Idente Mondzorg Gorinchem
Openingstijden
-
maandag8:00 - 20:30
-
dinsdag8:00 - 17:00
-
woensdag8:00 - 17:00
-
donderdag8:00 - 20:30
-
vrijdag8:00 - 17:00
Idente Mondzorg is al meer dan 25 jaar de onafhankelijke tandarts onder meer voor angstige patiënten in Gorinchem.
Voor meer informatie kunt u terecht op de homepage van onze website idente.nl. Daar treft u een video aan waarin wij meer uitleg geven.
Tips bij het zoeken naar een tandarts.
• Goede recensies, reviews, een mooie praktijk zeggen niets over de kwaliteit geleverde zorg.
• Wanneer de tandarts zegt dat alles in orde is bedoelt hij te zeggen dat er geen acute problemen zijn.
• Goede mondzorg vereist dat een tandartspraktijk niet meer dan 5 behandelkamers heeft en maximaal 3 tandartsen.
• Het intakegesprek duurt gemiddeld 1,5 uur.
• Er zijn minimaal 5 lichtfoto’s van uw gebit gemaakt. Zo niet, zoek een andere tandarts. Informatie is key.
• Alle verzamelde informatie wordt aan u begrijpelijk gepresenteerd op grootscherm. U wilt geïnformeerd worden.
• Er wordt een mondzorgpaspoort en bij voorkeur een videopresentatie gemaakt. U wilt geïnformeerd worden.
• Er zijn niet steeds wisselende tandartsen in de praktijk. U heeft een vaste tandarts. Zo niet, zoek een andere tandartspraktijk waar wel gewerkt wordt met vaste tandartsen.
• De behandelend tandarts verwijst niet naar andere tandartsen. Zo ja, zoek een tandarts die niet verwijst.
• De senior tandarts beoefent de tandheelkunde in de volle omvang. Zo niet, zoek een andere tandarts.
• Een tandarts die verwijst, houdt zijn vak niet goed bij. Zoek een tandarts doe de tandheelkunde in de volle omvang doet.
• Schaalvergroting leidt niet tot kwalitatieve, duurzame en geïnformeerde mondzorg.
• Mijdt commerciële tandartsketens en grote groepspraktijken met meer dan 5 behandelkamers. Vraag naar het aantal behandelkamers. Meer dan 5? U bent een nummer. Hoe vriendelijk men ook naar u lacht. Zoek een andere tandartspraktijk met minder behandelkamers. In kleinere praktijken is er simpelweg meer aandacht voor uw gebit.
• Wordt er gewerkt volgens het “meerstoelen concept”? Zo ja, zoek een andere tandarts.
Kortom,
- Is de praktijk onderdeel van een keten? – ons advies is een onafhankelijke kleinere groepspraktijk te zoeken, niet onderdeel van een keten.
- Heeft de praktijk meer dan 5 behandelkamers? – ons advies ook hier zoek een kleinere groepspraktijk met meer persoonlijke aandacht.
- Hoe lang duurt het intakegesprek? – 20-25 minuten is te weinig. Ga het gesprek aan. Vraag om een senior tandarts die een mondzorgpaspoort voor u kan maken.
- Worden er 5 of meer lichtfoto’s gemaakt bij de intake? – Essentieel voor voorlichting met beeldpresentatie en mondzorgpaspoort. Niet het geval: zoek een praktijk die dat wel doet.
- Heeft u een vaste tandarts of elke keer weer een ander? – steeds weer een andere tandarts boven uw hoofd is slecht voor de relatie, slecht voor het vertrouwen, slecht voor het overzicht, slecht voor uw mondgezondheid. Zoek een andere praktijk.
- Verwijst de praktijk behandelingen naar een ander praktijk en hoe vaak?- Zoek en tandarts die de tandheelkunde in de volle omvang doet en niet verwijst. En als hij onverhoopt wel moet verwijzen gaat hij mee met u. Leert hij er ook nog eens wat van.
- Wordt er gewerkt volgens het “meerstoelen concept”? – Informeer of u alleen door de tandarts kan worden. Zo niet, zoek een andere praktijk waar dat wel kan.
Meer uitgebreide informatie kunt u vinden in de video op de homepage.
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Kindertandheelkunde
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Kaakgewrichtsklachten / gnathologie
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
- Lachgas sedatie mogelijk
- Gehandicapte patiënten
- Snurk specialist
- Kaakchirugie
Team
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Narcose (intraveneuze sedatie)
- Cone beam CT-scan (3D) aanwezig
- Spoed
Paginering
Ben hier een paar maanden geleden gekomen voor een behandeling onder narcose wegens zware angst, meneer Guicherit heeft mij direct op een duidelijke en eerlijke manier uitgelegd waarom dit niet de beste oplossing is en welke alternatieven er zijn. Nu een aantal behandelingen verder is mijn angst zo goed als weg, je word hier als mens behandeld en niet als object. Ik raad iedereen aan om naar Idente Mondzorg te gaan😁
Nooit fijn om naar de tandarts te moeten, maar altijd vakkundig een vriendelijk.
