Hallo,
Ik gebruik sinds een paar dagen waterstofperoxyde i.v.m. een doorkomende verstandskies. Nu heb ik de laatste dagen ook last van een witte afscheiding in mijn mond. Het zit vooral aan de wangen. Ook prikt het op sommige plaatsen in mijn mond na het gebruik van de waterstofperoxyde. Zijn deze twee verschijnselen toe te schrijven aan het gebruik van de waterstofperoxyde ?
Ik gebruik sinds een paar dagen waterstofperoxyde i.v.m. een doorkomende verstandskies. Nu heb ik de laatste dagen ook last van een witte afscheiding in mijn mond. Het zit vooral aan de wangen. Ook prikt het op sommige plaatsen in mijn mond na het gebruik van de waterstofperoxyde. Zijn deze twee verschijnselen toe te schrijven aan het gebruik van de waterstofperoxyde ?
Gebruik het niet te vaak en ook niet meer dan een 1,5% oplossing en bij voorkeur in een spuitje zodat gericht gespoeld kan worden.
Bij aanhoudende klachten en twijfel altijd een (tand)arts raadplegen!
Succes.
Dit laatste is waarschijnlijker bij jou, gezien de mogelijke irritatie door de waterstofperoxyde. Tevens heeft waterstofperoxyde een blekende werking wat deze schilvers ook witter kan maken.
Lijkt mij verstandig om het gebruik van de waterstofperoxyde te verminderen/ verdunnen en dan te kijken of er verbetering optreedt.
Succes.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2002-07-15 16:51 ]
1. Kan iemand mij vertellen na hoeveel dagen ik resultaat merk? (ben pas 1 dag bezig)
Nu ben ik al een paar keer aan het hannessen geweest om dat tuitje onder mijn tandvlees (tussen verstandskies en tandvlees) te krijgen.
2. Is het erg belangrijk dat ik daar tussen spuit?
Soms bijt je ook met je bovenverstandskies op dat lapje en raakt het daardoor mede geirriteerd..daar helpt spuiten dan weer niet tegen..
grt
Dat is inderdaad al veel keer gebeurd. Dat ik op dat flapje (of zelfs wang) bijt.
Ik zag net in de spiegel dat er ook verkleuringen zijn opgetreden aan de rand van het ontstoken gedeelte. Gele plek en blauwe puntjes. "Hoort" dit er ook bij?
Succes!