gebied omdat de tand niet meer puntig is. + het ziet er niet uit. Gaten die voorheen zijn gerepareerd bij dit bedrijf vallen er na maanden weer uit. Hele hoge kosten voor matig werk. Ik had een tand die zeer doet als ik kauw met die kant, Hebben ze inplaats van er naar te kijken juist m'n tand bijgeslepen waardoor de pijn juist erger werd met eten.
Blijkbaar kan je ook geen vergoeding krijgen via CZ voor deze praktijks locatie omdat ze niet in contract werken met een verzekeraar.
Bespaar jezelf de moeite en ga hier niet heen.
Ik wil mijn geld terug.
(Translated by Google)
Save yourself the trouble and money, and don't go here.
Very bad company. My practitioner J. Primo was very rude and aggressive during the treatment. He shot out. which really hurt my top tooth. I suffered from this for a month.
one of my teeth is completely smoothed out after filling which makes chewing more difficult with that area because the tooth is no longer pointed. + it doesn't look right. Holes that were previously repaired by this company fall out again after months. Very high costs for mediocre work. I had a tooth that hurts when I chew with that side. Instead of looking at it, they just sharpened my tooth, which actually made the pain worse with eating.
Apparently you cannot receive reimbursement through CZ for this practice location because they do not work under a contract with an insurer.
Save yourself the trouble and don't go here.
I want my money back.
Ik stope met de praktijk omdat er elke keer een ander tandarts was. Dus niet een die bekend was met mijn gebit. Ik zoek een praktijk met een tandarts waar ik geen nummer bent
(Translated by Google)
I quit the practice because there was a different dentist every time. So not one who was familiar with my teeth. I am looking for a practice with a dentist where I am not a number
Een van mijn tanden deed erg veel pijn en een zeer goede behandeling loste het op. Zeer goede tandartspraktijk
(Translated by Google)
One of my teeth hurt a lot and very good treatment solved it. Very good dental practice
Fantastisch werk en geweldige sfeer! Ik voelde dat ik in goede handen was en ik voelde gelukkig geen pijn. Ik kom zeker nog een keer terug als het nodig is.
(Translated by Google)
Fantastic work and great atmosphere! I felt that I was in good hands and fortunately I felt no pain. I will definitely come back again if necessary.
Laten je een uur wachten zonder iets te melden.
Worden vervolgens handelingen uitgevoerd zonder overleg met patiënt.
Stoel word op zit stand gezet waardoor je met je gezicht in het werkblad komt…
Allemaal kleine slordige dingen waardoor ik het slecht beoordeel.
(Translated by Google)
Make you wait an hour without reporting anything.
Actions are then carried out without consultation with the patient.
The chair is placed in a sitting position so that your face is in the worktop...
All little sloppy things that make me rate it poorly.
Zij hebben een tandarts die geen half ster verdient. Hij doet wat hij "denkt" dat het goed is zonder afstemming. Ik was niet tevreden over het resultaat, dan kwam hij met andere oplossing en ik moet natuurlijk nog een blagelijk bedrag betalen ( ik moest 2 keer betalen omdat hij niet met de goede oplossing is begonnen)
(Translated by Google)
They have a dentist who doesn't deserve half a star. He does what he "thinks" is right without coordination. I was not satisfied with the result, then he came up with another solution and of course I still have to pay an outrageous amount (I had to pay twice because he did not start with the right solution)
Een prettige tandarts met bij binnenkomst al een huiselijke sfeer. Nette en beschermende manier van werken. Fijne uitleg en altijd nog wel tips die ik kan gebruiken.
(Translated by Google)
A pleasant dentist with a homely atmosphere upon arrival. Neat and protective way of working. Nice explanation and always tips that I can use.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Elke keer word ik zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Tijdens de behandeling wordt er door de mondhygiënist ook goed uitleg en advies gegeven. Hier kom ik graag terug. Omdat ik regelmatig naar de mondhygiënist ga is mijn gebit veel beter dan voorheen. En daar gaat het mij om.
