Een week of zes geleden heb ik één van mijn kiezen moeten laten trekken omdat er al lange tijd een ontsteking onder zat, die via een fistel naar buiten kwam. Afgesproken is dat het het verstandigst was om de kies te trekken en er een implantaat te plaatsen. Inmiddels is de wond mooi genezen, maar een week geleden voelde ik dat er een soort scherp randje zat aan de voorkant van mijn tandvlees, ter hoogte van de kies. Inmiddels zit er een klein gaatje in mijn tandvlees waardoor ik een klein scherp puntje kan voelen. Zou dit een stukje bot kunnen zijn? Het voelt een beetje beurs, maar is niet constant pijnlijk, alleen als ik er op druk. Klinkt dit iemand bekend in de oren of moet ik toch maar weer terug naar de tandarts?
Gelukkig ben ik niet (meer) bang zoals velen anderen hier! Laat nog wel weten wat het nu precies is.
Ben heel benieuwd wat het is. (hoewel ik nogsteeds denk dat het een stukje kies/bot is dat er vanzelf uitkomt!)
Sterkte ermee! Ik lees wel wat het nou was!
Groetjes Monique
Ik heb dit ook gehad na het trekken van een verstandkies.Eerst zat het er niet en na een week voelde ik dat puntje.Zat er steeds aan natuurlijk.Na een paar weken liet het zomaar los en het was inderdaad een stukje bot o.i.d.. Ik kon namelijk de moed niet opbrengen om weer naar de tandarts te gaan,dus goed van je dat je er wel even naar laat kijken.
Lienos
Groetjes en bedankt voor de reacties,
Janne