Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:30 - 17:00
-
dinsdag8:30 - 17:00
-
woensdag8:30 - 17:00
-
donderdag8:30 - 17:00
-
vrijdag8:30 - 12:00
Wellicht heeft u een enthousiast verhaal gehoord over Tosk Tandartsen in Drachten? Onze praktijk ...
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Tanden bleken
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Gehandicapte patiënten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Spoed
Neutraal, tandarts is geen uitje maar noodzakelijk
Goed
Uitstekend
Keurig en correct behandeld door de preventieassistente. Weet helaas haar naam niet. Ze werkt al heel lang bij dit bedrijf wat voorheen van dhr. Oeloff was. Daar werkte ze ook al. Het was Joke niet.
Het is een redelijk tandarts ook voor mensen die bang ervoor zijn. Maar het is ook wel prettig als je een vaste tandarts krijg en niet elke keer een ander krijg
Had een probleem . Belde en kon direct komen en geholpen worden.
prima
Ik ben goed geholpen , was ik tevreden.
Goed
Best behandeling, aanbevelen
Fijne mondhygiënist. Lief en heeft veel tijd en geduld.
Heb controle tandarts + behandeling mondhygiëniste afgesproken. Kwam bij mondhygiëniste en was na 20 min klaar, vroeg of tandarts nog kwam maar nee die controle had zij ook/al gedaan…vreemd… nog nooit zo’n snelle behandeling gehad,
De tandarts gaf geen uitleg oid
Er is geen vast team tandartsen en mondhygiënist Daardoor wordt het onpersoonlijk. Hoop dat dit in de toekomst beter worst.
Helaas is de praktijk overgenomen en heeft het nu een andere naam , het is ons als gezin totaal onbekend wie nu de tandartsen zijn , elke keer zie je iemand anders, ook de planning is niet meer wat geweest is , wij als gezin hadden allemaal op andere dagen afspraken en voor iedereen van ons is deze datum later gewijzigd omdat het kwa planning niet meer kon. Ik zelf heb 3x mijn afspraak moeten verzetten op verzoek van jullie . Erg jammer deze ervaring hadden we niet bij eigenaar Oeloff.
Fijne en rustige ervaring
beginnen keurig op tijd, wordt vlot geholpen, vriendelijk en duidelijk, veel relvante info
Ziet er schoon en netjes uit, vriendelijk personeel.
Duidelijke uitleg, vriendelijke interactie en zeer deskundige behandeling.
verrassing , behandeling (controle en prothese montage) ging vlot. 's middags prothese al weer geplaatst. Met de tandarts besproken hoe een en ander op me overkwam. Reeds vele jaren bij deze praktijk. Kinderen hadden in hun jeugd vele invallers meegemaakt en waren daar later slecht over te spreken. Gaf mijn zorg aan dat het mij nu ook zo kon vergaan. Het is mij duidelijk geworden dat door krapte van personeel dit probleem niet in de hand is.
Goede behandeling, kundige jonge vlotte en vriendelijke mondhygiënist
Helemaal naar tevredenheid.
Ik heb de vervolgafspraak daarom niet gemaakt. Uitleg was meer een commando. Ik ga nu na jaren tevreden te zijn geweest over de communicatie en behandeling op zoek naar een andere tandarts.
Ik had een dubbele afspraak gepland voor mijn zoontje en mijzelf. Eerst bij de tand arts en aansluitend bij de mondhygiënist . Ik was de afspraak glad vergeten ,de assistente belde mij 10 minuten nadat ik er eigenlijk had moeten zijn (erg attent) natuurlijk ,dat had ze ook niet kunnen doen natuurlijk . Ik woon gelukkig vlakbij dus ik was er na 5 minuutjes . Mijn ingeplande tijd was nog niet om maar ik moest wachten in de wachtkamer totdat mijn zoon aan de beurt was ,die was inmers na mij ingepland . Ik kon de volgende dag aan het eind van de middag als nog terecht voor controle en aansluitend de mondhygiënist maar ik moest de gemiste afspraak wel betalen omdat die tijd voor mij gereserveerd was . Oke ,dat is logisch mijn eigen schuld. De volgende ochtend krijg ik telefoon van de assistente of ik om 13 .30 kan komen inplaats van 16.30 ik zeg haar dat dat helaas niet gaat lukken omdat ik mijn zoontje van school moet halen rond die tijd. Er had iemand afgezegd bij de mondhygiënist en nu probeerde de assistente de boel een beetje op te schuiven zodat de mondhygiënist niet een tussen uur had . Later die ochtend belde de assistente mij nogmaals om te vragen of ik ook om 14.30 kon komen .Prima dan heb ik mijn zoontje al opgehaald dus dat lukt wel. Om 14.00 zitten we al in de wachtkamer het wordt 14.30 maar de vrouw die om 14.00 een afspraak had en die ook opgebeld was om eerder te komen dan gepland moest om 14.30 eerst nog geholpen worden. Om 15.20 was ik dan eindelijk aan de beurt . Ze belden mij om eerder te komen, dan kom ik eerder en moet ik vervolgens nog veel langer op haar wachten dan dat zij de vorige dag op mij moest wachten ! Vervolgens krijg ik een rekening waar waar de tijd dat ik te laat was bij mij in rekening gebracht word maar de tijd die zij te laat was die word nergens in mindering gebracht! HU??? Dus joun tijd is kostbaarder als die van mij ? Meten we nu ineens met 2 maten?
Goed
Prima en goede ervaring
Was een oudere zeer ervaren tandarts. Prima!
Klantvriendelijk en betrouwbaar. Moest wel wennen naar jarenlang andere tandarts te hebben gehad.
Prettige en duidelijke manier van behandeling.
Goed geholpen
Het afspraak maken gaat makkelijk! Informatie op tijd! Vriendelijke personeel! Netjes! Bedankt!
Goed.....
Service gericht. Doen net dat extra. Parkeren is op zich geen probleem in de buurt. Voor de deur parkeren voor rolstoelgebruikers is kwestie van geluk hebben. Dit is aan de gemeente zelf denk ik dat een aantal parkeerplaatsen voor de deur die dan gereserveerd kunnen worden voor die patienten mooi zou zijn. Of tarief parkeren voor de deur extra duur maken.
Wij zijn verhuisd en daarom nieuw. We werden hartelijk ontvangen en zelfs voor onze zoon van 2,5 jaar namen ze even de tijd om naar de tanden te kijken met als cadeautje een medaille. Ontzettend leuk gedaan! Bedankt!
Het is tenminste weer een tandarts die normaal Nederlands spreekt. En dan bedoel ik Gijs. Leuke spontane man.
Goed geholpen extra aandacht voor de klachten en zorgzaam ivm duizeligheid
ik vond het fijn er worden gelijk stappen ondernomen
Deze keer ging alles volgens afspraak, De voorlaatste keer ging het verkeerd, omdat ik een week voor de afspraak een herinneringsmail zou ontvangen die niet verstuurd is. Ik miste daarom de afspraak. De assistent stelde zich niet begripvol op. Overigens zijn mijn vrouw en dochter na 30 jaar (!) van tandarts veranderd, er schijnt geen interesse te zijn naar de reden. Tosk is een zakelijke praktijk geworden.
Ik was zo bang voor de tandarts mijn angst is heel groot. Ik had zoveel kiespijn dat ik toch ben gegaan. Ze hebben me zo goed geholpen en waren zo lief om me rustig te maken! Ik geef echt een dikke 10! Ik ben van me pijn af en bang nee nu niet meer
Ik kreeg een andere mondhygienist en vond dat de communicatie over de conditie van mijn tandvlees anders was. Heb de laatste tijd erg mijn best gedaan maar dat werd niet gezien. Moest er zelf naar vragen… dit was normaal anders.
Niet prettig, de meeste tandartsen hebben geen behoefte aan een open gesprek omdat ze vinden dat ze zelf gelijk hebben. Ook spreken de tandartsen met een wijzend vingertje alsof ze het tegen kleine kinderen hebben. Ze doen net alsof je bijna een rot gebit hebt. Terwijl je een normaal tot goed onderhouden gebit hebt
Ze nemen de tijd, het liep niet uit, vriendelijk.
Er werd goed naar mijn klacht geluisterd. En daarna dus goed actie ondernomen. Ik ben zeer tevreden.
Mijn ervaring goed, je snel en deskundig geholpen.
Zorgvuldig en vriendelijk
Goed
Op tijd en goed behandeld.
Word goed geholpen
Goed gedaan aardig vriendelyk
Meedenken, geruststellen, tijd nemen, een ontspannen sfeer creëren,
Gewoon goed
Ik vindt het niet leuk om naar de tandarts in het algemeen te gaan, mar ik ben zeer goed geholpen
Jammer dat er zo veel wordt gewisseld van mondhygiënisten. Veder een heel goed praktijk too
Geweest voor een controle. Wat tandsteen verwijderd en gebit gepolijst.
Betrokken assistentes en goede Tandarts. Nemen de tijd en aandacht voor patiënten, ook bij angst voor tandarts.
Prima tandartsen die mij altijd goed geholpen hebben.
Goede tandarts en zorgvuldig geholpen
Doortastend, vriendelijk en deskundig Zelf terwijl ik angstig ben, heel erg tevreden!
zie boven. tav vraag wie: Erik ...?
Ik werd geholpen door een vriendelijk mondhygiëniste. En er kwam een sociale tandarts aan mijn behandel stoel.
Goed
Ik had ook een afspraak met de tandarts en die was er niet. Wat mij stoort is dat mij dat niet is verteld!
Angst voor de tandarts is niet nodig. Vlot, prettig en op een persoonlijke/ warme manier geholpen.