(Translated by Google)
Every time I receive very friendly and professional help. During the treatment, the dental hygienist also provides good explanation and advice. I would love to come back here. Because I regularly visit the dental hygienist, my teeth are much better than before. And that's what matters to me.
zeer goede ervaring ik zelf ben heel erg bang voor de tandarts waardoor ik zeker 18 jaar niet meer naar de tandarts bent geweest
maar door pijn klachten moest ik wel een tandarts zoeken ik ben op internet gaan zoeken voor angst tandarts gelukkig een gevonden ik kon heel snel terecht ze nemen de tijd voor je ze leggen alles heel goed uit wat er gebeuren moet worden en ze zijn super lief voor me
(Translated by Google)
very good experience, I am very afraid of the dentist, which is why I have not been to the dentist for at least 18 years
but due to pain complaints I had to look for a dentist, I started looking on the internet for fear of a dentist, luckily I found one I was able to go very quickly, they take the time for you, they explain everything very well what needs to be done and they are super kind to you. me
Geweldige praktijk , ze nemen echt de tijd voor je en helpen je van je angsten af . Denken mee wat de beste oplossing voor je gebit is .
En de nieuwste technieken worden gebruikt .
Hoe fijn als je fluitend de praktijk instapt en lachend naar buiten gaat .
Super team .
(Translated by Google)
Great practice, they really take the time for you and help you get rid of your fears. Think about what the best solution for your teeth is.
And the latest techniques are used.
How nice when you enter the practice whistling and leave smiling.
Great team.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vanmorgen weer geweest voor de halfjaarlijkse controle.. Tandartsen, orthodontisten en de assistenten zijn goed op elkaar afgestemd en ik word hier altijd goed en op een leuke manier en behandeld, en dat al 11 jaar lang. Bedankt!
(Translated by Google)
Went again this morning for the six-monthly check-up. Dentists, orthodontists and assistants are well coordinated and I am always treated well and in a nice way here, and have been for 11 years. Thank you!
Altijd weer schoon & fris naar huis. Zeer tevreden over deze mondhygiënistenpraktijk. Kundige mensen.
(Translated by Google)
Always return home clean & fresh. Very satisfied with this dental hygienist practice. Skilled people.
Mondhygiënist Mr. Keyhan doet zijn werk heel netjes en geeft genoeg tijd . Krijgt 5 sterren
(Translated by Google)
Dental hygienist Mr. Keyhan does his work very neatly and gives enough time. Gets 5 stars
Altijd een afspraak kaart halen bij deze praktijk als je bij ze telefonisch afspraak maakt notoren ze vaak verkeerde datums en zetten de schuld bij jou
(Translated by Google)
Always get an appointment card from this practice if you make an appointment with them by phone, they often note wrong dates and put the blame on you
Deze Google-recensie is zonder tekst
Heb een aantal kronen laten plaatsen (cosmetische ingreep) en ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat. Zelfs de noodvoorziening die ik twee weken gedragen heb was nauwelijks van echt te onderscheiden. Naast de goede behandeling ziet de praktijk er verzorgd uit en is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Top ervaring!
(Translated by Google)
I had a number of crowns placed (cosmetic surgery) and I am very satisfied with the treatment and the result. Even the emergency gear I wore for two weeks was barely distinguishable from the real thing. In addition to the good treatment, the practice looks neat and the staff is very friendly and helpful! Great experience!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Niet aan te raden!!!! Had het gevoel dat ik een rot gebit had maar sinds ik naar een andere tandarts ga heb ik mijn gezonde gevoel weer terug. Mijn klacht over een rekening werd niet serieus genomen dus hierbij een klacht over jullie. Bel me eens dan kan ik kijken wanneer ik tijd heb om jullie te antwoorden.
(Translated by Google)
Not recommended!!!! I had the feeling that I had bad teeth, but since I went to a different dentist I have regained my healthy feeling. My complaint about an account was not taken seriously, so here is a complaint about you. Give me a call and I can see when I have time to answer you.
Onlangs geweest, nette uitstraling en goed geholpen. Wel een minpunt de dikke rekening die niet wordt vergoed door CZ. Bedrag was niet kenbaar gemaakt en 0 vergoeding omdat er geen contract is met zorgverzekering. Dus mensen als je gaat check van te voren of je verzekeraar een contract met ze heeft anders kan het nog wel een héél duur uitpakken.
(Translated by Google)
Recently visited, nice appearance and good help. A negative point is the big bill that is not reimbursed by CZ. Amount was not made known and 0 reimbursement because there is no contract with health insurance. So people, if you are going to check in advance whether your insurer has a contract with them, otherwise it can be very expensive.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede tandartsen ook heel aardig ze vertellen wat ze gaan doen voor ze beginnen! De orthodontist die ik nu heb is erg aardig. Ze vertellen ook wat ze nu gaan doen (Bijv nu gaan we tandsteen weghalen daarna tanden poetsen). Inrichting is laat 2017 veranderd, het ziet er veel vriendelijker uit en het is veel comfortabeler! Ik beveel deze tandarts heel erg aan! Ook voor uw kinderen of uzelf!
