Al enige tijd is er een proces gaande waarbij mijn rechtervoortand (boven) over mijn linkervoortand (boven) wil schuiven.
Het is nog niet zo erg nu, maar wat kan ik eraan (laten) doen om dit proces te stoppen.
Mijn verstandskiezen zitten er nog in, maar die geven ruimte genoeg aan de kiezen die ervoor zitten en drukken volgens mij de boel niet op.
Ik hoor het wel.
Het is nog niet zo erg nu, maar wat kan ik eraan (laten) doen om dit proces te stoppen.
Mijn verstandskiezen zitten er nog in, maar die geven ruimte genoeg aan de kiezen die ervoor zitten en drukken volgens mij de boel niet op.
Ik hoor het wel.
Wat je er aan kan doen moet je even aan jouw tandarts vragen. Dit kan ik op deze afstand niet bepalen.
Re: Schuivende voortanden
edit:
dat je niets met ons advies wilt of kunt is eigen beslissing, dat het blijkbaar niet het antwoord is wat je wilt is niet onze fout, en alles bij elkaar geen reden om ons als vraagsteller dan de les te gaan lezen over wat wij wel of niet moeten doen naar jouw mening.
Daarnaast zijn heel veel tandheelkundige problemen en / of de oorzaak ervan gerelateerd met psychologie, inzicht daarin hoort ook bij de opleiding, en er is nascholing in. dus je zit met die opmerking nog verkeerd ook.
oftewel: het is wat het is, verder aan jezelf wat je ermee doet, of niet.
Ik kan een heleboel vertellen over het tandheelkundige aspect van je klacht, alleen heb ik daar geen zin in ,omdat het duidelijk is dat als het antwoord niet in je kraam past, het toch wordt afgedaan als geldklopperij. Einde discussie.