Na ongeveer 35 jaar onder behandeling te zijn geweest van Eddie Oeloff, werd ik dit keer behandeld door een jonge tandarts die zeer vakkundig te werk ging. Deze jonge man was redelijk moeilijk te verstaan, maar uiteindelijk was het duidelijk hoe de controle/behandeling plaats zou vinden. Ik ben met een prettig gevoel huiswaarts gegaan. Groet, Gerrit Overwijk Ps. De assistentes zijn zoals gewoonlijk Top.
Vriendelijke benadering, prima benadering van onze dochter (3 jaar), nemen de tijd.
Goed
Vlot aan de beurt
Zie hier boven. Vreemd is dat de tandarts zich niet voorstelt. Ik heb dan ook ingevuld dat ik niet weet wie mij behandeld weet. Het is mij ook niet duidelijk wie de nieuwe eigenaar is na het vertrek van Kooij en Oeloff.
binnenkomst goed balie goed op tijd behandeling goed afspraak maken goed Is vraag één niet voldoende beantwoord?
het was goed ik had geen last goed gedaan.
Positieve ervaring
Ik heb de laatste tijd vanaf 2019, problemen gehad met een kies, die uiteindelijk brak en getrokken moest worden. Doordat ik steeds een andere tandarts kreeg zit er geen lijn in de behandeling. Ik wist dat het fout zat, maar ik ben in 2019 min of meer gerust gesteld omdat er niets geconstateerd werd. De toenmalige tandarts was niet erg mededeelzaam, ik moest aan het eind van de middag bellen en kreeg via de balie medewerkster te horen dat er niets gedaan hoefde te worden. Dit zit mij nog dwars want ik had meer moeten aandringen. Toen de kies jaren later veel last begon te geven moest ik nog 10 dagen wachten tot er plaats was en toen is de kies direct getrokken. Nu wacht ik verdere behandeling: oude amalgaamvulling vervangen en daarna een implantaat.
Zie boven
Apparatuur niet op orde (zandstraler)
Ik kan nog niet veel zeggen over mijn ervaring bij de nw tandarts omdat ik alleen nog maar een controle heb gehad. En mijn gebid was verder prima
prima geholpen
Er werd een juiste diagnose gesteld (door de stagiair) en mijn klacht werd goed verholpen.
We komen al jaren bij Tosk, vriendelijk en behulpzaam personeel
Geen vaste tandarts / behandelaar hebben vind ik een vervelend nadeel.
Alles ging naar wens
het was een nieuwe mondhygiënist, hij was haastig en schoot een paar keer uit, daardoor 2 dagen ontstoken tandvlees gehad
Xxx
Ben de naam van de behandelend tandarts even vergeten. Was mijn eerste bezoek aan jullie praktijk
Goed geholpen aan herstel van hoektand met daarbij goede uitleg en keuzemogelijkheden.
prima
prettig.
Volgens afspraak
Heb zelf de vraag gesteld, wat er over mijn gebit werd besproken. Gelijk mij vertellen wat de tandarts ziet.
Vriendelijke ontvangst en zeer bekwaam behandeld
Bij probleem in gebit zoeken vlot om passende oplossing. Vriendelijke mensen.
Bij het maken afspraak is mij verteld welke tandarts mij zou zien. Bij de controle echter kwam er een andere tandarts die zich niet aan mij heeft voorgesteld. Het was zeker niet de tandarts die me bij de afspraak werd genoemd.
Zeer tevreden over de deskundigheid. Jammer dat er zo’n groot verloop van mensen is.
Mijn laatste behandeling was een controle door een nieuwe, voor mij onbekende tandarts. Controle ging prima en ik kom graag over een half jaartje weer terug.
Zeer correct en goede tandarts fijn team.
Vriendelijke, vlotte en voor zover ik kan beoordelen zeer deskundige tandarts.
Ik vond de behandeling van mij door de tandarts Alexander heel vertrouwenwekkend. Hij is heel secuur. Prima! En ook de ondersteuning van de assistente in het verbale contact tussen ons drieën heb ik zeer gewaardeerd. Het is een goed koppel, tandarts Alexander en de opgeruimde assistente ( waar ik de naam niet van weet ). Niet uit elkaar halen!
Kom hier al 34 jaar, goede mondzorg. Enige minpuntje :weinig privacy in de behandel ruimtes omdat deze half open zijn. Hierdoor hoor je de geluiden (praten/huilen/gebruik apparatuur) uit de andere behandelkamers. Heb zelf geen angst, maar bij mensen die dit wel hebben lijkt me dat niet fijn.
de behandelingen van mijn oude tandarts en assistente waren prettig, open en eerlijk. Goed verzorgingsadvies. Geen mondhygieniste nodig. Complimenten voor de eigen hygiene en verzorging. Eerste behandeling nieuwe tandarts: Een tandsteenplekje bij een kies. Dus hij verwees me door naar de mondhygieniste. Geen advies voor eigen verzorging...... Door terugtrekking tandvlees, liggen bij twee tanden de wortels een stukje bloot. Oude tandarts deed er niets aan, kon geen kwaad. Nieuwe tandarts vindt behandeling wel noodzakelijk. Ik was veel blijer met mijn oude tandarts. Op grond van haar behandelingen en advies had ik geen aanvullende randverzekering nodig. Als ik de behandelingen van de nieuwe tandarts zou laten doen, zou ik heel veel geld, dat ik niet heb, kwijt zijn. Ik heb de behandelingen die hij ingepland heeft daarom ook geannuleerd. Ik krijg bij de nieuwe tandarts een onbehaaglijk gevoel van wantrouwen...... Mijn oude tandarts behandelde mij samen met de assistente. Deze laatste heeft nu alleen achter de computer genoteerd wat de nieuwe tandarts dicteerde. Ze heeft niet in mijn mond gekeken. Dat vind ik jammer.
perfect
fijne ervaren tandarts
Ben zeer tevreden.
Erg vriendelijk persoon. Zowel de tandarts als de preventieassistente. Nauwkeurig en patiëntgericht. Nemen de tijd en zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt.
Nieuwe situatie: na meer dan dertig jaar Eddy Oeloff een nieuwe tandarts. Ik heb hem gecomplimenteerd voor zijn erg prettige omgang en zorgvuldige manier van werken. Vriendelijke groeten, Jan Smidstra, Tytsjerk.
Moeizame interactie met de tandarts. Ging via de assistente. Begrijp het wel. Maar het gaf me vantevoren (in de wachtkamer hoorde ik een patiënt een klacht geven bij de balie en later hoorde ik de receptioniste praten met een bekende over het moeilijk krijgen/houden van een tandarts) geen gevoel van vertrouwen. Ik heb een problematisch gebit. Voelde me bij de Oeloffs in deskundige handen. Als er steeds wisselingen zijn vind ik dat niet prettig. Wie is nu de eigenaar van de praktijk?
2 gaatjes laten vullen. Tandarts werd erg goed en snel geassisteerd en daarnaast waren de gaatjes binnen no-time gevuld.
Het was de eerste keer zonder eddy oelof maar het ging goed.
Snel geholpen bij klachten Professionele tandartsen Prettige bejegening
ik ben vlot, vriendelijk en vakkundig geholpen
Prettig en goede geholpen
Vriendelijke mensen met kennis.
Je wordt op een vriendelijke manier ontvangen en direct gerustgesteld.
Er wordt helder uitgelegd wat er wordt gedaan. Bovendien gebeurt dat met de nodige vakkundigheid.
Mondhygiënist was duidelijk wat en waarom ze iets deed. Duidelijke instructies. Maar ook vriendelijk én belangstellend.
Ben vlot geholpen, kon een dag later bij de tandarts terecht.
Voor het eerst bij Alexandra. Is goed bevallen.
Ja mijn vulling is er alweer uit rechts boven in de kies die gevuld was .en ya aan zone bedrag van 210 euro dan mag er ook wel deandere kies links beneden gedaan word heb er last van kan slecht eten zo snell mogelijke oplossingen zien te vinden .en de rest hoop ik ook met vriendelijke groet mohamoud
Goed
Netjes behandeld.
zie boven
De rust die er was, met de behandeling is heel fijn.
Er was een vulling uit een kies gekomen. Na een mailtje met uitleg kon ik al snel komen en is de kies weer hersteld.
goede service, niets mis mee.
Goede snelle service
Lange wachttijd in de wachtkamer en op de stoel. Was aan einde van de dag, dus uitloop is altijd mogelijk. Maar wel lastig als je nog een andere afspraak hebt staan. Controle beurt, dus verder weinig van te zeggen.
Wordt altijd prettig geholpen
De tandarts werkte snel en duidelijk zorgvuldig. Er was voldoende ruimte om vragen te stellen en ruimte voor humor. Zij werkt nog aan haar beheersing van de Nederlandse taal maar ik heb dat niet als storend ervaren.
Goede ervaring
Zeer kundige mondhygiëniste.
Ik heb alleen maar goede ervaring en dat al jaren.
