Tandartsspoedpraktijk Utrecht - St. Antonius Leidsche Rijn
Soestwetering 1, 3543AZ Utrecht
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag:0 - 23:45
-
dinsdag:0 - 23:45
-
woensdag:0 - 23:45
-
donderdag:0 - 23:45
-
vrijdag:0 - 23:45
-
zaterdag:0 - 23:45
-
zondag:0 - 23:45
De Praktijk is 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar, dus óók in de weekenden en vakanties. MEEST VOORKOMENDE SPOEDBEHANDELINGEN
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Angst behandeling
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Deze praktijk heeft nog geen teaminformatie geladen!
Faciliteiten
- Vroege afspraak mogelijk
- Avond behandeling mogelijk
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Afspraken in weekend mogelijk
- Parkeergelegenheid (Betaald)
- Spoed
- 24/7-365
Paginering
Deze Google-recensie is zonder tekst
Hele nara vrouw aan de lijn gehad. Die 2 zinnen uit haar hoofd heeft geleerd en niet meer dan dat zegt. Hele nutteloze praktijk die geen hulp bied. Ik lig met mijn moeder naast me die flauwvalt en niet kan bewegen door de kiespijn. Maar nee de praktijk kan niet helpen in de nacht. Werkelijk waar verschrikkelijk!!
Geachte heer Haart,
Kiespijn is vreselijk. Echter zoals op onze website staat komen we alleen snachts terug naar het ziekenhuis bijvoorbeeld ingeval van een ernstig ongeval. Hopelijk is u wel verteld dat wij uw moeder vandaag direct in de ochtend kunnen helpen.
Onkundige, ongeduldige en onbegripvolle medewerker aan de telefoon. Neemt niet de moeite om uit te vinden wat er precies aan de hand is, neemt patient niet serieus en vertelt vervolgens op onvriendelijke wijze dat er geen plek is. Dat er geen plek is, is 1 ding. De manier waarop je met mensen omgaat is een tweede. Uitermate teleurstellend.
Als u ons details van uw gesprek (tijd/datum) kan emailen aan klacht@tandartsspoedpraktijk.nl?Dan gaan we uitzoeken wat er gebeurt is en samen met medewerker kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Zoontje van 2,5 was op zijn kind gevallen waardoor tanden los zaten en naar achteren stonden. Spoeddebat gebeld waar de jongen aan de telefoon zei dat ze toch alleen maar de tanden zouden trekken. En ach zei hij, dan moet hij even 5 jaar wachten op nieuwe tanden. Was schijnbaar geen spoed. Ik drong aan dat hij de tandarts zou spreken, dat zou hij doen en mij terugbellen. Ik ben nooit terug gebeld.
Met name de enorme onverschilligheid rondom een kleine jongeman met veel pijn vind ik schrijnend.
Dank voor de reactie: telefoongesprek was gisteren om 18:22 tandjes zijn zojuist getrokken, advies was waarschijnlijk wel goed. Maar gaat echt om de manier waarop.
Geachte heer De Jong,
Wanneer heeft u ons gebeld? Dan kunnen we het gesprek terugluisteren en ingesprek gaan met onze medewerker om onze dienstverlening verder verbeteren
De tandartsenspoedpraktijk op 11/08/2022 (09:52) gebeld om een noodvulling in een kies nog vóór mijn vakantie te laten vervangen door een definitieve. Het hele verhaal uitgelegd (wortelkanaalbehandeling gehad, eigen tandarts had geen tijd voor definitieve vulling) Zelf over twee weken op vakantie naar Cyprus en de kans dat de noodvulling op Cyprus sneuvelt, waardoor ik bij een Cypriotische tandarts in de stoel beland. Werd ik doorverwezen naar Praktijk 212 te Amsterdam. Zo ver, zo goed. Kom ik daar op de afgesproken tijd, formulier ingevuld, uur extra wachten want ze waren uitgelopen. Zit ik eindelijk in de stoel, vertelt de tandarts van dienst dat ze alleen iets doen bij pijnklachten en dat ze na een wortelkanaalbehandeling alleen een noodvulling plaatsen. Kort samengevat: twee uur reistijd, één uur zitten wachten (uitloop) en mijn reiskosten voor des keizers baard. Goedmakertje van de tandarts: ik breng geen kosten in rekening. Een tandarts berekent minimaal € 25,- per kwartier als de patiënt te laat is. Waar kan ik nu terecht met MIJN kosten.
Advies aan De Tandartsenspoedpraktijk: Communiceer met de tandartsen welke diensten deze leveren en welke niet en vertel dat dan ook aan de mensen die bellen.
Geachte heer Schokker,
Als uw eigen tandarts een wortelkanaalbehandeling is gestart kunnen wij deze niet afmaken. Dat moet uw eigen tandarts doen om dubbele kosten voor u te voorkomen. Dit betekent dat uw eigen tandarts de tijdelijke vulling er na een aantal weken uithaald en de kanalen nogmaals schoonmaakt en dan de finale vulling plaatst. Op basis van uw zorg dat noodvulling niet goed zat en op vakantie ging heeft u een afspraak gekregen. Begrijp echter dat noodvulling nog gewoon goed zat en er dus geen reden was voor enige ongerustheid. Hoop dat u een goede vakantie heeft gehad zonder zorgen over uw gebit.