(Translated by Google)
Good dentists also very nice, they tell you what they are going to do before they start! The orthodontist I have now is very nice. They also tell us what they are going to do next (e.g. now we are going to remove tartar and then brush our teeth). Decor has changed in late 2017, it looks much friendlier and it is much more comfortable! I highly recommend this dentist! Also for your children or yourself!
Fijn geholpen door mondhygiëniste. Ze gaf me ook goed tips
Prima geholpen
Ik word fijn Behandeld en de mondzorg voelt ook prettig.
Prima
De fijne tandartsen nemen iedere keer ontslag en er is geen mogelijkheid om alleen wanneer er een gaatje zit de tandarts te laten kijken, want een mondhygiënist kan ook doorgeven als diegene een gaatje ziet. Ook wel jammer dat de naam niet privé blijft n.a.v. deze vragenlijst, daarnaast een sommige vragen weet ik niet goed te antwoorden zoals waar 1 of 2 ingevuld moet worden...
Goed
Gaat ten koste van kwaliteit
Professionele en vakkundig personeel. Ben altijd goed geholpen bij deze tandartsen.
Behandeling geen klachten. Bij de afspraak krijg ik vaak een ander behandelaar toebedeeld. Moet dat weer corrigeren.
Goed
Tevreden
Helaas moet ik elke keer meer dan 30 minuten wachten
Snel en netjes geholpen
eerste ervaring met nieuwe arts Moska. Assistent ontvangt vriendelijk en bereid dochter in de stoel voor de arts. Moska komt binnen stelt zich voor en gedurende maximaal 20 seconden werd door arts in mond gekeken van mijn dochter waarna zij staccato haar bevindingen deelt: "je hebt slecht gepoetst. ik zie tandplaque en tandsteen dus afspraak maken tandsteen verwijderen. ik zie 2 gaatjes eentje vullen en eentje eruit maar eerst even foto maken' zei de arts. Inhoudelijk misschien prima, maar er ligt een meisje van 9. Ik hoef neem ik aan niet uit te leggen dat je dit kindvriendelijker moet brengen? Ook ik was beetje overdonderd door inhoud maar met name de vorm. gevolg: Dochter huilen dat ze haar best gedaan heeft met dagelijks 2x poetsen en bang is voor tandtrekken. Ook niet efficiënt, alle tijd die je wint door zo lekker kort te zijn verlies je vervolgens ruimschoots. In de auto vroeg m'n dochter wanneer die Poolse arts weer terug is. Tja, die deed dit wel kindvriendelijker. Inhoudelijk weet arts waar ze het over heeft, mijn vragen over de noodzaak en alternatieven ivm trekken van de kies, dat werd dan wel weer goed uitgelegd door haar. Maar in nog geen 10 minuten stonden we weer buiten, incl 2 fotos maken. En de echte vragen komen nu pas op. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er nou van deze gang van zaken moet vinden en op de vraag aanbevelen of niet. Tja dan neig ik toch een beetje naar nee want je kan efficiency ook overdrijven.
rekening houden met mijn handicap
Voorafgaand aan de behandeling duidelijke uitleg en prijsopgaaf voor het plaatsen van een implantaat De behandeling is naar alle tevredenheid uitgevoerd door Mevr Tarone en haar team
Goed
Net als velen ben ik geen fan van dit jaarlijkse bezoek. Sinds ik hier mijn tandarts heb ben ik echter een stuk rustiger en minder nerveus. Ze zijn vriendelijk en komen vertrouwd over en stellen mij om mijn gemak.
Te veel wisselingen van behandelaars
Geen vaste tandarts is een minpunt voor mij.
Professionele aanpak
Wel regelmatig wijzigingen in de afspraken.
Zeer kundig en goed geholpen. cosmetisch zeer fraai resultaat. wordt tijd genomen voor verdoving met eerst lokaal verdoven van tandvlees en erna injectie, hierdoor pijnloze ingreep inclusief verdoven zelf.
Fijne ervaring. Snel, vriendelijk en deskundig.
