Tandartsenpraktijk De Maten
Orkestlaan 150, 8265RC Kampen
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 16:30
-
dinsdag8:00 - 16:30
-
woensdag8:00 - 16:30
-
donderdag8:00 - 16:30
-
vrijdag8:00 - 16:30
Welkom bij Tandartspraktijk De Maten
Een goede tandarts is niet alleen goed met tanden, maar ook met mensen. Wij nemen graag de tijd om je goed uit te leggen wat we gaan doen en waarom. Dat doen we in een prettige en rustige omgeving.
4 redenen om te kiezen voor De Maten
- Al onze professionals zijn hoogopgeleid, zeer ervaren en gekwalificeerd. Ze zijn bij de overheid erkend en geregistreerd onder de Wet BIG voor beroepen in de individuele gezondheidszorg. Diverse tandartsen zijn aangesloten bij het Kwaliteitsregister Tandartsen (KRT)
- Voorkomen van gebitsproblemen. We vinden preventie heel belangrijk en besteden daarom veel aandacht aan kinderen en hun poetsgedrag.
- Krijg je een gebitsprothese, brug, kroon, facing of een frameprothese? We maken alles van hoogwaardige grondstoffen en gebruik van de meest optimale (digitale) technieken.
- Hoogstaande kwaliteit en vriendelijke service. Dat vinden we heel belangrijk omdat een gezond en mooi gebit erg belangrijk is voor jouw persoonlijke gezondheid en welzijn
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Cosmetische tandheelkunde
- Kleine kaakchirurgische ingrepen
Mondzorgprofessionals (zzp'ers)
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Mondhygiënist met voedingsadvies
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Rolstoel vriendelijk
fijn om te horen! dank voor uw vertrouwen in ons!
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Viyan, namens ons gehele team hartelijk dank voor je beoordeling.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Dank je wel voor je waardering!, namens team DGI Tandartsen
Tandheelkundig zorgcentrum kampen waarom geef ik 1 ster? Jullie nemen tandartsen aan die niet gediplomeerd zijn, tandartsen die de nederlandse taal niet beheersen, laatst was me kies afgebroken zonder enige overleg is de kies eruit getrokken door een jonge die niet op de juiste manier heeft gehandeld! Elke keer wanneer ik een afspraak maak komt er een andere tandarts je hebt nooit een vaste tandarts, maak je een afspraak word de afspraak maand later verzet! Laatst moest me kies gevuld worden ik vroeg of het weer een andere tandarts is, ze zeiden JA! Ik had toen telefonisch de afspraak netjes afgezegd, ik had meerdere malen aangegeven dat ik geen andere tandarts wil, vandaag brief ontvangen niet nagekomen afspraak 30€ betalen de fout ligt bij DGI en ik ben de dupe ervan! Ik raad niemand aan om bij DGI tandartsen klant te worden, want je word niet gerespecteerd en niet netjes behandeld ze willen niet eens de moeite doen om een gesprek aan te gaan om het goed te maken ! Dit is DGI tandartsen Kampen jullie mogen diep schamen! Ik zal hiervoor de nodige stappen zetten, zodat andere mensen de juiste keuze maken voor een goed tandarts !!!!!
2 de bericht :
Omdat ik geen antwoord kan geven heb ik mijn tekst bijgewerkt zodat ik op dit manier terug kan reageren
Jullie kunnen ook heel goed liegen in jullie reactie, er is tot nu toe geen oplossing gekomen ik wou dat dit netjes vergoed werd door jullie, en alsnog word gezegd dat ik tevreden ben en dat dit is opgelost door jullie, heel erg jammer, want nogmaals ik ben er niet mee eens !!!