Goedendag,20-7 om 2.45 u gebeld .Klacht:zeer dikke wang ,tranend oog en hevige koorts en hevige kiespijn.In zeer korte lijn werd mij verteld dat er alleen een tandarts in reguliere werktijd aanwezig was.Er staat toch duidelijk op website :"Direct Afspraak Bij Spoed verdeeld in categorieen! Na 2 minuten zelf eind aan gesprek gemaakt.
Geachte heer Schalkwijk - als je kiespijn hebt wil je direct geholpen worden. Onze tandartsen komen echter alleen snachts terug naar het ziekenhuis in zeer ernstige gevallen. Hopelijk heeft uw eigen tandarts u inmiddels geholpen. Voor de volgende keer wacht niet te lang met bellen van een tandarts als u klachten heeft.
Vanmiddag een kies laten trekken in de spoedpraktijk, wat een super goede tandartsen daar zeg. Alles netjes uitgelegd hoe ze het doen en stellen je op je gemak. In 1 woord Super. Ik raad iedereen aan als er wat aan de hand is om daar naar toe te gaan. Nogmaals super bedankt
Dank voor het mooie compliment! We zullen het doorgeven aan je tandarts.
Ik heb hier hele slechte ervaringen
Beste Yaejin,
Vervelend te horen dat je niet tevreden bent. We horen graag wat we beter kunnen doen? Klacht@tandartsapoedpraktijk.nl
Zowel eigenaar als telefonist zijn zeer onbeschoft.
Scherm de reviews vooral af als ze inhoudelijk teveel informatie bevatten waar u niks op terug te zeggen heeft.
Hallo,
Vervelend te horen dat u niet tevreden bent. Via klacht@tandartsspoedpraktijk.nl kunt ons laten weten wat we beter moeten doen.
Slecht 👎
Geachte heer Buncke - wat vervelend dat u niet tevreden bent. Graag kom ik met u in contact om te horen wat wij beter (hadden) kunnen doen? U kunt mij bereiken op 020-7401221 of christopher@tandartsspoedpraktijk.nl
Alleen maar goede ervaringen!
Helaas moest ik het afgelopen jaar al meerdere keren naar deze spoedtandarts. Elke keer om een tand/kies te laten trekken. Door mijn medische conditie is mijn gebit heel slecht en heb ik erg veel pijn en als daar dus kiespijn bij komt wil je niks anders dan zo snel mogelijk geholpen worden, en dat word ik elke keer weer! Zelfs op oudjaar avond, kon ik binnen een half uur terecht. Er word elke keer duidelijk uitgelegd wat ze aan het doen zijn, er word duidelijk gevraagd of je nog iets voelt zo ja dan krijg je extra verdoving en word er geduldig gewacht tot die ook goed werkt. 1 keer moest ik iets langer wachten omdat er een trauma geval tussen kwam maar toen heeft de tandarts mij wel alvast verdoofd zodat ik zonder pijn kon wachten in de wachtkamer. Top service!
Al het personeel, de 3 tandartsen die ik inmiddels ontmoet heb tot de assistentes zijn supervriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ook krijg je veel informatie mee naar huis hoe je daarna om moet gaan met in mijn geval: getrokken kiezen/tanden. En mag je daarna altijd contact opnemen als je nog vragen hebt.
En uit ervaring weet ik dat het qua €€€€ de beste prijs is. Andere spoedtandartsen durven belachelijk veel geld te vragen! Maar dat is zeker niet het geval hier!!
Hoop niet terug te moeten in 2021😇 maar als het dan toch moet dan is het alleen hier, ook super makkelijk dat ze in het St.antonius ziekenhuis zitten want dat is makkelijk bereikbaar met de auto of openbaar vervoer
Beste Jill
Dank voor je positieve feedback!
Goede service, ik kon snel terecht. Vakkundig geholpen.
Beste Anita,
Dank voor je compliment!
Ik vond het super gezellig en dat is best bijzonder in een ziekenhuis! Dankjulliewel!!
Graag gedaan!!
Het gaat snel en gemakkelijk
Dank voor compliment!
Op de spoed poli, goed geholpen en blij met de snelle behandeling.
Beste Karel - dank voor compliment!
Er zat een haakje van mijn beugel in mijn tandvlees en dat is nu helemaal opgelost. Perfect!!
Fijn dat we u ook met uw beugel hebben kunnen helpen
Ik kon binnen het uur terecht, ben vriendelijk geholpen en goed voorgelicht. Nou hopen dat de ontstoken kies weer tot rust komt. Bedankt voor de vriendelijke vlotte behandeling.
