Tandartsenpraktijk Galileo

Tandartsenpraktijk Galileo
De Sitterlaan 28, 5505AC Veldhoven
Neemt patiënten aan
Praktijk gegevens aanpassen (Alleen voor praktijk eigenaren)
Tandarts
9.3
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    8:00 - 17:30
  • arrow dinsdag
    8:00 - 17:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 17:30
  • arrow donderdag
    8:00 - 17:30
  • arrow vrijdag
    8:00 - 17:30
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Tandvlees behandeling
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Implantaten
  • Protheses-kunstgebit
  • Facings
  • Tanden bleken
  • Orthodontie
  • Onzichtbare beugels/aligners
  • Cosmetische tandheelkunde
  • Geriatrische tandheelkunde/ouderen
  • Gehandicapte patiënten

MONDZORGPROFESSIONALS + (ZZP'ERS)

tandarts
9.6
Tandarts
BIG nummer: 39023626502
tandarts
9.0
Tandarts
BIG nummer: 89066589302
tandarts
Implantoloog
tandarts
9.4
Tandarts
BIG nummer: 89923291202
tandarts
8.8
Tandarts
BIG nummer: 09909879302
tandarts
Mondhygiënist
tandarts
9.0
Mondhygiënist
tandarts
Tandprotheticus
tandarts
9.3
Mondhygiënist
tandarts
Tandarts
BIG nummer: 59921568702
Nascholing

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
  • Mondhygiënist met voedingsadvies
  • Toegankelijk voor rolstoelen
  • Parkeergelegenheid aanwezig (gratis)
  • Rolstoel vriendelijk
9.3
0.0
8.8
waardering icon
Mary 18 Jan 2024 - 23:14 F.J.W.M. Rijkers (Tandarts)
Altijd goed behandeld en volste vertrouwen in hem
waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Galileo

Beste Mary, Wat een mooie woorden voor tandarts Rijkers, ik zal dit aan hem doorgeven. Dankjewel! Vriendelijke groet Team Galileo

Duidelijke uitleg
9
Behandeltijd
9
Is deskundig
9
Aanbeveling
9
9.0
waardering icon
Marian 18 Jan 2024 - 22:57 F.J.W.M. Rijkers (Tandarts)
Heel vriendelijk
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
waardering icon
Harry 18 Jan 2024 - 22:16 F.J.W.M. Rijkers (Tandarts)
Zeer kundige Tandarts bijzonder rustig en prettig in de omgang.
waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Galileo

Beste Harry, Wat een mooie woorden voor tandarts Rijkers, ik zal dit aan hem doorgeven. Dankjewel! Vriendelijke groet Team Galileo

Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Alex 24 Jan 2024 - 15:06

Zit er al ruim 10 jaar met veel genoegen.

(Translated by Google)
Been there for over 10 years with great pleasure.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsenpraktijk Galileo

Beste Alex, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Wij zijn blij te lezen dat u zo tevreden bent. Mvg Team Galileo

Moira Taffarello 26 Jan 2023 - 15:55

Zeer slecht praktijk. onbeleeft en onproffessioneel.
Super slecht telefonisch berijkbaar.

(Translated by Google)
Very bad practice. rude and unprofessional.
Very difficult to reach by telephone.

Marcel 20 Dec 2022 - 09:17

Mijn tandarts krijgt 5 sterren. Echter, de receptie is dramatisch en voelt als 100 jaar geleden, waarbij de klant zich mag aanpassen in plaats van dat er met de klant wordt meegedacht. Alleen bellen tussen 8:30 en 12:00 uur anders heb je pech. Een reactie mailen op de herinnering die je ontvangt op je telefoon kan al ook niet, dankzij de vriendelijke tekst: "Let op een reactie op deze mail wordt niet gelezen". De vraag om na te denken over modernisering en het systeem klantvriendelijker te maken wordt direct afgewezen door de dames bij de receptie. Totaal vastgeroest in de moderne tijd.
Start met moderniseren, doe eens een klanttevredenheidsonderzoek en kijk hoe het bij andere praktijken wordt gedaan, want daar kan het allemaal wel.

(Translated by Google)
My dentist gets 5 stars. However, the reception is dramatic and feels like 100 years ago, where the customer is allowed to adapt instead of thinking along with the customer. Only call between 8:30 AM and 12:00 PM otherwise you're out of luck. Emailing a response to the reminder you receive on your phone is also not possible, thanks to the friendly text: "Please note that a response to this email will not be read". The request to think about modernizing and making the system more customer-friendly is immediately rejected by the ladies at reception. Completely stuck in modern times.
Start modernizing, do a customer satisfaction survey and see how it is done at other practices, because everything is possible there.