Hoi,
Ik moet volgend week in België mijn verstandskies laten uitnsijden. Mijn verstandskies zit nog onder mijn tandvlees en duwt tegen mij voorlaatste tand links boven. De kaakchirurg vertelde mij dat ze dit nadien dichthechten.
Geeft iemand hier soms ervaring mee of dit allemaal heel pijnlijk is. Ik heb al een paar keer een tand laten trekken bij de tandarts en had nooit veel pijn omdat ik geen te grote wortels heb.
Ik moet volgend week in België mijn verstandskies laten uitnsijden. Mijn verstandskies zit nog onder mijn tandvlees en duwt tegen mij voorlaatste tand links boven. De kaakchirurg vertelde mij dat ze dit nadien dichthechten.
Geeft iemand hier soms ervaring mee of dit allemaal heel pijnlijk is. Ik heb al een paar keer een tand laten trekken bij de tandarts en had nooit veel pijn omdat ik geen te grote wortels heb.
Heb je er nu pijn aan?
Ben wel benieuwd!
Momenteel valt de pijn nog goed mee maar ik heb wel last waar de tand drukt van een tranend oog ik weet niet of dit iets met de drukkende tand te maken heeft.
Volgend week moet ik terug om de 4 hechtingen te laten wegnemen.
Ik begrijp echter niet waarom de tandarts dit niet doet want de verstandskies is volledig doorgekomen en wortels ervan zijn ook behoorlijk recht.
Is dit een pijnlijke ingreep en moet er hier nog ingesneden worden als de tand er volledig doorgekomen is?
Van de verstandskies bovenaan had ik weinig last nadien alleen de verdovingsprik was behoorlijk pijnlijk.
En misschien zit er toch iets bij jou wat de ingreep moeilijker maakt dan bij anderen, geen idee wat alleen.