Behandeling goed maar waardeloos dat de afspraak iedere keer afgebeld wordt en verzet moet worden. En bij de mondhygieniste iedere keer een ander
over het algemeen ben ik te vrede alleen niet met het boven gebit waar ik diverse malen mee terug ben geweest om het op te vullen.
Vakkundige, nette, pijnloze behandeling gehad bij tandarts Valentina Tarone
Ik heb mijn afspraken altijd om 8.00u zodat ik direct geholpen kan worden. De laatste keren werd ik pas om 8.15 u gehaald en heb dus 15 min moeten wachten. Daar maak ik dus geen afspraak voor , speciaal om 8.00u. Afgelopen dinsdag 5 nov. was het weer zover. Ik heb tot 8.15 uur gewacht en was nog steeds niet opgehaald. Ik ben naar de balie gelopen en gezegd dat ik weg ging omdat ik anders mijn afspraken die dag niet na kon komen. Ik werd netjes te woord gestaan en ze zou dit melden aan de locatie manager. Tot op heden heb ik niets vernomen. Vandaar de score van een halve ster.
Ik heb bijna 40 minuten moeten wachten voordat m'n dochter werd geholpen. Voor mezelf ben ik dit jaar al tot twee keer toe afgebeld op de dag zelf, omdat een medewerker ziek was of een auto ongeluk had gehad paar dagen terug. En nu dan 40 minuten wachten het is altijd wel iets. En op het moment dat jij last minute afzegt worden er kosten in rekening gebracht. Dat vind ik dan wel weer jammer!
Daina is ook een topper. Zorvuldige behandeling, plus fijne uitleg gegeven.
Altijd goed op afgesproken tijdstip geholpen, naar mijn mening deskundig personeel, maar wel een hoge prijs.
Zie boven
vriendelijk personeel. alleen beetje ondduidelijk van tevoren wat je precies moet betalen. vind maken van foto's terwijl ik foto's had meegenomen ergens jammer. straling die je krijgt en ook kosten. In de behandelkamer is een directe doorgang naar behandelkamers naast je. Je hoort dus daar ook de gesprekken of als ze daar bezig zijn met behandelingen. Dit zorgt bij mij voor stress en idee dat je niet prive zit.
Zowelde mondhygieniste als de tandarts hebben mij correct behandeld. Het zal nooit mijn hobby worden, tandartsbezoek, maar ik ga nooit met tegenzin naar de dames die mij en mijn echtgenote hebben geholpen.
goed de tijd genomen voor de behandeling en goed uitgevoerd
Goed voorgelicht
Heel goed en vakkundig geholpen door Fatima Ahmed. .. V. Tarone ook heel vriendelijk .
Zie boven
Ik ben zeer tevreden over Carnisse Mondzorg
Gied op tijd met de afspraak, duidelijk wat er werd gedaan ,
Niets op aan te merken
Jammer wel veel personeels verloop steeds weer een andere tandarts of hygiënische en als er afspraken uitlopen worden daar geen meldingen over gedaan
Opzich ben ik tevreden met de praktijk, over het algemeen goede behandeling. Maar door het verloop in medewerkers heb ik al heel vaak van tandarts en mondhygiëniste moeten wisselen. Vaak kom ik daar dan op de afspraak zelf achter. Dit is erg vervelend en schaadt het vertrouwen in de praktijk.
Prettig, snel en met een fijn gevoel weer 6 maanden onderweg!
Carnisse mondzorg zou ik echt niemand aanraden, service is slecht, slecht bereikbaar,er word vaak afgebeld waardoor een beugel langer gedragen moet worden. Na elke afspraak was het draadje los of beugel schiet los enz. We zijn twee keer bij nachtpost Erasmus gezeten omdat mijn zoon erg last had van draadjes die los zaten en in de wang prikten. Dit meerdere keren aangegeven maar niks mee gedaan of een excuss was wel op zijn plaats. Niet vriendelijk voor kinderen, ervaring van mijn zoon.
Ervaring met tandartsen en mondhygienisten gewoon goed te noemen. Weliswaar heb je regelmatiug te maken met de toewijziung van een andere tandarts maar allen zeer bekwaam en goed. Ontvangst altijd prettig op locatie en balie assistenten altijd prettig en leuk. Afspraaktijd meestal punctueel en zelden langer gewacht dan verwacht, gedacht.