Te vreden
We hebben een nieuwe tandarts omdat onze vorige helaas met pensoen is. De tandarts heeft zich niet eens voorgesteld en ik twijfel dan ook of ik blijf. Ik weet dan ook zijn naam niet. Hij zal kundig zijn, maar kon hem moeilijk verstaan om de taal. Een heel ander gevoel. Ook is de receptionist veranderd: jammer, want ook de vorige was heel aardig. Wissel van personeel heb ik dus nog geen goed gevoel bij. Alleen de assistent was bekend en zoals altijd erg aardig. Zij kent ons al jaren.
ben tevreden, goede uitleg en adviezen
Alles liep zoals het behoort te gaan, mijn complimenten.
prettig vlot personeel en als je wat vraagt krijg je duidelijk antwoord
Dit keer een slechte assistente die geen contact maakt, zich niet voorstelt, nauwelijks communiceert en je niet gerust stelt. Was het een leerling? Dat mag, maar ik wil het als angstpatient wel weten. Ook de tandarts zelf leek wat haastig en geirriteerd. Jammer Technisch was de behandeling prima
Mijn ervaring bij zowel tandarts oerloff en mondhygiënist Els waren erg fijn. Zij communiceerde fijn en duidelijk. Ook gingen zij goed om met mijn angst :)
Goede vriendelijke behandeling
Is zeer goed
Ik had een vulling die eruit was, ik kon meteen de volgende dag komen en je wordt prima behandeld.
Zeer coulant na niet op tijd zijn van mij. Bij nieuwe afspraak was ik op tijd, maar moest ik zelf wachten. En de assistentie is niet vriendelijk. Bij het wijzen op iets, zei ze: 'ja, dat kan gebeuren!
Afspraak snel kunnen maken. Kon binnen een week terecht. Tandarts en assistent waren vriendelijk en professioneel.
prima volle aandacht
Ondanks mijn angst voor tandartsbezoeken, werd er goed rekening gehouden, met mijn wensen. Zowel de Assistente als de tandarts, namen alle tijd, om mij te kalmeren en te helpen
Erg goede ervaringen opgedaan (de nieuwe tandarts is erg kalm en geduldig) en een aantal mindere ervaringen. Het begon bij binnenkomst toen de assistent al stond te wachten. Ik kon direct mee lopen. Ik zei dat ik al achter stond, omdat daar voorheen de praktijk tijdelijk zat. Opmerkingen als 'Ja, dat krijg je als je een tijd niet komt.' vind ik niet uitnodigend en zelfs neigen naar bijdehand. Tijdens de behandeling helaas de verdoving niet op de kies kunnen laten werken. Dus even 'tanden bijten' en pijn tijdens het boren op de gevoelige kern van de kies. Tevreden over de 3vlaksvulling. En de nieuwe tandarts verdient de aanmoedigingsprijs. Een lieve man. Bij de receptie moest ik een vervolg afspraak maken en al hier deed mij toch een gevoel bekruipen wat bij Tosk een rode draad lijkt te zijn; Zeer zakelijke en ietwat straffe, neigend naar arrogante communicatie. Ik ben erg blij met de nieuwe tandarts. Het is echter het welkome gevoel dat is mis in de verbale en nonverbale communicatie. Of het nu chagrijn is, karakter, of iets anders. Ik weet het niet, maar het is iets dat terug blijft komen en m.i. verbetering vraagt.
Tijd voor een praatje vooraf en daarna serieus kijken naar het hele gebit.
De tandarts gebruikt termen die ik niet ken. Neemt niet de moeite om dit toe te lichten. Ik heb al een paar jaar het vermoeden dat mijn kroon niet goed geplaatst is, hierin voel ik mij niet gehoord door de tandarts.
Een prima tandarts, die door jaren lange ervaring, precies weet wat hij doet. Zeer vakkundig.
Fijne tandarts, geeft persoonlijke aandacht en verteld wat hij gaat doen.
Altijd goed geholpen. Er wordt meegedacht en goed geadviseerd
geen privacy in de behandelruimte. het is een open ruimte, geluiden van de andere kamers zijn duidelijk hoorbaar (opening onder en boven de deuren). zeer onprettig gevoel. tandarts loopt af en aan de verschillende kamers binnen om zijn tijd zo 'efficient' mogelijk in te zetten. maar het voelt alsof je vee bent in een fabriek.
Het was goed, maar wel handig als men toch even verteld wat het kosten gaat. We weten allemaal dat tandartsen duur zijn, maar mijn klomp brak in tweeën met deze rekening
Zeer tevreden over de behandeling door Bonita!
Ik ben in behandeling voor een wortelkanaalbehandeling, de offerte voor een kroon is niet gelijk verstuurd, waardoor ik weer 2,5 weken met een noodvulling moet lopen. Tijdens de behandeling kreeg ik maar nauwelijks informatie over wat er gebeurde. De noodvulling en kies brokkelden af, waardoor ik eerder dan gepland terugkwam. Ik werd niet verder behandeld maar kreeg even snel een nieuwe noodvulling. Daarvoor was ik op de fiets naar Drachten gekomen.. Tijdens de behandeling legde de tandarts apparatuur op mijn keel, nogal benauwend! Tijdens een eerdere mondhygiëne behandeling, gaf ik aan dat ik moeilijk kon ademen door mijn neus. De assistente / mondhygiëniste hield hier geen rekening mee en ik kreeg het erg benauwd. Als ik bel, moet ik soms 12 minuten wachten, voordat de telefoon wordt aangenomen. De rekening was zeer hoog! Al met al niet tevreden, ik ga naar een andere tandarts.
Stand van de Stoel niet comfortabel.
Fijn dat mondhygiënisch en tandarts in 1 afspraak achter elkaar gepland waren.
een tandarts die goed kan luisteren en in goed overleg behandelingen uitvoert
Ik ben gehecht aan mijn vaste tandarts die ik al meer dan 15 jaar heb. Wisseling van arts zonder overleg of communicatie vind ik de grootste dissatisfier. Het feit dat dit de laatste tijd gebeurde is reden dat ik nu minder tevreden ben en de praktijk niet zo snel zal aanbevelen.
Goed, en persoonlijke aandacht
Men legt rustig uit wat men gaat doen en stelt je op je gemak.
Heb het liefst eddy zelf, Er loopt mij teveel vreemden om,bij dhr oellofs ben ik al jaren, zeer tevreden mee
Prima ervaring, deskundig en nemen de tijd voor goed uitleg en advies.
De controle van mijn lichte pijnklacht werd zorgvuldig en op een prettige wijze uitgevoerd.
Ik was er voor de eerste keer en werd prima ontvangen en behandeld.
Altijd duidelijk, vriendelijk en professioneel
Prima, informatie qua behandeling en kosten is een beetje beperkt, maar heel deskundig en vriendelijk behandeld
Ik kom van een tandarts waar ik altijd hele goede uitleg kreeg en waar ik ook vragen kon stellen en we samen naar oplossingen zochten. Heb hier het gevoel dat dit niet kan, wanneer ik een probleem heb wordt alleen dat aangepakt en wordt er niet ingegaan op andere problemen die er spelen of wat een andere tandarts gezegd/geadviseerd heeft. Heb het idee dat er niet echt goed naar me geluisterd wordt en wanneer ik advies vraag wordt er gezegd ja dat weet ik niet! ik ben geen tandarts dus ik weet het ook niet. Heb het idee dat het allemaal snel snel moet. Zo voel ik het.
Goed en duidelijk
het is teleurstellend dat er zo veel verloop is in de praktijk. Het is niet erg als eens iemand vertrekt maar nu in 1x zowel de mondhygieniste en de nieuwe tandarts. En de situatie van veel verloop hebben we al herhaalde keren meegemaakt.
Vriendelijk, grondig en kundig
Keurig nette mevrouw die mij behandeld heeft voor mondhygiëne, ik weet haar naam niet meer .
Vreesde voor problemen in de hechting van de brug. Maar bleek de oorzaak bij een zwevende tand
Vriendelijke bejegening en kundig
De tandarts assistentes zijn aardig en de tandarts weet mijn kinderen heel natuurlijk op hun gemak te stellen. De positieve manier waarop hij praat waardeer ik. Ik ben erg blij dat wij nu bij deze praktijk zitten!
Helpen goed en blijven rustig ook hebben ze veel begrip
Ruim voldoende
ze hebben gezegd dat tandarts afspraak is gratis toen moet ik betalen voor
Assistenten zijn klantgericht. Je kan alles vragen. Ze nemen de tijd voor je. Tandarts legt alles goed uit.
Over het algemeen goed. Niet altijd duidelijk wie welke functie bekleed en welke naam erbij hoort.
Niet van toepassing.
Tandarts weet goed om te gaan met cliënt. Is erg fijn dat tandarts achteraf met begeleiding spreekt zonder cliënt erbij
Goed
Samen met de kinderen een bezoek gebracht bij de tandarts. Nog altijd gaan ze zonder enig probleem mee. Goed of slecht nieuws
Goede ervaring werdt giedd rekening gehouden met wat ik aangaf
Het was een prettig bezoek en een vriendelijke assistente. en de tandarts was belangstellend en gaf ook aan hoe het gebid er voor stond.
Van de balie tot de stoel plezierige en kundige mensen om je heen, wat wil je nog meer?!
II en.me.dochtertje zijn bijde bang voor de tandarts, maar ze zijn zo.lief voor ons en leggen alles goed uit een echte aanrader
Goed
Ik heb door n chronische aandoening, ziekte van Takayasu veel last van verkalkte botten. Plat op de stoel liggen is daardoor zeer pijnlijk. Daar werd goed rekening mee gehouden door de stoel zo aangenaam mogelijk in te stellen en de tandarts bleef er bij staan.
Ook als je bang bent voor de tandarts, dan kun je hier gerust heen. Er wordt naar je geluisterd en ze nemen de tijd voor je (geen lopende band-werk laat maar zeggen). Fijne deskundige mensen bij Tosk.
Je word met respect behandeld en vriendelijkheid. Alles word goed uitgelegd en tips gekregen waarmee ik echt wat kan!
Behandeling bij de mondhygiëniste...... niet altijd de meest pijnloze behandeling, maar wel fijn als het gebit en tandvlees weer heerlijk schoon is.