Een fijne, humorvolle, deskundige tandarts en implantoloog! Legt graag uit hoe de behandeling eruit gaat zien en hoe het resultaat is geworden!
Deze tandarts heeft de mond vol van vakmanschap en topkwaliteit. Hij is echter geen lid van de beroepsorganisatie (KNMT, KRT) die zijn nascholing controleert. Als klant heb je dus geen inzicht in die kwaliteit.
Hij schrijft over tandartsen te beschikken maar werkt alleen.
Hij heeft een 'Nederlandse Orde van Tandartsen' opgericht en is daar voorzitter. Die club is dus geen onafhankelijke organisatie.
Een grote schoonmaak is soms nodig. Maar waarom de controleerbare nascholing met het badwater weggooien??
Vandaag bij Idente geweest voor intakegesprek. ik voelde me meteen thuis want met humor, goede argumenten en uitleg met inhoud, naam deze man de enorme spanning bij me meteen af en informeerde hij mij uitgebreid over oorzaken, gevolgen en oplossingen.
Met aandacht is aan mij uitgelegd welke trajecten zou ik kunnen volgen om mijn mond te kunnen reconstrueren. Hij was duidelijk, ook wat betreft mogelijke kosten.
Het is al triest genoeg dat niet alle tandartsen zo zijn, dus respect voor de manier hoe hij het doet, want eigenlijk hoort onze reguliere tandzorg zo te zijn!
Mijn zoontje van 3,5 jaar mocht vandaag voor het eerst mee om in zijn mondje te kijken. De assistentes en de arts zelf maakte er een hele mooie ervaring van, met een grote glimlach lag hij in de stoel!
Verschrikkelijk.
Meneer doet zich voor als professioneel tandarts. Maar het deugt niet, niet te vertrouwen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank je Lotte :)
Hele fijne tandarts praktijk, staan gelijk voor je klaar met klachten en zorgen altijd eerst voor een tussenoplossing zodat je weer pijnvrij bent. Wordt goed meegedacht en de tandarts is heel kundig! Hij kan veel zelf en daardoor is doorsturen vaak niet nodig. Zowel de tandarts als de assistentes stellen je op je gemak, vertellen wat ze gaan doen enz. Idente Mondzorg is voor iedereen aan te raden!
Dank Marlies, altijd goed om te horen.
Wil niet zeggen dat deze tandarts slecht is. Kijkt in de toekomst maar zo voelt het niet als de rekening binnen komt. Dan lijkt het vooral dat hij in zijn eigen portemonnee kijkt.
Ik heb contact opgenomen met de tandarts maar er was niks bespreekbaar.
Ik heb contact opgenomen met het keurmerk waar deze tandarts aangesloten was. Zij zijn een onderzoek gestart en hebben de tandarts na vele klachten uit het keurmerk gezet.
Deze tandarts verwijst naar zijn algemene voorwaarden. Die niet correct zijn. Er is rechtzaak gestart over de algemene voorwaarden en deze heeft de tandarts verloren.
Denk goed na als je een afspraak wil maken bij deze tandarts.
Ik raad deze praktijk zeker niet aan.
Antwoord op tandarts
Natuurlijk is alles onjuist, dat is ook het probleem. Navraag gedaan bij het KOM en daar zitten jullie echt niet meer in het keurmerk. Geen fouten inzien en zoveel eigen dunk.
Bedankt voor het succes wensen. Ik ga heel graag opzoek naar een andere tandarts die niet alleen aan z’n eigen portemonnee denkt.
Geachte mevrouw Mulder,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Wij hebben daar alles aan gedaan. Uw commentaren zijn in alle opzichten onjuist. Wij wensen u succes bij het vinden van een tandarts die bij u past.
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Super goed geholpen. Uiteindelijk in totaal 3 implantaten en daarop kronen. Dus gelukkig weer 3 nieuwe kiezen. Zag er verschrikkelijk tegenop maar had gewoon geen andere keus. Door de enorm goede en fijne zorg van deze tandarts is het uiteindelijk allemaal prima gelukt. Ik heb een groot vertrouwen in zijn vakmanschap. Verder ook enorm fijn in de omgang.
Bedankt voor de lovende woorden!
Ik ben sinds 1994 patiënt bij Vincent.
Hij is altijd vooruitstrevend en innovatief geweest en dat is knap voor zo'n kleine praktijk!
Nu voor het eerst een implantaat. Zeer goede voorlichting, tijd en aandacht voor vragen. Meedeken en vooruitdenken.
Zeker aanbevelenswaardig
Joep Koch Tiel
Dank heer Koch voor uw bericht.
