Vanochtend telefonisch een afspraak gemaakt

Author:
bange annelies
Posted:
wo, 04/07/2004 - 12:43
Voor dat ik naar m'n werk ging (ik was lekker vroeg op en nog fris van gedachten), heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt met Kerkrade.
Ik kan 21 april al terecht voor een intakegesprek en een begroting.
Er worden dan foto's gemaakt en krijg dan te horen wat er allemaal zoal gaat gebeuren en wat de mogelijkheden zijn.
Alle andere afspraken heb ik afgezegd.

[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-04-08 13:57 ]
Missy66

Heel goed van je meissssssssssssss en alvast heel veel sterkte...
we lezen het wel...

groetjes en liefssssssssssss Missy
wo, 04/07/2004 - 12:49 Permalink
bange annelies

Ja, en ik kon zelfs nog eerder terecht dan bij m'n eigen tandarts, want daar had ik al gevraagd of ik eerder terecht kon dan 22 april, maar dat ging niet en dat zag ik eigenlijk achteraf helemaal niet zitten.
Ik heb nu gezien hoe ik reageer als iemand aan m'n tanden zit en dat was niet mis afgelopen maandag.
Dit wil ik nooit meer meemaken, ze moesten mij echt met 4 man tegenhouden en iedereen hoorde me gillen.
Nee, dat nooit meer.
wo, 04/07/2004 - 14:01 Permalink
admin

Beste Annelies,

Zoals ik al eens heb geschreven heb ik je verhalen zowat allemaal gelezen. Dit is je beste keuze die je hebt kunnen maken. Ik zeg het nogmaals, Kerkrade is héél goed. Ze nemen je serieus, zijn niet bot en laten je de tijd die je nodig hebt. Je kunt heel goed met die mensen praten. Je kunt dat per telefoon, maar ook via E-mail. Je hebt meestal binnen 24 uur een deskundig antwoord.
Ik weet niets van andere praktijken in het land. Dus een vergelijking kan ik niet maken. Doch, in Kerkrade voelde het goed.
super goed......
Annelies, de eerste stap is gemaakt waar je al berentrots op kunt zijn..
Heel veel sterkte en succes...

Groetjes
wo, 04/07/2004 - 16:34 Permalink
Pisces

Annelies, wat goed van je !!!!!!!!!!!!! Hoe is het nu ? Opgelucht dat je gebeld hebt ? Als je in ieder geval maar trots op jezelf bent !!!!
wo, 04/07/2004 - 17:35 Permalink
bange annelies

Jeetje, werd ik net opgebeld door tandartsenpraktijk "Oud Mathenesse", daar kon ik dan morgen al terecht, ze zeiden dat ze ook angstige patienten behandelden, maar niet onder narcose, zo'n intakegesprek was maar 17,95.
Nu weet ik het niet meer hoor, maar ik denk dat ik toch maar naar Kerkrade moet gaan, want ik weet niemand die daar is behandeld en hoor zoveel goede verhalen over Kerkrade als is het wel een eind weg natuurlijk.
Het is wel aanlokkelijk, een praktijk in je eigen stad, maar dat ik morgen al terecht kon vond ik een beetje vreemd eigenlijk.

[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-04-07 18:40 ]
wo, 04/07/2004 - 18:39 Permalink
bange annelies

Hoe zit dat eigenlijk met de vergoeding in Kerkrade?
Wij zijn aanvullend topverzekerd en op de papieren staat dat je een hoop behandelingen kunt declareren.
Mag ik misschien van iemand weten wat gemiddeld zo'n behandeling kost daar.
Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar dan heb ik een beetje een idee.
wo, 04/07/2004 - 18:44 Permalink
HelpMe

Je krijgt gewoon vergoed wat er in je papieren (polis) staat, maar de narcose niet. Dat komt omdat ze op de begroting geen code plaatsen bij de narcose en die heeft je verzekering wel nodig. Ik ken een paar verhalen van mensen die het toch vergoed kregen. Je kunt het iig proberen.

De intake kan ik me ff niet meer herinneren. Volgens mij krijg je die wel vergoed, want daar horen de foto's bij en die hebben wel een tandartscode.
do, 04/08/2004 - 10:25 Permalink
Liesbeth67

Hallo, ik ben op 3 maart voor het eerst in Kerkrade geweest.
Mijn VGZ-verzekering heeft 75% van de rekening van het intake-gesprek vergoed
(bedrag was ± EUR 110,--).Ik heb een Uitgebreide Aanvullende Verzekering.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Liesbeth67 op 2004-04-08 22:12 ]
do, 04/08/2004 - 21:29 Permalink