Goed
Op tijd geholpen, vriendelijke eb deskundig.
Op tijd.
Klantenbalie, kan beter. Kritiek wordt niet gewaardeerd
Geduldig,het duurt even, maar het komt voor elkaar.
Door de mondhygieniste zeer correct en vriendelijk behandeld waarbij bleek dat er technisch door mij vooruitgang was geboekt. Alleen de kosten voor dezelfde behandeling waren zonder mededeling vergeleken met de eerdere veel hoger geworden.
Professioneel en vriendelijk geholpen
1 van de vragen hieronder weet ik de naam niet, krijg je als je geen handen meer schud haha, we zijn volgens mij geholpen door meneer oeloff? Die hebben wij eigelijk ook wel het liefste, hij doet het goed en is leuk met onze kinderen, enthousiast en maakt af en toe een grapje!
Met geduld kom je ver. De tandarts gaat pas verder als het goed verdoofd is. Een dikke 10 verdiend
Vriendelijke en professionele medewerkers! Bedankt!
Nadat, op mijn verzoek vanwege verkoudheidsklachten, een afspraak moest worden verzet en er pas over vier maanden weer plek was, werd ik wel op in bel-lijst geplaatst en werd er na twee weken al ruimte gevonden. Zowel voor de controle als ook de behandeling door der mondhygiëniste. Dat heb ik als zeer prettig en klantgericht ervaren.
Aardige mensen en een aangenaame behandeling.
Fijn dat de tandarts aan het begin even op z’n kruk naast me kwam zitten en vroeg hoe het ging. Geen uitloop, top! Snelle behandeling. Super goed dat jullie zo’n enquête houden.
Ze nemen de tijd om je op je gemak te stellen en leggen alles goed uit.
Bij binnenkomst liep het qua tijd even uit maar dit kan natuurlijk gebeuren. De controle en tandsteenverwijdering ging vlot en de tandarts en de assistent waren vriendelijk.
Goed en deskundig geholpen
Vriendelijk en kundig
Ja goed en voor mijn zoontje zijn eerste keer ook
Goed
Al vele jaren bezoek ik deze praktijk , altijd kundig en vriendelijk geholpen . Ook wordt alle tijd voor een controle of behandeling uitgetrokken.
Deskundig en vriendelijk
Voor het eerst alleen naar jullie geweest, maar de mondhygiënist leegde alles uit
Tevreden
Ik had een aantal vragen over het trekken van de verstandskiezen. De tandarts heeft de tijd genomen om deze te beantwoorden. Heel fijn! Daarna zijn er foto's gemaakt door de assistente. Terwijl ze bezig was met de foto's maken, kreeg ik te horen dat er 10 minuten staan voor een afspraak en dat ik dus maar snel moest beslissen of ik mijn kiezen wilde laten trekken ja of nee. Oftewel: het duurde allemaal te lang. Met de tandarts had ik al afgesproken dat ik hier eventueel nog over kon bellen als ik het vandaag niet wilde beslissen (hier was de assistente bij). En de tandarts nam zelf uitgebreid de tijd om vragen te beantwoorden. Daarna begon dezelfde assistente te fluisteren met een andere assistente en draaide ze met haar ogen. Erg jammer dat dit gebeurde, aangezien ik de tandarts erg vriendelijk en professioneel vind. Ik begrijp best dat er tijdsdruk is, maar de manier waarop dit duidelijk wordt gemaakt vind ik niet professioneel. Ik zou deze tandartspraktijk wel aanbevelen, maar deze assistente niet.
Er is heel goed naar mijn wens geluisterd en ik voelde me serieus genomen!
Volgens het boekje, niet lang wachten. Niet lang zitten.
Vri3neelijk , begripvol
Gemoedelijke sfeer, wel vaak nieuwe gezichten
Goed
Vlotte afspraak, kon al na 1 dag behandeld worden.
Prettige ervaring
Fijne laagdrempelige praktijk
Vriendelijk
Ervaring is goed, er wordt rekening gehouden met de beperkingen van mij.
De behandeling was prima. Ik kom hier al meer dan 40 jaar en dat is natuurlijk niet toevallig. Wat ik wel gek vond was dat ik na de behandeling een vragenformulier over mijn algemene gezondheidstoestand moest invullen. Ik heb dat maar gedaan en ik heb niets te verbergen, maar ik zag het nut er niet van in, er is mij ook niet verteld waarom dit moest en ik vond de vragen soms indiscreet. Daar heeft mijn tandarts niets mee te maken. Als ik het een volgende maal weer krijg (zeker wanneer dit na de behandeling wordt aangeboden) ren ik hard weg. Otto Greiner
Prima
Zeer tevreden, personeel is erg vriendelijk en zeer deskundig
Altijd duidelijke uitleg van de behandeling. Advies en informatie over hoe thuis te poetsen.
Inspectie en controle. Wat mij betreft had het geconstateerde euvel direct kunnen worden hersteld. Nu moet ik daarvoor weer terugkomen met rolstoeltaxi en rolstoel.
De controles gaan altijd goed. Personeel is aardig, ik word goed geholpen maar ik heb bijna nooit iets aan mijn gebit dus kan ik daar ook niets over vertellen, hoe de behandelingen verlopen
ondanks het feit , datroger een zw Cc opgelopen heeft ,dus de zenuwen heb verheug ik mij enorm om naar de tandarts te mogen . enige probleem wat ik zou kunnen krijgen is een caries onder de kroonhuls o pde 2-4 ,wie dan leeft dan zorgt ,buitenkijf is dat ik door het trauma veel kronen heb ,dus als u -tandarts- een aanval van werkwoede krijgt mag u me gebit wel trekken hoor . ik hoef nl niet meer te zoenen duseen klapperend gebit is peanuts.
Kom er al ruim 20 jaar en ben nog altijd tevreden.
snel en adequaat geholpen
onpersoonlijk
Zakelijk, maar wel vriendelijk
Bij pijn of spoed doen ze er alles aan om je zo snel mogelijk te kunnen helpen
Aardige tandarts (vrouwelijke) en een behulpzame assistent hebben mij goed geholpen met het verwijderen van een verstandskies.
Er is altijd wel tijd voor een praatje en je wordt op je gemak gesteld.
Ik had kiespijn en kon in de periode van de feestdagen binnen 24 uren langskomen en ben top behandeld!
Controle met een klein gaatje, direct gedaan, hoef je niet terug te komen
.
Vriendelijk personeel en tijdens de behandelingen wordt je goed geholpen met advies.
Prima benadering van assistent, mondhygiënist en tandarts.
Gewoon goed
Oprecht, deskundig en empatisch,
Je wordt op een plezierige en vriendelijke manier geholpen. De mensen die er werken hebben verstand van zaken. Prima tandarts.
Ik ben tevreden
Keurig op tijd. Vriendelijk personeel. Goede voorlichting tandverzorging. Ontvangst rekening binnen 1 week. Enige negatieve is de privacy. Geen afgesloten ruimtes bij de tandarts stoelen, dus gehorig en de open balie. Mondhygiëniste heeft wel afgesloten ruimte.
Gebit gereinigd van tandsteen. Zeer zorgvuldig met reflectie op vorige behandelingen, en de staat van het gebit.
Op mijn factuur wordt een half uur in rekening gebracht voor de mondhygiëniste. In dat half uur heeft ook de controle plaats gevonden en het even wachten op de tandarts.ik ben zeker geen half uur door de mondhygiëniste behandeld.daarom klopt de factuur volgens mij niet.maar heb dat ook al eens gemeld.daar wordt niets meegedaan.
Dikke prima allemaal.
Al jaren klant, bevalt goed.
Door de jaren heen een vertrouwde plek, vakkundig, flexibel.
Als ik vragen stelde werd ik goed geholpen maar vooral over de kosten was er veel onduidelijkheid wellicht kunnen verbeteringen in het ICT systeem leiden tot snellere antwoorden en meer duidelijkheid. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam maar lijkt erop dat de systemen bij TOSK niet correct zijn ingericht op het verstrekken van kostenplaatjes die buiten de verzekering vallen. Voor een klant is dat enorm belangrijk.
Tandarts en assistenten zijn vriendelijk, vrolijk, klantgericht. Goede sfeer en daardoor voor de kinderen (en mezelf) geen straf om te komen. Bij mijn vorige tandarts heb ik wel eens het gevoel gehad dat er een behandeling werd gedaan die misschien niet helemaal nodig was geweest. Daar vroeg ik me wel eens af of het doel van de tandarts was om zoveel mogelijk aan mij te verdienen. Dat heb ik hier gelukkig nooit gehad. Enige verbeterpunt vind ik dat ik en mijn kinderen in 2 verschillende kamers tegelijk behandeld werden, waardoor mijn dochter van 7 alleen moest. Nu vond zij dat gelukkig zelf niet erg, maar ik vond het geen prettig idee dat ze daar alleen lag en ik niet wist of alles goed ging of dat ze misschien bang was. De assistent had haar poetsinstructies gegeven, hier was ik zelf graag bij geweest.
Goed gevraagd nadien of de de behandeling naar tevredenheid was!
Na controle meteen kies gerepareerd
Behandeling verliep efficiënt en in een goede sfeer.
Mijn ervaringen zijn alleen maar goed, altijd snel en goed geholpen.
deskundige mondzorg in prettige ‘ambiance’
Altijd goed geholpen
Je wordt hier prima begeleid en behandeld en op je gemak gesteld. Dus daarom ben ik zeer tevreden met deze tandarts.