Hele fijne tandartspraktijk! Al zeker 25 jaar klant naar tevredenheid. Laatst waren de voortanden van onze zoon afgebroken die bij een andere (kindertandarts loopt) maar die hadden geen tijd in het ziekenhuis geprobeerd maar die hadden ook geen plek. Toen Vincent via Linkdin de vraag gesteld gelijk antwoord en de volgende ochtend zijn de tanden van onze zoon dan ook gelijk gerepareerd. Dank voor de snelle service en mooie herstelwerkzaamheden ga zo door!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Graag gedaan.
Fijne tandarts legt alles goed uit, en zeurt niet over dat moet je doen of dat, dat laat hij aan je over, altijd vriendelijk en opgewekt.
Vincent is een kundige tandarts die zijn patiënten erg op hun gemak stelt. Mocht je angstig zijn ben je hier op het goede adres.
Topp Tandarts !!! legt alles goed uit en heeft veel begrip voor je situatie en denkt altijd met je mee, geeft goed advies!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank heer de Bruin. Het is ons een eer u te mogen behandelen.
Hele fijne tandarts/implantoloog.
2 implantaten laten zetten. Waar ik zeer tevreden over ben!
Neemt met alle afspraken altijd goed de tijd, en legt alles wat er gaat gebeuren goed uit.
Verteld ook op het moment zelf wat die gaat doen, kwa verdovingen zetten enz.
Mijn angst voor de tandarts is zo goed als weg, en met de angst voor naalden (verdoving) worden super goed omgegaan.
Okal zal ik nooit met veel plezier naar de tandarts gaan, ik ga zeker met 80% minder tegenzin sinds ik bij deze tandarts zit!
Dank je Dewy.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geen negatieve ervaringen, goede en accurate behandelingen, meedenkend en behandelingen in overleg.
Dank heer Voshol. Onze samenwerking ervaren wij ook als buitengewoon plezierig.
Ik was super bang, al 13 jaar niet naar de tandsarts geweest. Ontzettend bang voor de spuiten en onder lachgas niks gemerkt. De tandarts is zo vriendelijk en lekker met jou bezig dat je vergeet dat je in de stoel licht. Hij verteld alles eerlijk en doet alles heel rustig. Luisterd goed naar je en houd je goed in de gaten. Op moment dat je iets voelt stopt hij gelijk. Weet wat hij doet en is echt heel kundig. Ook hele goede nazorg! Ik heb een gebidsprothese en alles getrokken. Als ik deze tandarts eerder had gehad was ik veel eerder gegaan en had ik het niet zover laten komen!!! Geweldige Tandarts!!!
Wij worden er verlegen van mevrouw Spruijt. Fijn dat wij u hebben kunnen helpen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank mevrouw Zuijdwijk. De behandeling was een lang proces, maar u kunt weer lachen.
Fijne specialist, vakman met gedreven visie
Dank heer voor uw review. U bent een bekende van ons in de kliniek. Zelf mag ik zeggen dat u ook een gedreven specialist bent in uw vakgebied.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Geachte heer van Wilgen,
Bedankt voor uw recensie. Maar 1 ster, wel wat zuinigjes. Wij zijn u naar onze uiterste tevredenheid uitgebreid en nauwgezet van dienst geweest. Als u onze website en wijze van werken goed had doorgelezen, had u ons zonder enige twijfel 5 sterren gegeven. Gelukkig hebben vele anderen de informatie op onze website wel goed bestudeert en zijn dienovereenkomstig uiterst tevreden met onze dienstverlening.
Idente heeft geen behoefte aan patiënten zoals u die denken even langs te kunnen komen om een gaatje gevuld te krijgen. Voor tandheelkundig shoppen moet u bij de reguliere tandarts zijn.
Idente is geen reguliere tandartspraktijk, maar een kliniek voor mensen die behoefte hebben aan een zorgplan gericht op duurzame en toekomstbestendige mondzorg. Patiënten komen uit heel Nederland bij Idente terecht nadat ze zijn vastgelopen in het reguliere behandelcircuit. Meer informatie kunt u terecht op onze website www.idente.nl
Vriendelijke groet, Idente Mondzorg.
Super tandarts. Erg prettig in de omgang, goede uitleg wat de behandeling inhoud en voor mensen die met enige tegenzin (angst) naar een tandarts gaan een aanrader.
Dank voor je berichtgeving. Wij doen ons best de patiënt niet als cliënt te zien maar als mens.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank heer Koenders.
