Dental Clinics Rotterdam Zuiderterras

Dental Clinics Rotterdam Zuiderterras
Zuiderterras 6, 3083BV Rotterdam
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
9.3
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
HKZ-Certificering
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 16:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 16:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 16:30

 

Complete mondzorg voor het hele gezin 

Welkom bij Dental Clinics Rotterdam Zuiderterras, een moderne tandartsengroepspraktijk in Rotterdam Zuid, tegenover Ahoy! Al meer dan 30 jaar verlenen wij complete mondzorg voor het hele gezin. Dit doen we met een heldere visie en persoonlijke service, maar ook door jou op je gemak te stellen.

De beste tandheelkundige zorg voor jou

  • Voldoen aan de hoogste eisen van kwaliteit en steriliteit
  • Alle mondzorg onder 1 dak, o.a. implantologie, protheses en het bleken van tanden
  • Persoonlijke aanpak en op maat gemaakte behandelingen
  • Professioneel en snel, bij acute gebitsproblemen helpen wij nog dezelfde dag
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Landelijk vastgestelde tarieven
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Kindertandheelkunde
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Kleine kaakchirurgische ingrepen

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
9.3
Tandarts
BIG nummer: 39061260302
Nascholing
tandarts
9.4
Mondhygiënist
BIG nummer: 49930401002
Nascholing
tandarts
8.9
Tandarts
tandarts
8.9
Mondhygiënist
tandarts
10.0
Mondhygiënist
tandarts
9.5
Mondhygiënist
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 99934149302
Nascholing
tandarts
9.5
Implantoloog
BIG nummer: 79914959202
tandarts
9.6
Preventieassistent
tandarts
9.4
Paro-preventieassistent
tandarts
Parodontoloog
BIG nummer: 49919687302
Nascholing
tandarts
9.3
Mondhygiënist
tandarts
9.6
Tandarts
BIG nummer: 79929983002
Nascholing
tandarts
9.5
Tandarts
BIG nummer: 59930002102
Nascholing
tandarts
9.1
Tandarts
BIG nummer: 19931480002
tandarts
9.5
Mondhygiënist
tandarts
Preventieassistent
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 69917402202
Nascholing
tandarts
9.3
Tandarts
BIG nummer: 9931742302
tandarts
9.3
Tandarts
BIG nummer: 19931754202
Nascholing
tandarts
9.8
Mondhygiënist
tandarts
9.3
Mondhygiënist
BIG nummer: 19930379279
tandarts
7.3
Tandarts
BIG nummer: 59932178902
tandarts
9.1
Tandarts
BIG nummer: 99926674502
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 39921294802
Nascholing
tandarts
10.0
Tandarts
BIG nummer: 69926451102
Nascholing
tandarts
8.6
Tandarts
BIG nummer: 19923212702

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid (Betaald)
  • Spoed
9.3
4.5
9.2
2024
9.1 169 waarderingen
2023
9.4 138 waarderingen
2022
9.5 184 waarderingen
waardering icon
M.A. Bactanga 23 Nov 2024 - 10:42 D.E. Cinar (Mondhygiënist)
Zache hand, deskundig, beleefd, bij Demet kom ik graaag terug
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
N. van Leeuwen 23 Nov 2024 - 10:39 Review voor de praktijk
Steeds een andere
Duidelijke uitleg
7
Behandeltijd
9
Is deskundig
7
Aanbeveling
7
7.5
waardering icon
M.M. Colin 31 Okt 2024 - 14:23 Review voor de praktijk
Geeft goed advies wat je mee kan nemen
Duidelijke uitleg
8
Behandeltijd
8
Is deskundig
8
Aanbeveling
8
8.0
Elzahoss Elza 16 Feb 2025 - 20:52

Deze Google-recensie is zonder tekst

Harvey Sengers 23 Jan 2025 - 13:46

Zeer slecht. Zeer brutale telefoon medewerkers, ik had een afspraak en belde vooraf uit fatsoen op dat ik misschien een paar minuten later kon zijn vanwege file en ik hoefde gelijk niet meer te komen en mocht ook geen vervolg afspraak maken. Hup zo de haak erop, maar wel een dikke rekening sturen. Bij eerdere behandeling ook geen prettige manier van aangesproken worden, zeer arrogante en kleinerende mensen. Uitgeschreven (ze probeerden mij zelfs nog wijs te maken dat ik geen recht zou hebben om me uit te schrijven) en een nieuwe gezocht, deze praktijk mag van mij gesloten worden.

Edit;
Aangezien je niet openbaar op ze kan reageren wou ik ook nog even zeggen dat de reactie van hun hieronder alles zegt over hoe serieus je wordt genomen. Het is in ieder geval duidelijk dat de lezer online niet het idee mag krijgen dat ze iets fout doen, en jij vooral niet hoeft te denken dat ze verantwoordelijkheid nemen voor hun gedrag.

"Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen.", alsof je niet goed snik bent.

(Translated by Google)
Very bad. Very rude telephone employees, I had an appointment and called in advance out of decency to say that I might be a few minutes late due to traffic jams and I immediately did not have to come again and was not allowed to make a follow-up appointment. Just hang up the hook, but send a big bill. Previous treatment also not a pleasant way to be addressed, very arrogant and belittling people. Deregistered (they even tried to convince me that I had no right to deregister) and found a new one, I think this practice can be closed.

Edit;
Since you cannot respond to them publicly, I also wanted to say that their response below says everything about how seriously you are taken. In any case, it is clear that the reader online should not get the idea that they are doing something wrong, and you especially should not have to think that they take responsibility for their behavior.

"What a pity that you got this impression.", as if you are not in the right state of mind.

waardering
Reactie van/namens: Dental Clinics Rotterdam Zuiderterras

Wat jammer dat je deze indruk hebt gekregen. Voor behandelingen wordt een bepaalde tijd ingepland. Wanneer iemand te laat komt voor een afspraak, is er soms dan niet meer genoeg tijd om de behandeling uit te voeren. Op korte termijn is er helaas ook niet altijd meer gelegenheid om een nieuwe afspraak in te plannen omdat de agenda al vol is. De vervolgafspraak vindt dan op een later moment plaats. We begrijpen dat dat vervelend is wanneer je door pech te laat komt, maar we streven ernaar om zoveel mogelijk op tijd te werken, zodat de afspraak van andere patiënten niet uitloopt.

Rik Van Trigt 02 Jan 2025 - 08:57

Deze Google-recensie is zonder tekst