(Translated by Google)
Dental care center camps why do I give 1 star? You hire dentists who are not qualified, dentists who do not speak the Dutch language, recently my tooth was broken off without any consultation, the tooth was pulled out by a young person who did not act correctly! Every time I make an appointment a different dentist comes, you never have a regular dentist, if you make an appointment the appointment will be rescheduled a month later! Recently I had to have my tooth filled and I asked if it was another dentist, they said YES! I then politely canceled the appointment by telephone, I had indicated several times that I did not want another dentist, today I received a letter, I did not keep the appointment, pay €30, the fault lies with DGI and I am the victim! I don't recommend anyone to become a customer of DGI dentists, because you are not respected and not treated nicely, they don't even want to make the effort to have a conversation to make it right! This is DGI dentists Kampen, you should be deeply ashamed! I will take the necessary steps to ensure that other people make the right choice for a good dentist!!!!!
2nd message:
Because I cannot answer, I have updated my text so that I can respond in this way
You can also very well lie in your response, there has been no solution so far, I wish this would be properly reimbursed by you, and I am still told that I am satisfied and that this has been resolved by you, very unfortunate, because once again I disagree !!!
Geachte heer Baki, we hebben afgelopen weken naar aanleiding van uw bericht contact met elkaar gehad. Inmiddels is de situatie naar tevredenheid en begripvol opgelost. We danken u dan ook voor uw constructieve medewerking in deze. Met vriendelijke groet, team DGI tandartsen.
Kon ik 10 sterren geven, dan had ik dat meteen gedaan! Deze mensen hebben mij enorm goed geholpen. Een aantal weken geleden kwam ik als nieuwe cliënt, met geen vertrouwen meer in tandartsen en zelfs angst. Deze tandarts en assistentes hebben ondanks de grote drukte, zo snel mogelijk tijd voor me gemaakt. Ik bleek tal van problemen te hebben & complexe behandelingen waren nodig. Ze hebben mij er op een informele manier goed doorheen geholpen en geluisterd naar mijn verhaal. Ik ben jullie allen heel dankbaar!
(Translated by Google)
If I could give 10 stars, I would have done so immediately! These people have helped me enormously. A few weeks ago I came as a new client, with no more confidence in dentists and even fear. Despite the crowds, this dentist and assistants made time for me as quickly as possible. It turned out I had numerous problems & complex treatments were needed. They helped me through it in an informal way and listened to my story. I am very grateful to you all!
Mevrouw Brink namens ons gehele team hartelijk dank voor uw prachtige compliment!
Zeer slechte tandarts. elke keer een andere tandarts
als je daar komt. de meeste zijn geen Nederlandssprekende tandartsen .niet echt patiënt gericht zeer slechte ervaringen met deze tandarts
(Translated by Google)
Very bad dentist. a different dentist every time
when you get there. most are not Dutch speaking dentists, not really patient oriented, very bad experiences with this dentist
Rekeningen op mijn adres voor een ander persoon meerdere malen. 20 min van te voren bellen of je al onderweg bent.
(Translated by Google)
Bills to my address for another person several times. Call 20 minutes in advance to check if you are already on your way.
Je wisselt heel vaak van tandarts en de laatste tijd 2 keer achter elkaar is door de praktijk de afspraak afgezegd omdat er afspraken dubbel gepland staan of omdat de tandarts ziek is, nu kan ik met een kapotte kies op vakantie, dgi jullie worden bedankt! Ik hoop dat ik gauw een andere praktijk vindt!
(Translated by Google)
You change dentists very often and recently the practice has canceled the appointment twice in a row because appointments are scheduled twice or because the dentist is ill, now I can go on holiday with a broken tooth, thank you! I hope I find another practice soon!
Elke keer dat ik er ben heb ik een nieuwe tandarts, maar goed.. Na een controle met de laatste tandarts zijn ze er achtergekomen dat ik 3 gaatjes heb en dat de vorige tandartsen dat niet hebben gezien, terwijl ik elke 6 maanden langs kwam voor controle.. Gelukkig ben ik weg ..
