Ruim een half jaar geleden is er een flinke kies (de nr. 16 ?) flink diep geboord en na een pulpa overkapping met een witte vulling gevuld. Na ongeveer een 1 maand trok de gevoeligheid voor kauwen en voor warm en koud contact weg. Prima dus.
Maar ongeveer een maand geleden begon de kies weer steeds gevoeliger te worden voor warm en koud contact, echt een omslag. Spoelen moet echt met lauw water anders ga ik door de grond! Ook zit er steeds vaker een (niet pijnlijk) zeurderig gevoel in. Ik heb dus nog niet echt problemen, maar ben wel bang dat er problemen aankomen. Wat denken jullie??
Maar ongeveer een maand geleden begon de kies weer steeds gevoeliger te worden voor warm en koud contact, echt een omslag. Spoelen moet echt met lauw water anders ga ik door de grond! Ook zit er steeds vaker een (niet pijnlijk) zeurderig gevoel in. Ik heb dus nog niet echt problemen, maar ben wel bang dat er problemen aankomen. Wat denken jullie??
Niet ongerust zijn: komt vaker voor dan je denkt!
Moet ik nu al de tandarts bellen voor een afspraak of kan ik beter nog even wachten?
Met vriendelijke groet.
Het lijkt nu alsof een andere kies (nr. 45)die dezelfde dag geboord was ook zeer gaat doen, maar dat zal wel psychisch zijn.
Of heeft het met de kundigheid van mijn tandarts te maken.
Die boorbeurt was voor mij de eerste keer en ik had het idee wat afgeraffeld te zijn. Ik zie er daarom tegenop er weer naar toe te gaan (dat heeft iedereen denk ik), maar ga er van uit dat het een goede tandarts is.
Hoe lang duurt een kanaalbehandeling?
grtzzzzzzz terry
wat een gezaag van mij he hihihi maar moet het ook kwijt raken,ben ook niet zo gek op tandartsen,en zoek nog altyd een goede vriendelijke,die zijn zelden nog voor mij.iemand een tip voor mij of andere laat het maar horen hoor,met de vriendelijke grtzz terry..........
ieder zijn vak kan je het of niet,natuurlijk kan niet alles makkelijk maar worelkanaal behandeling is vrij simpel hoor.dat kan ik nog wel beetje boren en een veiltje er in,somss kan het wel zijn dat je wortels krom staan,dat is dan ook nog op te lossen hoor,en dat duurde ook maar 20 minuutjes bij mij........grtzzzzzzzz van terry die oude zaag machine