Ik vind deze tandarts vooral gericht op veel geld verdienen. Zij noemen dit preventief werken ik noem het vooral veel geld verdienen. Ook even 1 stukje tandsteen verwijderen is gelijk een rekening. Er is ook veel verloop waardoor je nooit iets opbouwt met de tandartsen qua vertrouwen. Orthon wel erg goed. Wat ze doen, is verder wel goed
Het begrip 'tandarts' is nergens een pretje, maar dit is een prima oplossing.
Hi, service is goed maar ze verzetten de afspraaken soms 3 keer, dat vind ik minder leuk...
De kaakchirurg is een heel prettig persoon die alles goed uitlegt en mensen op het gemak stelt. Er zijn veel wisselingen van medewerkers, afspraken inplannen is lastig en afspraken worden regelmatig afgebeld. Daarom wat minder sterren voor het totaal
Tandarts en mondhygiënste zijn super lief, stellen je op je gemak.
nvt
Vriendelijk en efficiënt
fijne behandeling, mijn tanden zijn weer o.k.
Ze legde uit wat ze ging doen en was heel rustig en geduldig
Redelijk goed geholpen
Er worden goede oplossingen voor behandelingen gevonden.
prima
Service wordt slechter en slechter, ik overweeg om over te stappen.
Snel en zorgvuldig geholpen met voldoende uitleg voor goede preventie
Te veel afzeggingen en verzetten afspraken Slechte telefonische bereikbaarheid
-
Veel wisselingen van de wacht maar zowel de arts als mondhygiënist verstaan hun vak uitermate goed. Helaas wel veel ziekte en verschoven afspraken en zeer slechte telefonische bereikbaarheid.
Het was onmacht omdat ik te laat aankwam en daarom deed ze zo onvriendelijk en moest ik gedurende de korte behandeling ( 15 min ipv 30, zei ze) omdat ik te laat aankwam horen dat ik 15 min te laat ben gekomen. Ook na afloop van mijne korte behandeling, hoorde haar zeggen tegen haar volgende patiënt, terwijl ik nog in de wachtkamer ben, dat haar vorige patiënt 15 min te laat is gekomen en vandaar dat ze haar later ophaalt . Dit terwijl mijn behandeling gekort werd omdat ik te laat was gekomen. Ik voelde me gekwetst en niet gehoord omdat ik normaal gesproken zelden ergens te laatkom
Jammer dat er door ziekte bij personeel nogal eens de afspraak wordt afgezegd.
Je wordt erg serieus genomen, er is altijd ruimte voor bevraging.
Nu nog steeds niet het doel bereikt. Steeds komt er weer iets nieuws bij.
Ik ben erg tevreden met de zorgvuldigheid en de goede voorlichting.
Ben al ruim 15 jaar patiënt bij Carnisse Mondzorg. In de loop der jaren naamsverandering praktijk en verschillende tandartsen en assistenten meegemaakt. Zo bouw je geen vertrouwensband op. Ben al jaren van plan om weg te gaan en naar een andere tandarts, maar dan is er een nieuwe tandarts en dan denk je:"Kom probeer het nog even." En dan krijg je volgend keer weer een ander tandarts. Tijd om van praktijk te wisselen....
Uitstekend
Goede ervaringen met zowel de tandartsen als met de mondhygiënisten.
Vriendelijkheid bij aankomst was niet fijn, omdat ik wat later was (ivm drukte op de weg). Onderweg werd ik om 12.11 door Hamza gebeld (afspr was om 12.15) of ik nog zou komen, waarop ik antwoordde: ‘ja, ik ben onderweg’. Toen ik bij de balie aankwam zei hij in het bijzijn van andere patiënten in de wachtkamer : ‘u bent wel te laat’! Idd, ik was paar min te laat, dat wist ik zelf ook wel…maar daarom hoef hij mij niet zo autoritair toe te spreken, alsof ik een klein kind ben, en hij nb al wist dat ik eraan kwam. Onnodig, en is zeker nooit eerder gebeurd in de 24 jr dat ik daar al patiënt ben. Ovr wel met de juiste kennis en ervaring behandeld. Maar er zijn zoveel nieuwe mensen, waardoor niets meer is zoals het was. Zo bleek bij navraag dat tandarts Wim, die 24 jr eigenaar was, is gestopt…dit geheel zonder kennisgeving, en uitleg wilde ze ook niet geven… Niet zo netjes, en jammer dat het zo moet gaan in deze kundige en langlopende praktijk.