Beste Marc,
Fijn dat we je snel konden helpen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍
Heel erg bedankt dat je mijn pijn hebt verholpen. Ben zeer dankbaar. Ook heel goed en snel mijn verstandskies getrokken groeten josan barneveld
Beste Josan - blij te horen dat onze tandarts je goed geholpen heeft
Deze Google-recensie is zonder tekst
😃
Deze Google-recensie is zonder tekst
😃👍
Snel en vakkundig geholpen
👍
Deze Google-recensie is zonder tekst
Beste Evelien - kon beter….geef onze tandarts en/of assistente ook feedback (graag opbouwend) als ze dingen beter kunnen doen….daar leren we van!
Ik verging van de pijn!!
Ik heb geen woorden voor deze mensen, uitmuntend !!
Leuke sfeer, goede service, en hele vriendelijke mensen en dat op zaterdag avond !
Goed bezig ga zo door!
Beste Leoncio - heel fijn dat we je hebben kunnen helpen!
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍😃
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏😃
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏😃
We konden met dochterlief super snel terecht. Direct en goed geholpen. Door de goede uitleg en voorbereiding was er geen spanning. Ontzettend bedankt
Beste Marloes - blij dat we je dochter snel en goed hebben kunnen helpen
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏😃
Deze Google-recensie is zonder tekst
👍😃
Deze Google-recensie is zonder tekst
😃🙏
Ondanks er op de site wordt aangegeven dat spoedbehandelingen, zoals een gebroken kies de zelfde dag nog wordt behandeld, werd mij aangegeven dat dit niet onder spoed viel. En afwijken omdat je de volgende dag niet naar je eigen tandarts kan gaan, is blijkbaar uit ten boze. Dus wanneer je niet met je giechel op de stoeprand bent gevallen hoef je geen hulp verwachten zoals wel beschreven op de site
Beste Pascal - als er een tand of kies is afgebroken door een ongeval dan kan je altijd direct bij ons terecht. Ik begrijp dat je kies is afgebroken doordat je waarschijnlijk op iets hards had gebeten. Dat wordt inderdaad niet gezien als een acuut spoedgeval. Maar kan je wel last van hebben. Vervelend dat we je door drukte die avond niet direct konden helpen
Deze Google-recensie is zonder tekst
🙏
Deze Google-recensie is zonder tekst
Afgelopen weekend gebeld voor een spoed afspraak en ik kon gelijk langskomen. Mijn gebit is weer helemaal in orde!
🙏😃
Na een fiets ongeluk kon ik vrijwel direct terecht op de vrijdagavond. 4 tanden waren kapot en heb de goeie hulp gekregen. Maar wat beschreven staat over de betaling was wel heel misleidend: kosten variëren meestal tussen de 40 en 250 euro..... Zou je toch gaan denken max 250, nee mijn rekening was 395 euro. Herschrijf die omschrijving graag
Blij te horen dat we je goed hebben geholpen. Als je tanden eruit zijn is het belangrijk dat deze zo snel mogelijk terug geplaatst worden. Bij grote trauma’s kan het inderdaad zijn dat het bedrag hoger uitkomt dan normaal. Mocht je vragen hebben over je factuur kan je ons altijd bellen of emailen.
Ze weigerden tot twee keer toe mijn dochter te laten komen terwijl het arme kind kapot ging van de pijn. Ze moest na het pinksterweekend naar naar haar eigen tandarts. Uiteindelijk een andere spoedtandarts gevonden die het schandalig vondt. Door het wachten helse pijnen, 4 kanalen wortelkanaalbehandeling, drie keer terug naar eigen tandarts en een week zwaar aan de antibiotica. Toen ik hierover een klacht indiende werd ik afgescheept. Wat een horror. Traumatisch gewoon. En je moet ook nog eens bellen naar een duur 0900 nummer waarbij je in de wacht komt te staan en wordt afgesnauwd. Ik heb geen vertrouwen in deze club bah
Hallo Mascha - heel vervelend te horen dat we uw dochter niet hebben kunnen helpen. Het Pinksterweekend is heel erg druk. Dan kunnen we helaas alleen erge trauma’s en patienten van onze verwijzers / tandartsen helpen.
Twee keer langsgeweest om een kaakontsteking te laten behandelen. Helaas tevergeefs, want de zwelling werd alleen maar erger. Na de eerste keer antibiotica gekregen te hebben ging ik nogmaals naar de spoedtandarts omdat de zwelling maar niet verdween. Zij hebben me toen een monoject gegeven met de zekerheid dat ik binnen 24u resultaat moest zien. Nu inmiddels drie weken later moet ik naar de kaakchirurg, en zal ik morgen onder narcose moeten, terwijl dit bij het eerste bezoek had kunnen worden opgelost. Overigens werd ik ook een uur te laat geholpen bij de spoedpraktijk. Sommigen in de wachtkamer waren zij zelfs vergeten. Absolute afrader.
Beste Arun - vervelend te horen dat u niet goed hebben kunnen helpen. Gelukkig hebben de kaakchirurgen op dezelfde afdeling u wel kunnen helpen.