Tijdig en heel goed geholpen. Zeer tevreden mee
Super
Zowel donderdag (controle) als gister werd ik fijn geholpen. De balie assistente (Thea) was zeer attent, tandarts Oeloff zoals altijd in een vrolijke bui en de mondhygiënist nam de tijd voor mijn behandeling en een praatje. Het voelt alsof de rust een beetje is wedergekeerd in de praktijk. Toen ik gister belde voor kiespijn kon ik na tien minuten terecht en ben ik met goed advies de deur weer uitgegaan. Gelukkig hoefde er niet geboord te worden ;-) Heel fijn!
Eigenlijk alles wat hier boven staat. Fijne tandarts die tijd voor je neemt. Assistent en tandarts die naar je luisteren en behandeling vlot en goed uitvoeren. Mijn dank daarvoor is groot.
Tandsteen verwyderen is heel vervelend ba
Prima behandeling. Goede voorlichting en wat er gaat gebeuren
Altijd vriendelijk en vakkundig personeel
ik kon de volgende dag al een afspraak maken nadat een vulling brak.
De sfeer is gemoedelijk, en persoonlijk, de behandeling prima.
goede deskundige tandarts . snelle vlotte afhandeling korte wachttijd zowel in de wachtkamer als bij een afspraak maken . vriendelijk personeel . aandacht voor de patiėnt
correct en betrokken. Bij de vraag of ik binnen een kwartier ben geholpen is het antwoord na net iets langer dan een kwartier.
Vriendelijk geholpen
Wordt altijd netjes behandeld.
Heb tot nog toe steeds prima ervaring met deze tandarts.
Leuke tandarts, maakt grapjes waardoor de zenuwen verdwijnen. Ze zijn duidelijk in de stappen die ze gaan zetten en zijn een luisterend oor. Ik ben sinds kort overgestapt naar deze tandarts en dat was een hele goeie keuze. Hier blijf ik zo lang het kan!
Positief
prima wachttijden wel wat lang kreeg te horen toen ik digitaal in wilde loggen date niet kon want was 2 min te laat, vervolgens wel 20 min zitten wachten.
Prettig contact, goede uitleg/voorlichting, heel zacht en respectvol
Na de behandeling al een week een pijnlijk gebit. Dat zwakt nu pas af. Vermoedelijk komt dit van de behandeling tandsteen verwijderen. Dit had ik bij deze tandarts ( assistent) nog niet beleeft.
Goede samenwerking, onderlinge werkwijze op elkaar afgestemd, bv na mondhygiënist meteen controle tandarts. Vriendelijke assistente aan de telefoon en in de praktijk.
Ik kwam een afspraak maken, maar de tandarts stond te wachten op een client.... Ik mocht direct door ,en ben heel goed geholpen . was in 10 minuten weer weg. Super.
Bereikbaarheid, overleg en behandeling is goed
Anastasia vrolijke tandarts en Els fijne assistent.
Na minder prettige ervaring met de vorige vrouwelijke tandarts was ik weer blij met mijn vertrouwde tandarts dhr. Oelofs.
Deskundig, meedenkend
Vlotte en deskundige controle en advies.
goed en correct
Zoals altijd vriendelijk en snel
Vind de behandelingen niet erg fijn, maar er werd rustig de tijd genomen om mij comfortabel door de behandeling te leiden.
Nadat ik een ervaring aangaf over vorige behandeling. (niet bij jullie) kreeg het gesprek met de tandarts een hele rare wending. Het voert te ver om dat hier allemaal neer te zetten maar het was erg vervelend en ik voelde me erg ongemakkelijk door de houding van de tandarts die het kennelijk zag als een aanval op zijn deskundigheid. Heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Wordt altijd prima geholpen, luisteren goed naar de patiënt om een goede oplossing te vinden.
Mijn ervaringen met deze tandarts praktijk zijn goed.
Prima.
Vriendelijk en professioneel personeel
Geen stress en goede hulp en goede medewerkers
Goed
Ik ben goed en professioneel behandeld en ben tevreden hierover. In de enquête staat een vraag over of er wel of geen info over de kosten is gegeven. Er is mij nog nooit iets over kosten gemeld, het zou mooi zijn als dat gedaan kan worden.
N.v.t.
Al 30 jaar helemaal prima. De tandarts heeft voor mij goede oplossingen en denkt mee.
het gaat wel eens te ver het schoonmaken van tanden dee hektor in grootegast nooit aleen tandsteen verwijderen
Men doet wat nodig is, stuurt niet onnodig door of behandelt te lang door en dringt niet aan tot extra mogelijkheden. Ik ken bijna geen achternamen dus de laatste vraag is niet goed gesteld en kan ik daarom niet beantwoorden. Zonder geïnformeerd te zijn worden behandelingen opeens een tiental euro's duurder, dat vind ik niet juist.
altijd goed en klantvriendelijk. Alleen parkeren bij de praktijk is niets voor geregeld en moet je op een betaald parkeren-plek gaan staan.
Als altijd neemt tandarts alle tijd. Doornemen hoe het verloop is van de behandelingen waarvoor ik doorgestuurd ben. Controles in alle rust uitgevoerd
Sinds 2003 bij deze praktijk en dat bevalt prima!
Op tijd geholpen en goed te woord gestaan.
Prima
Men neemt de tijd. Aandacht voor de patiënt. Geruststellend, klant en service gericht
Bij een routinecontrole bleek er een scherp randje te zitten bij mijn voortanden, aan de binnenkant. Dit werd meteen verholpen zodat ik daar niet nog een andere keer speciaal voor langs hoefde te komen. Vakkundig gerepareerd en de controle gaf aan dat voor de rest mijn gebit in orde was.
Professioneel en aardig
Mijn probleem zeer snel onderkent Efficient geholpen Zeer vriendelijk benadert
Het was een rustige en prettige ervaring bij de tandarts. Er word ruim de tijd genomen om uit te leggen wat er gaat gebeuren. Alles word op een geduldige en professionele manier gedaan
Ben doorverwezen door Bonita. Ga in Januari naar de Parodontoloog. Duidelijk verhaal gegeven en een zeer terechte verwijzing.
Wij, en onze kinderen, komen hier inmiddels 39 jaar. Goede zorg en advies.
Ik ga al jaren naar Tosk en ben altijd tevreden met hun service. Mijn man is overgestapt naar Tosk en is ook al een aantal jaren trouwe klant.
Goede en fijne persoonlijke benadering…
2e A Kooij gehad, eerste keer was ze vriendelijk en legde alles goed uit, maar de 2e keer totaal niets. Reageerde chagerijnig
Goed geholpen en goede uitleg.
Vriendelijke en kundige behandeling.
prima
Alle jaren van mijn bezoek aan de tandarts praktijk was dhr. Oeloff mijn vaste tandarts. Deze keer was het halen door alweer een nieuwe assistente gelijk. Dan weet eerst de assistente haar controle werk en kwam later dhr. Oeloff . Deze keer zat er naast de assistente nog een dame. Ik vroeg of ze stagiair was. Ze voelde zich beledigd omdat ze de tandarts was. Dus kwam Oeloff niet en was er ook niet tevoren aangegeven. Ik voel me helmaal een nummer. Ik laat het nu even afhangen van de nieuwe tandarts of ze een verbetering is. Zo niet dan lijkt het mij beter te gaan zoeken.
Goed
Heel goed
Soms wachttijden
Goede service, duidelijkheid over de kosten. Goede behandeling.
Ik ga met vreugde naar de tandarts ze helpen mij goed en daardoor ben ik niet bang
Goed persoonlijk contact met de tandarts, steeds dezelfde.
Vriendelijk en overleg over evt. behandeling
Terwijl ik lig komt de tandarts om in m’n mond te kijken Ik zou zeggen stel je even netjes voor Maak een kort praatje En dan in de stoel Voel me net een productiemiddel terwijl ik wel heel goed betaal voor de verrichtingen
Goed behandeld, eerst door de tandarts ivm half jaarlijkse controle en daarna door een kundige mondhygiëniste
Prima, goed geholpen en duidelijke uitleg wat er ging gebeuren.
Hartelijk personeel, je voelt je gauw op je gemak
Goed
Heel snel kon ik aan een afgebroken stuk tand geholpen worden. De restauratie verliep prettig en vlot De kosten vielen daarna mij nog mee
Zowel tandarts als assistente waren vriendelijk in contact, zorgvuldig in handelen. Duurde wel vrij lang toen de tandarts nogmaals terug moest komen. Ook is er vrij veel te horen van dingen die onderling besproken worden, en van andere patiënten
Uitstekend
Nette omgeving en informele omgeving
Ik ben als voormalig Harderwijker nog niet zo heel erg lang bij deze tandarts en ben hier nu in totaal 3 maal geweest; Tot nu toe is het mij uitermate goed bevallen en schrijf ik klant/client vriendelijkheid, alsmede professionaliteit toe aan de werkwijze van Tosk Tandartsen.
Prettig, professioneel en vriendelijk
De arts laat mij de opties weten voor de behandeling met daarbij de voor- en nadelen. Ook krijg ik te horen of het een noodzakelijke behandeling is. Zo kan ik zelf een beslissing nemen en wordt ik als patient in zijn totaliteit gekend.
In het bijzonder de mondhygiëniste, super. Maar Eddy ook altijd best hoor. maar ga niet aanbevelen, ben gewoon niet een aanbeveler. Moet ieder zelf uitzoeken
Alles volgens afspraak o
Prima geholpen, snel en vriendelijk, goede informatie over behandeling
een tandarts bezoeken is niet altijd iets waar je naar uitkijkt. Als dan ook nog blijkt dat je drie gaatjes hebt en je terug moet komen op de maandagochtend, dan kan ik me een leuker begin van de week voorstellen. Maar ik werd begroet door een zeer vriendelijke tandarts. Ze heeft me op m'n gemak gesteld en is professioneel aan het werk gegaan. Een half uur later stond ik met drie gevulde kiezen waar buiten.