Niet zoveel andere tandartsen in de praktijk. Het komt de Kwaliteit niet tengoede.
Hele fijne tandarts, klein hoekje van mijn ondertand af (slijtage) tijdens regulier consult met composiet hersteld, zeer mooi resultaat (niet zichtbaar). Vooraf verteld dat een dergelijke reparatie wat kwetsbaar kan zijn, voorzicht zijn met harde broodjes eten. zijn nu ruim half jaar verder, zit nog perfect
Vriendelijk en netjes geholpen
Ben tevreden alleen 1 minpunt...dat ik geen bericht heeft gekregen dat mijn tandarts is gestopt..dus 2 jaar zonder gezeten...ben benieuwd hoe me gebit is nu..kreeg wel oproep mondhygenist
Jammer dat zij de praktijk gaat verlaten! Normaliter vul ik geen enquetes in, hierop de uitzondering! Vandaar dat ik nu de andere vragen heb overgeslagen..... En de rest met nvt heb aangestreept.
Alle dames zijn vakkundig en zeer vriendelijk.
Ik had een spoedsituatie ivm vakantie en daar is zowel door de receptie, als de tandarts en assistente alles aan gedaan om te zorgen dat alles voor m’n vakantie was afgehandeld. Top!!
Keurig behandeld en op tijd
De behandeling ging naar wens De afspraak voor volgende behandeling duurt te lang
Ik word er goed geholpen.
Het personeelsverloop is hier enorm, ben de tel kwijt over hoeveel mondhygiënisten en tandartsen ik en mijn dochter inmiddels gezien hebben. Er worden beloftes gemaakt niet nooit ten uitvoering komen. Geplaatste kronen breken af, elementen laten los en kosten rijzen de pan uit. Zijn erg goed in het wijzen naar anderen, maar nemen nooit eigen verantwoordelijkheid. Heb het helemaal met deze tandarts gehad, mijn dochter is al weg en zoek zelf ook naar een ander.
Ik ben heel tevreden over de mondzorgbehandeling. De mondhygiënist kwam capabel en sympathiek over.
De mondhygiëniste was zeer vriendelijk en noteerde mijn medische perikelen ,verder was de behandeling prima.
super vervelend want ik wil gewoon een afspraak als mn afspraak is, ze lopen altijd uit
Ik heb grote moeite met het grote verloop aan tandartsen en mondhygienisten binnen de praktijk. Dat maakt het lastig om een vertrouwensband op te bouwen met de zorgverlener. Mede daardoor is de wachttijd vaak onnodig lang of moeten geplande behandelingen verplaatst worden. De kwaliteit van de verleende zorg is gewoon goed. Ik zou de praktijk aanbevelen maar met de genoemde kanttekeningen.
Dit jaar minder ervaringen gehad met deze tandartspraktijk. De laatste afspraak was echt heel triest. was 5 minuten vertraagd binnen en werd door de receptioniste met een blik en scherpe snauw erop gewezen dat ik te laat was en de tandarts nu geen tijd voor me had. Moest maar nieuwe afspraak maken. Toen ik daar te ageerde werd de sfeer er niet beter op en met een diepe zucht werd de tandarts gevraagd of deze me nog wilde helpen. Nee dus. Verklaring : ze had geen tijd om mij te helpen omdat de behandeling nu te kort was. waren namelijk nog 25 minuten over. Conclusie : klant kwijt en daarmee ook de partner. Overigens worden de mondreinigingen per 6x5 minuten gedeclareerd en doen ze er in de praktijk maar 15-20 minuten over. Dus klanten kijk uit je krijgt aanvullende rekeningen omdat ze iedere keer 10 tot 15 minuten teveel rekenen. Er hangt een onprofessionele sfeer en je krijgt constant andere tandartsen of zelfs een assistentie die zich op uw gebied botviert
Ik ben ontzettend tevreden met mijn mondhygiënist,die mij in de behandelingen zeer op mijn gemak heeft gesteld. Hij is erg deskundig en vertelde duidelijk wat hij aan het doen was, Ik ben nog nooit met zoveel plezier naar de tandarts geweest. Dankjewel, Hamza!
verder geen commentaar doet zijn of haar werk goed zoals het moet
Was fijn en goed
Hele fijne tandarts die tijd voor mi neemt en mijn angsten begrijpt. Dankzij haar ben ik niet meer bang om naar de tandarts te gaan zoals vroeger.
ik ben blij met christina Marjolein en de telefoniste altijd vriendelijk en geduldig
Halfjaarlijks maken wij afspraken voor tandarts en mondhygiënist. Na 6 jaar is er niet een afspraak doorgegaan volgens planning. We worden altijd gebeld om afspraken aan te passen.
