Tandartsenpraktijk Galileo
De Sitterlaan 28, 5505AC Veldhoven
Neemt patiënten aan
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
-
maandag8:00 - 17:30
-
dinsdag8:00 - 17:30
-
woensdag8:00 - 17:30
-
donderdag8:00 - 17:30
-
vrijdag8:00 - 17:30
Informatie
Specialisaties
- Algemene tandheelkunde
- Tandvlees behandeling
- Wortelkanaal behandeling
- Kroon- en brugwerk
- Mondhygiëne
- Implantaten
- Protheses-kunstgebit
- Facings
- Tanden bleken
- Orthodontie
- Onzichtbare beugels/aligners
- Cosmetische tandheelkunde
- Geriatrische tandheelkunde/ouderen
- Gehandicapte patiënten
MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)
Nascholing
Faciliteiten
- Mondhygiënist(e) aanwezig
- Mondhygiënist met voedingsadvies
- Toegankelijk voor rolstoelen
- Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
- Rolstoel vriendelijk
Beste Ger, bedankt voor deze mooie review voor tandarts Rijkers. Ik zal dit aan hem door geven. Vriendelijke groet team Galileo
Beste M, beankt voor deze review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, Vriendelijke groet team Galileo
Paginering
Zit er al ruim 10 jaar met veel genoegen.
(Translated by Google)
Been there for over 10 years with great pleasure.
Beste Alex, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Mvg Team Galileo
Zeer slecht praktijk. onbeleeft en onproffessioneel.
Super slecht telefonisch berijkbaar.
(Translated by Google)
Very bad practice. rude and unprofessional.
Very difficult to reach by telephone.
Mijn tandarts krijgt 5 sterren. Echter, de receptie is dramatisch en voelt als 100 jaar geleden, waarbij de klant zich mag aanpassen in plaats van dat er met de klant wordt meegedacht. Alleen bellen tussen 8:30 en 12:00 uur anders heb je pech. Een reactie mailen op de herinnering die je ontvangt op je telefoon kan al ook niet, dankzij de vriendelijke tekst: "Let op een reactie op deze mail wordt niet gelezen". De vraag om na te denken over modernisering en het systeem klantvriendelijker te maken wordt direct afgewezen door de dames bij de receptie. Totaal vastgeroest in de moderne tijd.
Start met moderniseren, doe eens een klanttevredenheidsonderzoek en kijk hoe het bij andere praktijken wordt gedaan, want daar kan het allemaal wel.
(Translated by Google)
My dentist gets 5 stars. However, the reception is dramatic and feels like 100 years ago, where the customer is allowed to adapt instead of thinking along with the customer. Only call between 8:30 AM and 12:00 PM otherwise you're out of luck. Emailing a response to the reminder you receive on your phone is also not possible, thanks to the friendly text: "Please note that a response to this email will not be read". The request to think about modernizing and making the system more customer-friendly is immediately rejected by the ladies at reception. Completely stuck in modern times.
Start modernizing, do a customer satisfaction survey and see how it is done at other practices, because everything is possible there.
How can I contact Dr. Karim please?!!
Zeer vriendelijk, maar helaas nooit tijd ,alleen bellen tussen 8.30 uur en 12.00 uur is in deze tijd gewoon belachelijk. Noodnummer neemt niemand op .als je echt met n probleem zit kunnen niet .bij de protheticus zijn ze met te weinig mensen ,wel vakkundig maar nooit tijd het kost je ontzettend veel vrije dagen als je iets gedaan wil hebben .
(Translated by Google)
Very friendly, but unfortunately never time, only calling between 8:30 am and 12:00 pm is simply ridiculous in this day and age. No one answers the emergency number. If you really have a problem, you can't. At the prosthetician there are too few people, skilled but never time, it costs you a lot of days off if you want something done.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Mijn complimenten voor Tandartsenpraktijk Galileo. Tandarts Sebrechts is vakkundig en voorkomend, net als zijn assistenten. Daarbij wordt de praktijk efficiënt gerund (veel digitaal) en wordt er bescheiden gefactureerd. Een aanrader.
(Translated by Google)
My compliments to Galileo Dental Practice. Dentist Sebrechts is skilled and personable, just like his assistants. The practice is run efficiently (much digitally) and the invoicing is modest. Highly recommended.
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Deze Google-recensie is zonder tekst
Gisteren door tandarts Laima en assistente Hafize geholpen. Heel mooi werk afgeleverd! 3 vullingen, niet van echt te onderscheiden.
(Translated by Google)
Yesterday, dentist Laima and assistant Hafize helped me. Very nice work done! 3 fillings, indistinguishable from the real thing.
Nemen deze tijd voor je en altijd vriendelijk. Ook al ben je bang.
(Translated by Google)
Take this time for you and always friendly. Even though you are afraid.
Very nice dentist,
Had an emergency with a broken tooth and went in to ask to be seen, lucky they arranged for me to be seen asap and resolved the tooth issue with little or no trouble.