Vriendelijke en nette behandeling.
Ik kreeg een heel slecht en verontrustend advies van de tandarts. Als Latino-Amerikaans is één ding in onze cultuur het hebben van een goede tandheelkundige zorg. Toen de tandarts het tegenovergestelde vertelde van wat ik altijd heb gehad, kreeg ik te horen dat ik wist dat dit een slechte plek is om te zijn. De mondhygiëniste heeft echt slecht werk geleverd, mijn tanden voelden niet schoon aan. Het advies dat hij gaf over het "niet te zorgen" voor deuken, afgestoken tanden of hiaten, "het is een big deal, bacteriën krijgt in de gaten en scheuren en non reparatie tand is propense om gaatjes, vlekken of de tand van kleur veranderen zoals krijgen grijsachtig. Nu begrijp ik waarom veel mensen loopt rond met een slecht gebit, omdat ze de slechtste advies krijgen van hun tandarts. De plaats niet aan mijn verwachtingen voor het geven van een goede hygiënische praktijken te houden.
Als ik met pijn klachten kom,en er een begroting moet worden gemaakt ivm de dure wortelkanaal behandeling, verwacht je dat je die 1/2 dagen erna in de bus te hebben. Echter 1 week erna weer gebeld en kon dezelfde dag nog komen. Eenmaal daar aan gekomen werdt mij verteld dat ze deze behandeling niet konden doen en naar een specialist in Groningen moest. Ik ben erg voorzichtig met mijn gebit en heb duidelijk aan gegeven dat ik de kies niet wou trekken. Achteraf toch laten trekken, ivm de pijn. Ze hadden mij van te voren moeten inlichten. Neem ze het zeer kwalijk
Gewoon oké
Door mijn autisme zie ik overal tegenop.de tandartsen bij tosk hebben veel ervaring met autisme en andere beperkingen.ze zijn rustig en leggen alles goed uit.ik kom er al jaren en het voelt erg vertrouwd.een grote aanrader.
Het is fijn dat de tandarts verteld wat de tandarts doet en de tijd neemt voor de patiënten
Bijzonder vriendelijke assistentes en een hele fijne vrouwelijke tandarts. Spontaan en vriendelijk. Niet afstandelijk. En daar hou ik van. Maakt dat je relaxed bent en blijft. En er is goed overleg mogelijk. Heb veel traumatische ervaringen met tandartsen en dan is het fijn om serieus genomen te worden.
Controle afspraak gemaakt. Bij het maken van de afspraken konden we kiezen uit Oeloff of Kooij, ingevuld dat het niet uitmaakte. Bij afspraak bleken we een tandarts te krijgen die we niet kenden. Dit is ons niet verteld, niet tijdens aanmelden en niet tijdens consult terwijl hier alle gelegenheid voor was. Opnzich leek tandarts kundig en adequaat. Tandarts wilde tandsteen direct even verwijderen maar werd door assistente terecht gewezen dat dit in deze praktijk niet de bedoeling is. Nu moet ik tot december wachten voor een afspraak met de preventie deskundige. Nog wel wat verbeterpunten in deze praktijk.
....... heeft mijn mondhygiëne met heel veel zorg uitgevoerd, zonder verdoving. Ze had veel geduld voor mij
Vlotte behandeling, alles zoals het behoort te zijn.
Zeer kundig en nette mondhygiëniste.
Stuk van kies gebroken vlak voor weekend. Toch nog “gaatje” gevonden om te reparen. Blij mee.
Ik had erg veel pijn in tanden, tandvlees en kaak. Na deskundig onderzoek bleek dat het niet aan m'n gebit e.d. lag. Heb tegen de pijn antibiotica voorgeschreven gekregen. De tandarts raadde me aan contact op te nemen met de huisarts en me door te laten sturen. Dat is inmiddels gebeurd. Nogmaals dank.
Ik heb een goed gebit dus snelle controle
Mijn eerste afspraak als nieuwe patiënt verliep verliep tot nou toe wel goed en hoop natuurlijk dat het ook zo blijft in de toekomst, vind een bezoek aan tandarts nooit fijn , dus hoop dat ik hierbij veel begrip voor zal krijgen
Er straalt een soort van plezier af wat het een stuk prettiger maakt.
Goed geholpen en ik hoop dat dit zo blijft in de toekomst
Mijn ervaring over de behandeling is zeer goed.
Prima
Bellen, en dezelfde dag geholpen.
Positieve ervaring.
naar tevredenheid
Prima
Altijd een goed bezoek en goede begeleiding.
Heel goed team en alles wordt geweldig uitgelegd.
Ben al meer dan 30 jaar klant in deze praktijk. Wordt altijd prima geholpen.
Ze ging heel grondig te werk! Groot compliment voor haar
Mijn brug zat los en dezelfde dag opgelost
Ok
De manier hoe ik ben geholpen en de duidelijke uitleg van wat er ging gebeuren
Vriendelijk en behulpzaam personeel en tandarts.
Ik had gebeld, want was te laat, door omstandigheden op mijn werk. Toch kon ik nog terecht, waar ik erg blij mee was. Er was begrip voor mijn situatie.
Voor het eerst de vrouwelijke tandarts. Wat een akelige afspraak was dit.. Verdoving verkeerd gezet wat natuurlijk kan gebeuren (alleen gaf ze mij het gevoel dat dit mijn schuld was) en tijdens de gehele afspraak totaal niet meelevend of geruststellend. Continue kreeg ik een sneer, wat ik ook zei.. Ik ben totaal niet angstig voor de tandarts maar ik lag op een gegevens moment met tranen in mijn ogen in de stoel. Eerlijk gezegd vraag ik mij af hoe deze mevrouw een beroep als deze kan uitoefenen. Het heeft er in ieder geval bij mij voor gezorgd dat ik de volgende keer met meer tegenzin langs kom. Daarbij ook nog 4 dagen ontzettend misselijk geweest, waarschijnlijk in een bloedvat geprikt. Ook was er een controle gedaan maar dit wist ik niet doordat ik totaal nergens in werd meegenomen, heb dit achteraf aan de ontzettende vriendelijke assistente gevraagd toen de tandarts weg was. Volgende keer vraag ik om de mannelijke tandarts of ik schrijf mij ergens anders in.
Prima werk geleverd
Alles was goed!
Hele fijne tandarts, ze kennen je, weten je problemen. Geven goed uitleg wat ze (gaan) doen.
Voortreffelijk geholpen.
Snel consult met vervolgafspraken.
Mo(o)i.
Fijne tandarts, prima controle beurt
Goede poetsinstructie gehad, heel tevreden over
Aardige mensen, goede behandeling
Eigenlijk altijd goed geholpen. Tandartsassistente heeft gelijk tandsteen even verwijderd. Rustige sfeer onderling. Geen extra behandelingen, indien niet echt noodzakelijk.
Het was alweer te lang geleden.
Iedereen is erg behulpzaam en vriendelijk.
Na zeer slechte ervaringen in mijn jeugd, is dit een fijne ervaring.
Kom er al 30 jaar, dus persoonlijke benadering, vriendelijk en prettig
Ik kom al jaren bij Tosk ben erg tevreden
In eerste instantie waren er twee afspraken gepland omdat het niet anders kon, en wel op di middag 22 juni mondhyg. en woen 23 s morgens naar de tandarts... lastig om dit te regelen met een client... Gelukkig kon de client dinsdag middag ook door een tandarts bekeken worden en had ze woensdag voor niets een snipperdag ..... Een andere client die mee zou (deze twee dagen) moest ik door omstandigheden afzeggen, en dit was te laat, dus heeft de familie een soort brief ontvangen dat als dit weer gebeurd dat er een rekening zou komen.
Er is tijd genomen om naar de patiënt te luisteren en in overleg met mij werd een behandeling voorgesteld.
Angst voor de tandarts uit het verleden is verdwenen, hoewel het nog steeds geen hobby is. Zorgverleners doen er alles aan je op je gemak te stellen.
Niet lang in de wachtkamer gezeten en goed geholpen.
Ik word goed en deskundig geholpen.
Als angsthaas voor de tandarts kan ik zeggen dat ik nu snel ontspannen ben.
Goede mondzorg in prettige sfeer.
Goede ervaring
duidelijke probleemstelling en behandeling
Ik was op de verkeerde dag en kon toch geholpen worden.
Wordt altijd naar tevredenheid geholpen
De eerste afspraak na onze verhuizing naar een andere stad. Iets eerder gekomen en meteen geholpen. De tandarts die mij hielp had ik niet eerder gezien, was heel vriendelijk. Vulling geplaatst en was meteen goed. Hulde.
Snel aan de beurt. Mocht met gezin in 1 behandel kamer zitten waar het mondkapje af mocht.
Namens Johannes: vindt het inderdaad altijd spannend - wat komt er uit voor behandeling - boren is niet het leukste maar gaat nooit met tegenzin
uitsluitend positief.
Al 35jaar tevreden
NVT
Prima
Titel spreekt voor zich
Goed
afspraken maken is chaotisch, datum en tijd wordt naar believen veranderd......
Na een afspraak, wat vlot geregeld wordt, krijg je een herinnering. Dat geeft een goed gevoel
Ik ben tevreden met mijn tandarts. Vriendelijke en professioneel mensen. Alleen laatste bezoek was onduidelijk. Ik bleef 15 minuten en moest weer terugkomen voor 15 minuten. Je zit niet te wachten. Vooral als je ver weg woont . Mijn advies is: Als personeel ziek zijn of tekort . Jullie kunnen beter afbellen. Dat is zeker beter i.p.v. dan komen voor niks. Het kan een keer gebeuren.
ik word al jaren heel tevreden behandeld bij Tosk.