Wordt altijd vriendelijk ontvangen en behandeld.
Na mijn parodontitis behandeling nieuwe mondhygiënist ghad. Die na het krijgen van hoge rekening ik aan de telefoon had over uitleg hierover, zeer onbeschoft was. En als antwoord gaf dan moet j maar ergens anders heen gaan of door assistent laten doen die 3maanden cursus heeft gedaan.
Professional
Al zolang ik mij kan herinneren ben ik bang voor alles in een tandartspraktijk maar bij Carnisse word ik altijd zo lief geholpen en gerust gesteld.
Er is op korte termijn niemand beschikbaar en als je dan naar een ander wilt word er erg moeilijk gedaan
Heel fijne mondhygiënist. Zonder pijn door gekomen en dat is wel eens anders geweest. Rustige en vriendelijke man.
Prima
Prima
Nvt
Duidelijkheid
Ik ben blij met mijn nieuwe taant arts
Zoals altijd goed en deskundig geholpen :)
Kies moest eruit. Heb veel angst, maar is super goed gedaan . mijn dank is groot
Er werken asociale en onvriendelijke mensen bij jullie in de praktijk. de telefoniste voeren gesprekken alsof het hun vriendinnetjes zijn. Ik stop per direct bij jullie en ik vertel het door aan kennissen en familie. jullie houden wrvan om gratis geld te verdienen
Er was sneller dan verwacht een mogelijkheid voor een behandeling. De behandeling werd goed uitgelegd. Alternatieven zijn besproken. Eventuele verdoving werd aangeboden. Behandeling werd zeer secure uitgevoerd. Ik ben nooit eerder zo tevreden na een behandeling bij een tandarts vertrokken.
Vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn. Goede persoonlijke aandacht, als patient word je door het team, assistentes en behandelend tandarts, herkend. De tandarts legt uit wat er gaat gebeuren en neemt je op een ontspannen wijze mee tijdens de behandelingen.
.
very good work.
Vriendelijk, geeft goede tips en houd rekening met eventuele gevoeligheden
Voor de tweede keer moet er een bug gemeten worden. De eerste brug is na 3 maanden kapot gegaan tendens een etentje. Het was geen mooi gezicht.
Al jaren ben ik patiënt bij Carnisse Mondzorg, en altijd valt mij op dat er een fijne sfeer is met vriendelijke mensen . Al heb ik ook weleens heel heel lang moeten wachten maar altijd is er dan tijd om even oogcontact te maken met een medewerkster die aangeeft dank voor het wachten en het komt goed. Hou vast en ga zo door.
mega super
Ik zit al jaren bij carnisse mondzorg. Over het algemeen ben ik erg tevreden. Het enige minpuntje wat ik heb is dat het regelmatig gebeurt dat een afspraak die ruim van te voren is gemaakt toch kort van te voren wordt afgezegd. Het is dan ook niet dat je op korte termijn dan terecht kan maar er vaak weer een maand of langer overheen gaat voordat je weer terecht kan. Ik houd mijn hart altijd vanaf als ik gebeld word door ze.
Word altijd netjes geholpen
Ben heel blij met mijn mondhygiëniste, ze denkt erg met me mee ivm angst tandarts.
Ervaring prima
Jammer dat ik iedere x een andere tandarts krijg maar voor de rest de behandelingen zijn naar tevredenheid
Ik ben altijd op tijd en ik wordt naar mijn gevoel goed geholpen. De mondhygiëniste vindt ik altijd pijnlijk maar ze doet het heel voorzichtig. Ik denk dat door carnisse mondzorg mijn gebit voor mijn leeftijd in redelijk staat is.
Kronen, brug en implantaat laten plaatsen bij deze praktijk. Buitengewoon vriendelijk en vakkundig personeel, nagenoeg pijnloos en prachtig resultaat. kan het iedereen aanraden.
Carnisse mondzorg is een fijne plek om naar toe te gaan, ookal heb je angst voor een behandeling. Zijn altijd begripvol en aardig, stellen je gerust.