(Translated by Google)
Every time I go I have a new dentist, but anyway... After a check-up with the last dentist, they discovered that I have 3 cavities and that the previous dentists did not see that, while I came by every 6 months for control.. Luckily I'm away..
Aardig personeel. Duidelijke uitleg bij behandelingen.
(Translated by Google)
Nice staff. Clear explanation of treatments.
Hartelijk dank voor je waardering Maria! Namens het hele team van DGI Tandartsen.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hallo Jordy. Wat spijtig dat je niet tevreden bent. We komen graag in contact zodat we dit kunnen verbeteren.
Erg slechte ervaring bij deze tandarts! Erg onvriendelijk en onprofessioneel!
(Translated by Google)
Very bad experience with this dentist! Very unfriendly and unprofessional!
Deze Google-recensie is zonder tekst
Goede behandeling gehad
(Translated by Google)
Had good treatment
Hartelijk dank voor de goede beoordeling. We waarderen het zeer dat u de behandeling goed heeft ervaren.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Vaak verschillende tandartsen ,ben blij dat ik er weg ben
(Translated by Google)
Often different dentists, I'm glad I'm gone
Prima geholpen niets geen last na behandeling alle lof.Gaan op gemak te werk.
(Translated by Google)
Great help, no problems after treatment, all praise. Work with ease.
Zeer goede ervaring met DGI Kampen.
Bij preventiebehandeling een goed gesprek gehad en gaan in op de wensen van de klant. Bij elke handeling wordt er eerst een uitleg gegeven.
Ook de tandarts gaat rustig te werk zonder gelijk een haak in je mond te zetten. Ditzelfde geld ook voor het vullen van een gaatje. Geheel pijnloos! Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Wat me opviel is dat er bijna geen irritante of angstaanjagende boor geluiden te horen zijn. Goed gereedschap is het halve werk?! Toch wel prettig als je in de stoel zit.
Ik ging altijd met tegenzin naar de vorige tandarts die intussen met pensioen is, maar de eerstvolgende afspraak ga ik met pelzier naar DGI toe. Nogmaals een 5 sterren ervaring!
(Translated by Google)
Very good experience with DGI Kampen.
Had a good conversation during prevention treatment and responded to the customer's wishes. An explanation is given for each action.
The dentist also works calmly without immediately putting a hook in your mouth. The same also applies to filling a cavity. Completely painless! I found this very pleasant. What struck me is that there are almost no irritating or frightening drilling sounds. Good tools are half the battle?! Still nice when you sit in the chair.
I always reluctantly went to the previous dentist who has now retired, but I will go to DGI with pleasure for my next appointment. Once again a 5 star experience!
Voor mijn behandeling een fijn gesprek gehad.
Ik heb gevraagd de verdoving rustig in te brengen.
de tandarts was heel begripvol.
Ik moest 1 verstandkies laten trekken en 2 kiezen vullen.
Tijdens de behandeling geen pijn gehad.
Wat een veschil met voorgaande tandartsen .
Alle lof voor DGI tandartsen in Kampen.
Gerrit IJzerman
(Translated by Google)
I had a nice conversation before my treatment.
I asked that the anesthetic be administered slowly.
the dentist was very understanding.
I had to have 1 wisdom tooth pulled and 2 molars filled.
There was no pain during the treatment.
What a difference with previous dentists.
All praise for DGI dentists in Kampen.
Gerrit IJzerman
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍😁👌
Oké een wortelkanaalbehandeling is niet leuk, maar na alle horrorverhalen die daarover de ronde doen er hier één ondergaan doet al die verhalen ganselijk te niet. Heel zorgvuldig gaan ze te werk, snel, doeltreffend, nauwelijks pijn en continu in contact met de patiënt
(Translated by Google)
Okay, a root canal treatment is not fun, but after all the horror stories about it, having one here completely nullifies all those stories. They work very carefully, quickly, efficiently, with little pain and in constant contact with the patient