Prima
Je wordt gewoonweg goed behandeld.
Al 30 jaar klant bij jullie. En altijd correct geholpen..
op de juiste tijd uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen. afspraak mogelijk op korte termijn.
Alles was duidelijk en ze legde het goed uit
Vakkundig met een goede spirit.
Ik was op dinsdag geweest met pijnklachten. Toen was er ondanks een foto geen gaatje gevonden. De dag erna weer geweest, toen was er op de foto ineens wél een gaatje te zien. Omdat het al later op de middag was wilde de tandarts het niet meer vullen ondanks dat ik pijn had. Het was daarna Hemelvaartweekend,dus ik heb er op aangedrongen dat het toch gevuld zou worden, maar dat wilden ze echt niet. Donderdag was de.pijn zo erg dat ik de spoedtandarts gebeld heb, maar die wilden niet komen om "de troep van een ander op te ruimen" (wat ik ook wel een beetje begrijp) het hele weekend heb ik pijnstillers gebruikt, maandag ben ik geholpen, nu heb ik gelukkig geen pijn meer.
Hoe ze alles aanpakken en een duidelijke uitleg geven van wat er gaat gebeuren, zorgt dat ik het ook een beetje snap hierdoor krijg ik er vertrouwen in. Alles licht er netjes bij. Gewoon niks op aan te merken.
.
Alles goed geregeld
Al tientallen jaren patiënt en naar tevredenheid
Goede uitleg en tips voor het tandenpoetsen
Je wordt vriendelijke benaderd, Deskundig behandeld, wordt altijd duidelijk uitgelegd wat ze doen met je, voor ons een top tandarts praktijk
Al vele jaren met ons hele gezin voor tandheelkundige zorg onder behandeling bij Tosk. Zowel vwb controles als behandelingen zeer tevreden.
Persoonlijk, vlot, duidelijke uitleg
Rustig, vakkundig, geïnteresseerd, en niet opdringerig. Ik ben er blij mee.
Ik verwachtte dat een afgebroken kies moest worden getrokken. De tandarts vond dit niet nodig en heeft de kies een vlakvulling gegeven. Voorstel was om er tzt een implantaat o.i.d. in te doen. Weet ik nog niet, kies heeft al veel problemen gegeven in het verleden.
Vriendelijk en kundige behandeling
Prima geholpen
Prima behandeling
Vanaf de receptie tot de zorg van mondhygieniste en controle door de tandarts is alles correct,deskundig en ook patientvriendelijk verlopen.
het was het eerste contact wat ik had met deze praktijk mijn gevoel was goed
Echter tweemaal een vervangende tandarts gehad met een slechte ervaring en m.i. onjuiste diagnose. Daarnaast werd ik vaak niet op het afgesproken tijd geholpen, terwijl ik altijd exact op tijd kom. Eenmaal heb ik een afspraak vergeten. Daarna kreeg ik direct een rekening thuis gestuurd voor de vergeten afspraak. Erg vervelend. Ik ben wel zeer tevreden over het vakmanschap en deskundigheid van de beide tandartsen en mondhygiënist.
Ik belde in de ochtend met klachten en kon diezelfde ochtend nog komen! Heel blij mee!
Voor mijn kappotte kunstgebid werd een allaminuut oplossing geregeld.
Zie mijn vorige antwoord
Nette praktijk met vriendelijk en attent personeel.
Mijn ervaring is dat de gemaakte afspraak niet wordt nagekomen, loopt altijd uit. Bij behandeling wordt onzorgvuldig gehandeld, klemmen aandrukken en aandraaien. Heb na een week nog last van mijn mond.
Ik zou alleen voor controle komen, maar er werden ook róntgenfoto's gemaakt van mijn kiezen. Ik heb het toegelaten. omdat het wel weer eens nodig was, maar eigenlijk had dat in overleg gemoeten. Verder een gevoel dat ik door een ervaren tandarts en assistente geholpen ben.
Kwalitatief goed, snel, vriendelijke mensen.. maar wat weinig (financiële) info, ook over andere mogelijkheden
Goed
Er werd geluisterd naar mijn aanvullende info en hier werd naar gehandeld. gehandeld
Zoals al hier boven staat ik ben Plezierig en vakkundig geholpen.
Totale verrassing dat er sprake was van een diep gat in de kies bij geen klachten. Dit gat kwam in zicht door het maken van foto's, die elk drie jaar gemaakt wordt. Mede dankzij deze foto kon ik direct geholpen worden, er was ruimte in de planning wat ik erg prettig vond.
Slecht
Tandarts Oelof neemt altijd de tijd om uitleg te geven vertelt tijdens de behandeling wat hij gaat doen. 15 jaar geleden 25 km buiten Drachten gaan wonen, maar dit ritje heb ik voor over om mijn tandarts te houden
de communicatie is goed
Fijne mensen die je helpen. Persoonlijk.
Prettige bekwame tandarts en medewerkers
Mijn ervaring met de praktijk als geheel zijn minder positief. Bij het maken van afspraken o.a. gaat dit vaak minder prettig dan zoals ik dat in voorgaande jaren heb ervaren, Deze coronatijd heeft er wellicht invloed op dat er regelmatig wijzigingen zijn in het personeelsbestand en de veranderende afspraken. Maar trefwoorden als; onvriendelijk, stugge houding, autoritair optreden zijn naar mijn mening van toepassing,
Prima tandarts. Zeer tevreden.
ik word graag geholpen door mevrouw??????? ik weet niet hoe ze heet, heb dit ook niet kunnen lezen ergens.? misschien een naam kaartje duidelijk leesbaar opspelden voor alle mede werkers?
Prima
ik werd snel en goed geholpen
De behandelingen zijn tijdig naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Ik ben nog steeds tevreden.
Controle na een langere periode, geen commentaar op dit feit.
Mijn 83-jarige moeder is een nieuwe patiente van TOSK Tandartsen praktijk. Haar behandeling is nog niet afgelopen maar tot nu toe is ze er zeer tevreden mee. Alle medewerkers van de praktijk zijn attent, vriendelijk en doen hun best om mijn moeder met haar problemen te helpen.
nvt
uitstekend
Ik vraag mij af wat er is gebeurd sinds het vertrek van jullie vaste receptioniste (Olga). Afspraken worden constant afgezegd en/of verplaatst. Het heeft geen nut meer om deze vooruit te plannen. Ook heb ik (en mijn familie) het gevoel dat iedere keer het wiel opnieuw uitgevonden moet worden bij jullie. Tegenwoordig zie je de tandarts ook eigenlijk niet meer omdat de assistente al het werk doet (behalve gaatjes controleren) maar er wordt wel verwacht dat de kosten voor de tandarts ipv assistente betaald worden. Ook maak ik een afspraak bij de mondhygieniste, maar deze zie ik nooit. Ik wordt elke keer ingepland bij de assistente met als gevolg dat ik wel de mondhygienist rekening betaal terwijl ze de kamer niet eens in is geweest. Voorheen altijd tevreden geweest, al jaren zijn wij dan ook klant bij jullie. Maar het is de laatste paar jaar chaotisch en rommelig wat jullie en de service niet te goede doet.. Tevens wanneer er telefonisch contact is valt het op dat men er niks van begrijpt wat er gezegd wordt. Hierdoor worden ook vaak afspraken verkeerd ingepland. Wat betreft de behandelruimtes, ik begrijp waarom er gekozen is voor een open doorloop aan de achterkant. Echter, hierdoor heb je geen privacy. Je hoort alles wat er in de andere behandelruimtes gedaan en gezegd wordt en er lopen constant mensen in en uit.
Ik was te laat op mijn afspraak en ben ondanks de drukte toch geholpen , dank daarvoor.
Ik was heel bang maar ze hebben me super op mijn gemak gesteld.. geen preek gewoon lief en vriendelijk super blij mee
Altijd goede tandzorg en duidelijke uitleg over de behandeling
zeer positief, werd uitgebreid aandacht gegeven. natraject was zeker uitstekend, kostenbegroting etc kwam dezelfde dag. ben ook nog gebeld.
Geen wachttijd, goede corona maatregelen, vriendelijke, kundige mondhygiënist.
Top!
Altijd goed geholpen, luistert / denkt mee met de patiënt
het is rommelig achter de balie het is rommelig met mondhygiënist, dan heb ik die en heb ik die en wil wel een beetje het zelfde verder ben ik te vreden
prima
Goed
Snel kwam ik aan de beurt als nieuwe patient en de behandeling kon de volgende dag gestart worden. Vriendelijke mensen die goed meedenken ook qua betaalbare maar mooie oplossingen.
Ik ben altijd goed behandeld
Altijd al goed geholpen bij Tosk. Al aan meerdere mensen aangeraden.
Vriendelijk personeel, recht doorzee en geen flauwekul. Vakbekwaam en dat is ook precies de bedoeling
Vriendelijke medewerkers, snel geholpen
altijd voorzichtig in de mond, legt alles goed uit, heel plezierige omgang en correcte afspraken.
Zeer vriendelijke medewerkers
Hoi
Naar de tandarts gaan vind niemand leuk natuurlijk maar bij tosk word ik al jaren vakkundig en prettig geholpen. Het maakt het nog steeds niet leuk maar dragelijk. Het personeel is professioneel en bij tijden gezellig en de tandartsen verstaan hun vak uitstekend
Twee behandelingen eerst gepland direct na elkaar ,later op verschillende dagen. Op welke zijn de vragen van toepassing
Prettig geholpen
Het was mijn eerste keer bij deze tandarts en ik was ben tevreden over hoe het personeel met mij om ging. Ook de behandeling was prettig.