Vraag me af of de diverse specialisten niet te vaak opnieuw foto's maken zeker gezien de lange wachttijden tussen de diverse afspraken......
iedereen doet zijn best om mij rustig te houden.
Wordt altijd wel geholpen
Ik kom er al vanaf het begin bij Wim. De laatste tijd telkens een andere tandarts omdat er iemand vertrekt. Nu Valentina, hopelijk blijft zij. Ben geen held dan is een vast gezicht wel zo fijn. Valentina vind ik wel een fijne tandarts. De communicatie vindt ik niet zo best. Balie medewerksters beloven terug te bellen, echter nu al een paar keer gehad dat ik er zelf achteraan moet bellen. Dat geeft geen fijn gevoel.
Prettige behandeling
De afspraak tijden zijn altijd op tijd en , de behandelingen zijn pijnloos en ik krijg altijd een goed advies over de rest mijn gebit.
Ik ben zeer dankbaar dat ik 3 jaar geleden bij Carnisse Mondzorg terecht ben gekomen. Ik moet er wel een aardig eind voor rijden, maar dat is het mij wel waard!
Ik vind het jammer dat het personeel zo snel wisseld.
Michelle was zo lief en kundig. Ze vertelde bij elke stap wat er ging gebeuren en dat zorgde voor ontspanning. Zonder stress en met een stralend schoon gebit verliet ik de behandelkamer. Echt erg prettig geholpen! Bedankt
Vakbekwaam, professioneel, vriendelijk, toegangkelijk
Ik wilde (in juni) een controleafspraak maken voor december, dit kon niet meer, want het was al voor, dus komt pas in het nieuwe jaar. En de afspraak die ik in juni had, was al eerder twee keer verzet door Carnisse mondzorg.
En vaak wisseling van tandarts, als je net een goede hebt.
Goede beoordeling bij behandeling
Perfect
Luisteren goed als je klachten hebt Wij zijn heel tevreden over de mondhygiënische behandeling onze behandelaar mevr v.d Laar ik heel erg fijn.
tot nu toe goede zorg
Het veranderd zo vaak welke tandarts je hebt. Heb Eindelijk een goede gaat die weer weg. Dit is nu helaas al een paar keer gebeurd. Hierdoor zijn wij nu opzoek naar een andere tandarts. Ook lijkt het wel of er maar een rekening gestuurd word. Mijn voortand word regelmatig gerepareerd. Heb nog nooit het zelfde betaalt als ik lang zit betaal ik minder dan dat ik maar even zit.
Als je belt met een pijn klacht kunnen ze geen plekje vinden op korte termijn
Niks op aan te merken
Ik heb nooit klachten gehad voor of tijdens de behandeling. Er werd altijd geluisterd naar mij
Prima professionals maar ze bellen echt te vaak af. Bij een nieuwe afspraak sta je dan weer gewoon onderaan de lijst.
Mijn kind zou twee maanden al klaar moeten zijn met haar behandeling maar wordt dat steeds uitgesteld om meer geld te declareren bij de verzekering. Afspraken komen ze ook niet. Slechte communicatie en service
Ik ben goed en secuur geholpen ondanks dat het iets langer duurde dan ik dacht.
Ik ben door een zeer vriendelijke en zeer vakkundige tandarts, tw., Madelon Dorst behandeld.
Kundig vriendelijkheid en hygiëne
Worst experience ever. Don't go to this clinic, you will loose health and money!!!
Gewoon goed
Al behoorlijk wat jaren onder behandeling en controle in de praktijk. Kundig en goed personeel en afspraken lopen zelden of nooit lang uit. Indien wel langere wachttijd dan gebruikelijk, wordt vaak een oplossing gezocht. In de afgelopen jaren ook wel eens een spoed behandeling gehad en zelfs aan einde van een werkdag en indien personeel nog aanwezig, gaat dat zonder problemen.
Na jaren zoelen uiteindelijk nu heel wat jaren bij Carnisse Mondzorg, geweldige praktijk! Verschillende tandartsen/assistentes etc en ze luisteren allemaal naar je eigen wensen, denken mee in oplossingen en ook gewoon eerlijk zonder poes pas. Aardig wat behandelingen ondergaan, maar zeer tevreden over allemaal! Kan ook snel terrecht, ruime openingstijden. Ook voor kinderen zeer vriendelijk! Bij hogere kosten altijd een offerte gehad!