Vandaag was ik voor de 4e x bij Idente, en had ik mijn 2e behandeling. Ik was lang niet bij een tandarts geweest en had daardoor angst opgebouwd, maar ook last van schaamte en oordeel over mezelf. Gevolg was dat ik deed alsof mijn gebit niet van mij was. Na veel last, buikpijn en stress besloot ik dat het tijd was en kwam ik uit bij Idente, de toon sprak me aan, het 1e telefoontje deed al goed. En zo begon ik stappen te zetten en hielp Idente mij bij het opnieuw grip krijgen, regie te pakken op dit deel van mijn gezondheid, tezamen met de mogelijkheden als lachgas, verdoven, alle tijd nemen, kwam ik vandaag met een glimlach de deur uit, waar ik in januari in tranen binnenstapte. Dank voor jullie bejegening, welke mij mild maakte naar mezelf en de moed gaf dit aan te gaan, daarnaast werkt het zeer serieus nemen, elke stap uitleggen en de nodige humor ook geweldig. Ik ben meer dan blij en tevreden, ik kan nu weer zeggen dat ik verantwoordelijkheid neem en durf te nemen voor mijn gebit, mondzorg, een belangrijk deel van zelfzorg. Het was me niet gelukt zonder Idente, waar je alle tijd krijgt, alle vragen mag stellen en gehoord wordt !!!!!! Greetje Joosten
Fijn te horen dat het allemaal goed gegaan is.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Fleur, wij kennen u niet. U bent nooit bij ons patiënt geweest. En toch 3 sterren zonder enige motivering. Zegt dat iets over ons of over u?
Aardige tandarts, servicegericht en neemt de tijd om goed te verdoven.
Beste Jacco,
Bedankt voor je review en beoordeling!
Ik denk de enigste met ruime openingstijden in de omgeving helemaal top!
Beste Asley,
We zijn inderdaad ruim open. Op afspraak s'avonds en in het weekend. Door de weeks van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Omdat wij vaak uitgebreide behandelingen bij onze patiënten doen en niet zoals sommige praktijken zich beperken tot poetsles en tandsteen verwijderen, maar de tandheelkunde in de volle omvang doen, nemen wij daar met name in het weekend ruim de tijd voor.
ruime openingtijden ‘s avonds wat buitengewoon handig is na het werk. Tandarts is empathisch, vrolijk en vriendelijk. Aandacht indien angst vd tandarts.
Alleen is het wel goed om niet alles te geloven wat er wordt wijsgemaakt. En alles te checken want een lach is niet meteen de waarheid
Geachte lezer,
Als u de 'review' van 'Danielle Cook' leest dan is het helemaal geen review maar een rare en nare beschouwing over Idente Mondzorg. Alles waar patiënten ons om roemen probeert deze 'Danielle Cook' in twijfel te trekken.
Een echte review is wanneer je eerlijk vertelt over de ervaring met een zorgverlener. Wij kennen 'Danielle Cook' echter helemaal niet en ze is nooit door ons behandeld.
Dit is dus een nepreview. Wij concluderen dan ook dat deze nepreview geplaatst is door een jaloerse concullega om onze googleranking omlaag te brengen. Wij hebben dit gerapporteerd aan Google.
Er is inderdaad veel verschil tussen tandartsen in Gorinchem. Wij zijn trots op onze wijze van werken, ruime openingstijden. Wij nemen onze patiënten serieus en houden van ons vak. Sommige tandartsen in Gorinchem hebben daar moeite mee omdat ze niet zo kundig zijn als Idente Mondzorg. Een kwestie van goede continue nascholing. Op onze website idente.nl hebben wij video's waar wij hier meer over vertellen.
Uitstekende tandarts. Neemt de tijd om alles met je door te nemen. Behandelingen worden zeer professioneel uitgevoerd en toch blijft de sfeer persoonlijk en luchtig. Een absolute aanrader (ook voor degene die wat banger zijn aangelegd voor de tandarts)!
Dank voor uw bericht heer Hijmering. Goed om te lezen dat onze mondzorg in de volle omvang bij u past.
Toffe tandarts! Stelt je echt gerust en is duidelijk.
:)
ruime openingstijden 4 of 5 dagen na 18u nog open. ideaal na mijn werk hoef nooit vrij te nemen. In deze tijd van corona zijn er prima maatregelen getroffen in de praktijk. bereikbare en moderne paktijk
Op afspraak ook op zondag 🤓
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hi Joanne!
Bedankt voor je beoordeling!
Erg blij met de uitgebreide informatieverschaffing alvorens te behandelen. Een zorgverlener met oog voor de autonomie van de patiënt.
Beste Eline,
Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat u blij bent met de informatie voor de behandeling en voor de mooie woorden! Tot de volgende keer :D
(Vertaald door Google) Tandheelkunde op het hoogste niveau. Hoewel we 2 jaar geleden naar een ander deel van Nederland zijn verhuisd, hebben we besloten bij Vincent en zijn team Kim en Marie-Therese te blijven. Prima vakkennis, duidelijke uitleg, veel (up-to-date) kennis en apparatuur, vriendelijke mensen en ZEER tevreden over de kern van het vak: een gezond en mooi gebit houden & creëren. Ik waardeer het dat zaken samen worden besproken, opties goed worden uitgelegd, Vincent de tijd voor je neemt en uren zijn zeer flexibel. Je kunt zien dat Vincent van zijn werk houdt.