Lang wachten
Ik werd keurig op tijd geholpen en kreeg uitleg over wat er ging gebeuren.
Prima aandacht en zorg
Vriendelijk en duidelijk.
Iets meer informatie/communicatie gewenst. Vooral over hoe ze je gaan behandelen. Het resultaat is wel geweldig goed. Leesvoer in wachtkamer is niks.
Fijne sfeer. Deskundig advies. Leuke medewerkers
In verband met een gezond gebit (mede door adviezen van dhr. Oeloff) heb ik nooit tandartsvrees gehad. Wordt altijd correct en goed behandeld.
Goede eerste indruk! Zeer prettige ervaring aan over gehouden,vriendelijk en toch professionaliteit. Een tandarts (en assistentes en stagaires) met gevoel voor de patiënt en lijken te weten waar ze mee bezig zijn. Was slechts mijn eerste keer bij deze tandarts,maar nu al kijk ik uit naar een volgend bezoek haha
Vriendelijk behandeld door de mondhygiëniste.. Ze legde goed uit wat ze deed.. Ook zeer tevreden over tandarts Oeloff.. Geen angst meer.
De Tosk tandartsen nemen alle rijd voor de cliënt. Zijn deskundig. Wij hebben een hele goede ervaring.
Uitgebreide uitleg over de vulling. Tandarts nam hier de tijd voor.
Netjes! Duidelijk! Vriendelijk! Behulpzaam! Deskundig!
Prettige ontvangst bij de balie, en vervolgens goede begeleiding bij de mondhygiëniste. Jammer dat zij vertrekt.
Beloven een herinnering te sturen maar doen dit niet. Zeer lang wachten bij elke afspraak. Laatste keer een uur.
Duidelijke uitleg van de mondhygieniste. Tandarts kwam tijdens de tandsteenbehandelig van de mondhygieniste. Tussendoor de controle. Alles bij beide dames perfect. Ben blij met TOSK.
Het maakt verschil welke tandarts de behandeling uitvoert. In de afgelopen 2 jaar heb ik ook wel eens een vervanger getroffen. De behandeling was in dat geval slecht tot matig. Hetgeen resulteerde in 3x een behandeling voor hetzelfde probleem , nl. het vervangen van een tand. De 3e keer heeft dokter Oeloff dit uitgevoerd, tot dusverre succesvol. De eerste 2 behandelingen zijn wel in rekening gebracht. Dus de klant betaald en is de dupe. Dat geldt ook voor röntgen foto's, naar mijn idee wordt daar soms onterecht gebruik van gemaakt, kortgeleden werd er wel een foto gemaakt, maar deze werd niet gebruikt voor de diagnose , klant moet wel betalen!!
Ik werd gebeld omdat ik de afspraak vergeten was. Fijn dat ik tóch nog kon komen.
Nemen de tijd voor je. Geen op of aanmerkingen. En
Ik had erg last van mijn kies en Duyvis snel er zorgvuldig opgepakt!
Deze mondhygiëniste doet het alleen met haakjes en niet met waterdruk!!
Alles keurig geregeld.
Zeer vriendelijk ontvangen en snel gerustgesteld, vriendelijke medewerkers!
Zorgvuldige behandeling.
Goede professionele praktijk
Ondanks dat het geen pretje is voel ik mij vertrouwds bij Tosk Tandartsen
Goed
Ik word altijd goed en rustig op mijn gemak gesteld zowel door de tandartsen zelf als door de assistenten. Behandelingen worden goed uitgelegd en uitgevoerd. Ben erg tevreden
Prima, deskundige behandeling
Er was geen wachttijd. De behandeling kan worden gecombineerd, mondhygieniste en controle tandarts. Ik vind het prima als de tandarts dan even tussendoor komt. Ik kom al jarenlang bij deze tandarts dus men kent mijn gebit. Dit is prettig voor de samenwerking. De behandeling van de mondhygieniste verloopt prettig, zij weet wat de aandachtspunten zijn.
Ik was eigenlijk altijd bang voor de tandarts, sinds dat ik over ben gestapt, heb ik daar helemaal geen last meer van! Goeie begeleiding van de behandeling, super vriendelijk en meegaand personeel in alle opzichten! Een hele fijne werkwijze, de assistenten doen de normale controle en gebitsreiniging en de tandarts zelf komt meestal even tussendoor, en doet na aanleiding van het (voor) werk van de assistent de snelle controle om zomaar te zeggen. Al met al vind ik het dus uitstekend en ook echt de 10 wel waard
Goed
niet mijn favoriete bezigheid, maar af en toe moet het.
Ik vind het niet fijn om naar de tandarts te gaan maar er wordt hier veel tijd besteed aan mij zo comfortabel mogelijk te maken en zo fijn mogelijk door de behandeling te komen.
Ik begeleiding
Goed kunnen overleggen met Oeloff. Samenwerking met assistente scheen wat moeizaam te verlopen. Waren duidelijk niet op elkaar ingespeeld zoals anders.
Altijd vriendelijk!
Vorig jaar voor een kies naar ziekenhuis geweest, hier kreeg ik uitleg en steun. Hier niet ik was een mens om mij product "kies" waren momenten dat ik dacht, ik kom hier nooit weer
Prima mensen die erg professioneel zijn en goede mlomgang met je hebben
Plezierig en correct!
Een klein minpuntje zijn de wachttijden voor mij. De afgesproken tijd loopt de laatste maanden vaak uit. ik weet niet of dit door spoedbehandelingen tussendoor komt of met de Corona crisis te maken heeft.
2 gaatjes en alles ging prima.
Omdat TOSK meerdere patienten tegelijkertijd behandeld, verblijf je vaak erg lang in de behandel stoel terwijl er niets gebeurd. De kwaliteit vd behandeling is verder goed
Snelle en adequate behandeling met goed resultaat
Zoals altijd een goede behandeling van mijzelf en er werd tevens erg leuk met mijn zoontje omgegaan (het was zijn eerste keer).
Snel geholpen! Super service van de front desk medewerker ivm regelen antibiotica.
fijne omgeving ondanks dat het een tandarspraktijk is.
Prima
prettig
Goed geen gaatjes goed gereinigd deed wel beetje pyn zo nu en dan hoort erby
Korte wachttijd en correcte behandeling
Prima behandeling en bejegening
Deze keer door werk-omstandigheden amper 10 minuten vertraagd voor een periodieke controle-afspraak, als laatste afspraak van de dag. Uiteraard vervelend voor de tandarts, maar ook ik moet in een wachtkamer wel eens wat langer wachten voor mijn afspraak. Het gebeurt en hoort er bij. Omgekeerd kennelijk niet. Men ‘was intussen bezig met afsluiten’, wachten kon niet ‘omdat het de laatste afspraak van de dag betrof.’ Zo. Desgevraagd geen nieuwe afspraak meer gemaakt.
Netjes en vriendelijk.
De ervaring is goed
De wachttijd is soms wat lang. Maar dat kan gebeuren zeker in deze tijd, de inschatting voor de benodigde tijd is wat lastiger met Covid19. Soms moeilijk om een passende afspraak te maken afgestemd op mijn werktijden. Door de open constructie kun je soms horen wat er in de ruimte naast je gebeurd, wordt besproken.
Ik vind het prima, maar alleen moest ik een beetje langer wachten dan de afgesproken tijd.
De regels van het Rivm hadden jullie goed voor elkaar
Goede telefonische inschatting van de situatie. Kordate en goede behandeling van issue.
kom er al 30 jaar en behandeling is altijd prima
Ik had later wel zoiets, met wat voor spul spoel ik mijn mond. Dit had ik kunnen vragen, maar niet gedaan. Vond het geen lekker spul.
Afspraken kunnen op korte termijn gemaakt worden, personeel is kundig en vriendelijk. En de nieuwe praktijk is een prettige omgeving.
Zoals atijd goed en rustig geholpen
goed
ondanks ik zeer bang ben voor een tandarts ben ik toch heengegaan
Rustige tandarts, neemt de tijd voor je als patiënt. Legt de behandeling goed uit. Je kunt rustig vragen stellen.
Altijd goed, correct en professioneel geholpen.
ontvangst in coronatijd is correct en duidelijk . behandeling tandtechnisch is prima . wachttijd iets aan de lange kant.
Aardige zorgverleners, goede sfeer en deskundige algemene indruk
Goede tandarts zelf voor mensen die echte angst hebben
er was een stift tand los gekomen en die is gelijk de volgende ochtend teruggeplaatst en gelijktijdig is een vulling gedaan, zodat een tweede afspraak niet nodig was.
Mijnheer Oeloff en assistenten zijn sinds 2007 tot volle tevredenheid onze mondverzorgers. Ze nemen de tijd voor je, stralen rust uit, luisteren goed en geven duidelijk uitleg.
Zijn al 33 jaar patient bij tandarts Eddy Oeloff. Wonen ondertusssen al 20 jaar in St. Nicolaasga maar gaan nog steeds 2 x per jaar naar Drachten naar de tandarts. Dat zegt genoeg. Prima tandarts rustig, eerlijk, duidelijk en neemt de tijd voor je.
Tandarts Praktijk Tosk is een prima praktijk Zeer vriendelijke mensen, altijd bereid voor een goede uitleg over de behandeling.
OK
Eddy oelof heeft mij behandeld maar de prefentie-assistente heeft mij al laatste geholpen