dag mensen,
ben 5 jaar niet naar een tandarts geweest en heb eindelijk in juni durven bellen voor een afspraak en ben ook geweest en had een paar gaatjes en voor de rest wat tandsteen !
Moest een afspraak maken voor 2x een half uur maar ben niet geweest in augustus en nu durf ik dus echt niet meer te bellen !
assistent ziet me aankomen !
advies ?
ben 5 jaar niet naar een tandarts geweest en heb eindelijk in juni durven bellen voor een afspraak en ben ook geweest en had een paar gaatjes en voor de rest wat tandsteen !
Moest een afspraak maken voor 2x een half uur maar ben niet geweest in augustus en nu durf ik dus echt niet meer te bellen !
assistent ziet me aankomen !
advies ?
misschien helpt een kortere behandeling de eerste keer kun je een beetje wennen.
toch gaan is de enige remedie
sterkte
ik denk niet dat je je zorgen moet maken over de assistente, want als als je het gewoon uitlegt, is het voor hun ook makkelijker om rekening met je te houden.
en mocht ze er toch stom op reageren, dan zou ik zeggen: zoek een andere tandartspraktijk, want er zijn ook hele lieve tandartsen en assistentes.
ik wil je veel succes wensen en het komt allemaal wel goed.
groetjes lindaatje
Hopenlijk heb je wat aan mijn verhaal. Leg je tandarts uit van je angst. Een tandarts heeft daar begrip voor. Heeft hij dat niet dan is het geen goede arts! En vraag om een verdoving. Dan is de behandeling pijnloos!
Heel veel succes en sterkte!