Hallo,
Ik heb echt een rotgebit... aangezicht gaat wel maar kiezen en zo ontbreken vullingen enzo.
Ik ben totaal niet bang voor boren en dergelijke, maar heb echt iets tegen die spuiten.
Aangezien ik in mijn mond niet alles in een keer kan laten doen (omdat er nogal wat mis is, en ik alles eigenlijk toch wel netjes wil hebben.) Worden dat nog al wat spuiten
Is er een mogelijkheid om een verdoving te krijgen zonder die naald/spuit ?
Ik heb echt een rotgebit... aangezicht gaat wel maar kiezen en zo ontbreken vullingen enzo.
Ik ben totaal niet bang voor boren en dergelijke, maar heb echt iets tegen die spuiten.
Aangezien ik in mijn mond niet alles in een keer kan laten doen (omdat er nogal wat mis is, en ik alles eigenlijk toch wel netjes wil hebben.) Worden dat nog al wat spuiten
Is er een mogelijkheid om een verdoving te krijgen zonder die naald/spuit ?
En je moet maar zo denken: beter heel even een klein prikje voelen dan constant de pijn van de behandeling!
Succes en veel sterkte!
Er is ook een vloeistof die je tandvlees verdoofd zodat je de prik niet voelt. Wij gebruiken dit vooral bij kinderen.
Succes!
Heb ik zelf ook,en wat ik ook doe of waar ik ook aan denk,niets helpt.
Heel vreemd want met piercings,tattoos en bloedprikken enzo heb ik helemaal geen moeite,terwijl het idee alleen al van die naald in m'n mond me het angstzweet bezorgd.
Maar ik denk dat die vloeistof waar natascha31 het over heeft voor mij ook wel iets is. Ga het in elk geval wel vragen als ik volgende week dinsdag naar de tandarts moet.
Groetjes Natascha
Ik hoop dat ze in het ziekenhuis ook dat middeltje kennen om het tandvlees te verdoven...
Bedankt!
Groetjes,
Linda