Ja, wachten op Vincent gebeurt regelmatig, maar allemaal vanwege de hierboven genoemde redenen: pijn? Hij past je aan en zorgt ervoor dat hij de oorzaak vindt. Vragen? Hij neemt de tijd om het uit te leggen. Angst? Hij is gespecialiseerd in het behandelen van mensen met angst. En onze zoon (<10) gaat zonder poespas.
Ik hoop dat hij nooit met pensioen gaat...
(Origineel)
Dentistry at the highest level. Even though we moved to another part of Holland 2 years ago we decided to stay with Vincent & his team Kim & Marie-Therese. Great skills, clear explanation, lots of (up to date) knowledge and equipment, friendly people and VERY satisfied with the core of the business: keeping & creating healthy and good-looking teeth. I value the fact that issues are discussed together, options thoroughly explained, Vincent takes the time for you and hours are very flexible. You can tell Vincent loves his job.
Yes waiting for Vincent happens regularly but all because of the reasons mentioned above: in pain? He'll fit you in & make sure he'll find the cause. Questions? He'll take the time to explain. Fear? He's specialised in treating people with fear. And our son (<10) goes without a fuzz.
I hope he'll never retire...
(Vertaald door Google) wauw :)
(Origineel)
wow :)
Een fijne tandarts die je kunt vertrouwen. Professioneel en gedreven in zijn vak. Goede informatie over behandelingen.
Dank voor het vertrouwen heer Veth.
Prettige kleinschalige praktijk, vlot met afspraken. Je krijgt goede uitleg en er is altijd overleg mogelijk.
Dank voor uw bericht en de jarenlange goede relatie.
Zeer ervaren tandarts met een visie op het vak. Hij beoogt met Idente dat patiënten zich kritisch identificeren met wat er in hun mond gebeurt. Dat ze niet alles passief laten gebeuren. Legt daarom veel uit. Nodigt uit tot kritische reflectie van patiënten. Expressief en leuk met kinderen. Superaardige en kundige assistentes.
Dank H, u beschrijft exact waar Idente voor staat.
Fijne vriendelijke humoristische tandarts, doet alles zelf. Toverwoord is pijn en je kunt direct komen, zelfs een x op zaterdag! ( zijn normaliter vrije dag)
Heb altijd angst gehad voor de tandarts en nog is het niet mijn hobby, maar mijn angst is voorbij.
Kim de mondhygieniste is kundig en vriendelijk, Marie- Therese neemt altijd de tijd voor je, beide dames zijn altijd in voor een gezellige babbel, met Kim een keertje de slappe lach gehad,... en dat in de wachtkamer!! Kortom ik ben een zeer tevreden patient!
Dank mevrouw Baanders. Fijn te lezen dat ik boeman af ben :)
Aardig personeel.
Werkt volgens het principe baas in eigen mond.
Vincent is een aardige man welke goed zijn vak verstaat.
Elke behandeling vind er van te voren een uitleg plaats over de te gebeuren werkzaamheden, hierbij is altijd plaats voor een eigen inbreng.
Ook de mondhygiënist is hier vriendelijke en geeft goede tips om nog beter te poetsen.
Dank Bert :)
Ruim 15 jaar geleden kwam ik in de praktijk van Idente Mondzorg als zijnde angstpatient. Na enkele bezoeken was dat dankzij de tandarts niet echt meer aan de orde. Sterker nog, een behandeling van welke aard dan ook was voor mij geen probleem of beletsel om binnen te stappen.Diezelfde behandeling wordt niet zomaar tussen neus en lippen door gedaan , nee, daar wordt tijd en aandacht aan geschonken om het beste resultaat na te streven Gisteren heb ik een zogeheten "flap-operatie" ondergaan, welke pijn- en stressloos is verlopen. Daarom (ook al is het wat laat), chapeau voor tandarts v/d Guicherit en zijn team.
Hi Martin!
Ten eerste bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het achterlaten van deze uitgebreide review. We zijn blij om te lezen dat u onze praktijk op deze manier ervaart en tevreden bent met het personeel en behandelingen.
Met lood in mijn schoenen stapte ik ruim 1,5 jaar geleden binnen bij Idente mondzorg. Een lang traject zou gaan volgen. Nu het traject is afgerond kan ik oprecht zeggen dat mijn angst voor de tandarts voor een groot deel is afgenomen. Mede dankzij de rustige benadering en uitleg. Vincent bespreekt het behandelplan van tevoren door en levert ook een begroting zodat je een duidelijk beeld hebt van wat komen gaat. Ook de flexibiliteit tijdens het inplannen van de afspraken is zeer prettig. De afspraken worden ruim ingepland zodat er alle tijd voor je genomen wordt. Het resultaat mag zijn!
Hi Francke!
Wat zijn wij blij om te lezen dat het proces is verlopen naar wens. We waarderen de 5 sterren beoordeling en de complimenten dan ook enorm! Bedankt!
