Voor dat ik naar m'n werk ging (ik was lekker vroeg op en nog fris van gedachten), heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Kerkrade.
Ik kan 21 april al terecht voor een intakegesprek en een begroting.
Er worden dan foto's gemaakt en krijg dan te horen wat er allemaal zoal gaat gebeuren en wat de mogelijkheden zijn.
Alle andere afspraken heb ik afgezegd.
[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-04-08 13:57 ]
Ik kan 21 april al terecht voor een intakegesprek en een begroting.
Er worden dan foto's gemaakt en krijg dan te horen wat er allemaal zoal gaat gebeuren en wat de mogelijkheden zijn.
Alle andere afspraken heb ik afgezegd.
[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-04-08 13:57 ]
we lezen het wel...
groetjes en liefssssssssssss Missy
Ik heb nu gezien hoe ik reageer als iemand aan m'n tanden zit en dat was niet mis afgelopen maandag.
Dit wil ik nooit meer meemaken, ze moesten mij echt met 4 man tegenhouden en iedereen hoorde me gillen.
Nee, dat nooit meer.
Zoals ik al eens heb geschreven heb ik je verhalen zowat allemaal gelezen. Dit is je beste keuze die je hebt kunnen maken. Ik zeg het nogmaals, Kerkrade is héél goed. Ze nemen je serieus, zijn niet bot en laten je de tijd die je nodig hebt. Je kunt heel goed met die mensen praten. Je kunt dat per telefoon, maar ook via E-mail. Je hebt meestal binnen 24 uur een deskundig antwoord.
Ik weet niets van andere praktijken in het land. Dus een vergelijking kan ik niet maken. Doch, in Kerkrade voelde het goed.
super goed......
Annelies, de eerste stap is gemaakt waar je al berentrots op kunt zijn..
Heel veel sterkte en succes...
Groetjes
Nu weet ik het niet meer hoor, maar ik denk dat ik toch maar naar Kerkrade moet gaan, want ik weet niemand die daar is behandeld en hoor zoveel goede verhalen over Kerkrade als is het wel een eind weg natuurlijk.
Het is wel aanlokkelijk, een praktijk in je eigen stad, maar dat ik morgen al terecht kon vond ik een beetje vreemd eigenlijk.
[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-04-07 18:40 ]
Wij zijn aanvullend topverzekerd en op de papieren staat dat je een hoop behandelingen kunt declareren.
Mag ik misschien van iemand weten wat gemiddeld zo'n behandeling kost daar.
Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar dan heb ik een beetje een idee.
De intake kan ik me ff niet meer herinneren. Volgens mij krijg je die wel vergoed, want daar horen de foto's bij en die hebben wel een tandartscode.
Mijn VGZ-verzekering heeft 75% van de rekening van het intake-gesprek vergoed
(bedrag was ± EUR 110,--).Ik heb een Uitgebreide Aanvullende Verzekering.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Liesbeth67 op 2004-04-08 22:12 ]