Erg prettige, zeer kundige tandartspraktijk. Ik heb een grote angst voor de tandarts. Deze tandarts neemt alle tijd, stelt je gerust en neemt alle angst weg. Zeer tevreden!!
Dank Linda. Je bent al heel lang bij ons en deze duurzame relatie stellen wij op prijs.
heel tevreden over de behandeling. Tandarts gaat niet voor korte termijn oplossing, maar denkt na over de beste lange termijn oplossing. geeft helder uitleg over de mogelijkheden. neemt de tijd. behandeling van deze week erg goed gegaan. Tevreden over het resultaat en goede nazorg!
overigens ook een vriendelijke en lieve assistente😀
Hi PB,
Bedankt voor je review! Altijd goed om te lezen dat u het zo heeft ervaren, daar doen we het voor! Ik zal de complimenten ook door geven aan mijn assistente.
Tot snel!
Heel blij dat er zo de tijd wordt genomen en een heel behandelplan wordt opgesteld. En ook financieel wordt meegedacht en begrip wordt getoond. Door mijn eigen ervaring ook mijn vader nu meegenomen. Hij is gewoon welkom ook al komt hij uit een andere stad. En ook hier een duidelijk plan opgesteld! Ook al zijn we heel bang! We zijn blij dat we dit hebben gedaan en straks weer lekker kunnen genieten van ons eten!
Hi Danielle
Bedankt voor je beoordeling! Goed om te lezen dat het u bevalt en dat u zelf uw vader heeft meegenomen! Iedereen is natuurlijk welkom.
Tot ziens!
Zorg op maat, eerlijkheid, humor, geruststellen en meedenken zijn kenmerken die van toepassing zijn op deze tandarts!
Bedankt voor je review Kim! Wij zijn blij dat u onze kwaliteit kunt waarderen.
Jammer dat er na 2sec in mijn mond kijken het oordeel wortel kanaal behandeling komt. Ik daar vervolgens nog een afspraak voor maak enkele dagen later. Omdat ik het volste vertrouwen had na de eerdere behandeling. Ik vervolgens door de pijn naar een spoed tandarts ben gegaan. (Nog steeds angstig)Deze tandarts heeft de kies gevuld hij achtte geen wortel kanaal behandeling nodig. Hierna krijg ik vervolgens een mail waarin mij word verzocht een andere tandarts te zoeken omdat ik prima behandelbaar ben. En dit een praktijk is voor angstige patiënten. Terwijl op de website staat ' voor het hele gezin' plus er een vriendin van mij zonder angst klachten ook in deze praktijk is geweest. Tot zover de heldere communicatie en persoonlijke aandacht waar de website over spreekt.
Waardeloos. Ik heb een chronische aandoening die ik netjes doorgestuurd had, werd 0 rekening mee gehouden. Omdat ik twijfelde aan zijn adviezen ben ik bij 2 andere tandartsen voor een second opinion geweest en die zeiden beiden dat het nergens op sloeg wat hij zei.
Antwoord op de reactie van de tandarts:
Nee, ik doe dit niet om u zwart te maken. U heeft inderdaad al die handelingen gedaan, waardoor ik een flinke rekening kreeg die dus, naar de mening van 2 andere tandartsen (die niet nu mijn huidige tandarts zijn) niet allemaal nodig waren. Dus ik doe dit niet om u zwart te maken, maar om andere mensen een eerlijke review te geven, naar mijn mening. Er zijn er ook genoeg die positief zijn, maar ik ken ook meerdere mensen die dat niet zijn. Blijkbaar vind u het niet fijn als er een minder goede review geplaatst wordt, maar het is mijn goed recht dat te doen. Dat u mij kortzichtig noemt, en zegt dat het mij als muziek in de oren klinkt, vind ik behoorlijk neerbuigend. Ik ga me niet verlagen tot dat niveau.
Bedankt voor de succes wensen voor mijn gebit, daar gaat alles prima mee. U succes met uw verdere werkzaamheden.
Zeer vriendelijke en deskundige tandarts!
Dank heer Hageland. Wij zijn blij dat u onze kwaliteit kunt waarderen.
Deze zogenaamde 'tandarts' zei tegen mijn vrouw dat ze een zenuwwortelbehandeling nodig had. Volslagen onzin volgens de huidige tandarts van mijn vrouw. Mijn dochter is ook bij Idente weggegaan vanwege de onzin die hij verkondigde. Idente kiest altijd voor de meest dure oplossing en bovendien is deze tandarts bijzonder arrogant en irritant.
Geachte heer de Wit,
Dank voor uw fijne reactie. Voor zover uw bericht geen fake-review is, kunnen wij ons niet herinneren dat wij onlangs iemand zouden hebben geadviseerd een 'zenuwwortelbehandeling' te doen. Maar dat terzijde. In meer algemene zin reageren wij als volgt op uw bericht.
1. Wij zij geen gemiddelde huis - tuin - en keuken tandartsen die patiënten behandelen voor een dubbeltje op de eerste rij.
2. Wij bieden duurzame, alles omvattende oplossingen voor gebitsproblemen. Voor behandelingen in het kader van goedkoop is duurkoop moet u inderdaad bij een gemiddelde tandarts zijn.
3. Duurzame oplossingen zijn veelal duurder. Daar kiezen wij voor. Voor goedkope, kwalitatief mindere oplossingen, waar u later de zure vruchten van zult plukken, moet u elders zijn.
4. Het is dan dus fijn dat u uw mening geeft. Aldus kunnen nogmaals aan een ieder duidelijk maken dat als het goedkoop moet, de kwaliteit laag is en daar kiezen wij niet voor. Laat dus een ieder wegblijven die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Onze website bij inschrijving is daar overigens zeer duidelijk over.
5. Vind u ons arrogant? Welnee, wij geloven in onze aanpak. Wij kiezen voor patiënten die voor kwaliteit gaan. Wij zijn loyaal aan deze patiëntengroep en zij aan ons. Alle anderen mogen wegblijven. Daar zijn tandartsen waar uw vrouw nu bij zit uitermate geschikt voor.
8. Geachte lezer, aldus, indien u deze reactie op 'Piet de Wit' leest, weet dan dat als het zo goedkoop mogelijk moet, voor een dubbeltje op de eerste rij, u toch bij de tandarts van 'Piet de Wit' moet zijn.
Een fijne dag 'Piet de Wit.'
Deze Google-recensie is zonder tekst
Nou meneer Thijssen. Zonder enig commentaar? Staat u netjes.
Nog een fijne dag.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Wie of wat daar de telefoon aanneemt weet ik niet, maar duidelijk zonder ervaring..
Geachte mevrouw Langerak, weet u zeker dat u ons heeft gebeld?
Een fijne dag.
Met plezier (vanuit Oss) naar de tandarts gaan. Het kan echt. Vanwege mijn enorme kokhalsneigingen kon ik niet meer naar een tandarts. Tot ik op internet deze tandarts vond. Hij is zeer kundig, snel, humoristisch, luistert goed en legt alles rustig uit. Vanmorgen heeft hij een kroon gezet, het eerste deel met lachgas, daarna een uurtje wachten en geplaatst zonder!! Hier zit een blij mens. Dank je wel.
:)
Ben 6 jaar niet naar de tandarts geweest vanwege angst.
Vincent heeft mij hiervan af geholpen.
1e behandeling gedaan met lachgas, de daarop volgende zonder lachgas.
Hij neemt de tijd voor je en legt precies uit wat hij gaat doen.
Ik ga weer met 'plezier' naar de tandarts dankzij Vincent!
Vincent, nogmaals bedankt!
Bjorn een verlate reactie. Top!
Deze Google-recensie is zonder tekst
OPLICHTERIJ!
Afspraak voor Facings gemaakt, hier specifiek van te voren contact over gehad. 25min wachten zonder uitleg in de wachtkamer. Dan komt er een drukke tandarts, in een kamer waar geen vloer in lag (waterschade?! Is dit hygiënisch..)
Meneer kijkt niet eens in mijn mond, begint te praten en met een marker op een bord dingen te tekenen.. Over Orthodontie..?!
Over kosten en grote plaatje, ben bekend met ortho, en wat hij schreef was onleesbaar nog ergens op slaand. En gelijk aangegeven bij het woord orthodontie: Heb ik gehad wil ik niet meer. Toch door blijven gaan.
Ik zei: Ik wil facings, de andere zaken daar kom ik nu niet voor.
En hij keek nog steeds niet in mijn mond..
Na 5 min weer buiten.. helemaal in de war.
maar kreeg geen factuur, dacht die snappen dat dit geen consult is geweest.
HEBBEN ZE ACHTER MIJN RUG OM EEN FACTUUR INGEDIEND BIJ MIJN VERZEKERING..WELKE IK ZELF NOOIT ONTVANGEN HEB!!
Even 99euro afgeschreven, voor helemaal niets! volgens de verzekering een code waarvan je op zijn minst In een Mond moet hebben gekeken.
Bij contact met hun: ik ben degene die het mis heeft: dat was een behandeling. Vertel mij: als hij niet in mijn mond heeft gekeken, en daarnaast ook niets over facings heeft gezegd (waar de afspraak op gemaakt was) is dat 99 euro waard??
Ik neem de moeite dit te typen, omdat ik vind dat als er fouten gemaakt worden, je compromissen moet kunnen sluiten. Als hij vind dat het wel is, en ik als klant van niet.. Is er op zijn minst het midden. Maar bij hun wordt je gewoon afgekapt.
Het bedrag lijkt niet veel, maar dit is een grof stuk uit mijn afgesloten verzekering, welke ik met specifieke reden dit jaar heb genomen.
Ik wordt niet gehoord, en vind dat je ook al kan je zoveel goeds en moois, en heb je goede reviews, hoe je met de problemen/klachten/fouten omgaat zegt het meest over hoe je je praktijk runt!
En die worden niet behandeld bij Idente.
Geachte mevrouw van de Berg,
Hartelijk dank voor uw review. Wij maakten ons al zorgen. Vrijwel alle recensies die wij krijgen zijn buitengewoon positief. Dat kan toch niet waar zijn? Wij danken u dus voor de broodnodige ‘negatieve’ review. Biedt mooi tegenwicht ook al is wat u allemaal beweert bezijden de waarheid.
Wat betreft de inhoud van uw klacht. Daar hebben wij reeds uitgebreid over gecommuniceerd. Zoals u weet wordt code C28 bij een intakegesprek altijd in rekening gebracht. Dat staat uitdrukkelijk op onze website vermeld. Ook is u duidelijk gemaakt dat alle nota’s bij ons via Famed gaan. Via een folder in onze wachtkamer hebben wij u daarnaast uitgebreid geïnformeerd dat de nota eerst via de verzekeraar verloopt.
Niets waarover u nu klaagt heeft u derhalve niet van te voren geweten.
Wij zijn een gespecialiseerde kliniek en behandelen onder meer angstige patiënten die jaren niet naar de tandarts zijn geweest. Behandeling kost meer dan gemiddeld tijd door de noodzakelijke uitgebreide voorlichting en begeleiding. Patiënten die in hoedanigheid door ons zijn behandeld begrijpen dan ook dat een intakegesprek moet worden betaald en zijn uiterst tevreden.
En dan komt u met uw review. Dacht u dat een uur aan uitleg en voorlichting gratis was? Dacht u voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten? Wij zijn niet onder de indruk van uw review-populisme.
Mocht er een website komen waar zorgverleners kunnen klagen over patiënten, dan zou u de eerste zijn over wij zouden klagen gelet uw ongeïnteresseerde houding ten aanzien van uw gebit en de volstrekt slechte staat van uw mondhygiëne. Uw klacht zegt meer iets over u dan over ons.
Laat iedereen dus weten dat een intakegesprek bij ons in rekening wordt gebracht. Onze bovengemiddelde dienstverlening en dito tevreden patiënten rechtvaardigen dat. Kwaliteit kent zijn prijs. Wie dat niet begrijpt moet vooral wegblijven.
Nogmaals danken wij u voor uw ‘negatieve’ review mevrouw van den Berg. Het is namelijk reclame voor ons. Iedereen die er de kantjes er vanaf loopt, onze website niet goed leest en denkt voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten weet nu dat ze beter weg kunnen blijven. Zij die kwaliteit en dienstverlening appreciëren weten nu waar ze moeten zijn. Maar dat had de goed verstaander al begrepen.
Namens al onze tevreden patiënten wensen wij u succes, vriendelijke groeten en nogmaals dank,
Idente Mondzorg.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Idente mondzorg heeft mij inzicht gegeven in mijn kaak probleem en een doorverwijzing naar het Erasmus MC gestuurd. Momenteel ben ik in behandeling en wordt ik erg goed begeleid door Idente mondzorg. Ik ben dankbaar dat de tandarts zijn eerlijke visie uitspreekt, zodat je hiernaar kunt handelen wanneer nodig. TOP praktijk!
Fijne tandarts, duidelijke uitleg en keuze voor aanpak
Super vriendelijke tandarts
Beste Joeri,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Tandarts Guicherit is een zeer bekwame specialist met oog voor persoonlijke wensen!
Beste Joey,
Hartelijk dank voor je positieve recensie!
Mvg, Idente Mondzorg Gorinchem.
Super tandarts , kom er graag en heel goed voor en met kinderen !!
Beste INCI,
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Erg vriendelijke tandarts. Moderne praktijk in Gorinchem, biedt vrijwel alle behandelingen aan.
Ben al redelijk wat jaartjes bij deze tandarts en Vincent is altijd de stok achter de deur betreffende advies, behandeling, vakmanschap en omgang met een professionele inleving. Tevreden uiteraard over hem, medewerkers en zijn praktijk en altijd onder de indruk van zijn vakmanschap.
Beste Tommy, bedankt voor je positieve beoordeling!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Ik ben bijzonder tevreden over de service en de aandacht die ik tot heden bij Idente heb gehad. Het is enorm prettig dat Vincent de tijd voor je heeft en alles duidelijk uitlegt. Ook is in het algemeen afspraken op korte termijn mogelijk ( in gevallen van spoed zelfs op heel korte termijn). Het concept van one-stop shopping spreekt mij zeer aan. Mijn kroon werd tijdens de handeling gemaakt en dat is redelijk uniek.Werkelijk een top team.