Hallo,
Ik hoor vaak dat de injecties bij het verwijderen van verstandskiezen nogal pijnlijk zijn...
Nu vroeg ik mij af: zijn deze dan echt pijnlijker dan een injectie bij bvb. het vullen van een gaatje? Of is dat gewoon dezelfde injectie?
Injecties bij het vullen van gaatjes vind ik meestal nogal meevallen, daarom zou ik graag weten of dit anders is of niet...
En hoeveel injecties krijg je eigenlijk bij het verwijderen van de twee bovenste?
Ik hoor vaak dat de injecties bij het verwijderen van verstandskiezen nogal pijnlijk zijn...
Nu vroeg ik mij af: zijn deze dan echt pijnlijker dan een injectie bij bvb. het vullen van een gaatje? Of is dat gewoon dezelfde injectie?
Injecties bij het vullen van gaatjes vind ik meestal nogal meevallen, daarom zou ik graag weten of dit anders is of niet...
En hoeveel injecties krijg je eigenlijk bij het verwijderen van de twee bovenste?
Dit hoeft echter niet veel pijnlijker te zijn dan de verdoving bij een gaatje!
Succes!
:smt006 Monique
Toch niet echt aan de buitenkant van je wang hoop ik ???? :smt100
Dus jullie vonden de injecties wel meevallen ... maar waren ze toch pijnlijker dan een gewone verdoving of niet?
Met de buitenkant bedoeld Monique de buitenkant van je tandvlees. Ze geven de injectie niet door je wang heen!!!
Wanneer moet je verstandskies getrokken worden???
Op zaterdag naar de tandarts... Hmzzz....
Veel suc6 en sterkte!!!!
Injectie pijnlijker bij verstandskiezen?
Groetjes Maurice.
Ik heb zelf destijds géén verdoving in het gehemelte gekregen! Alleen links en rechts (oftewel binnen-/buitenkant) van de betreffende verstandskiezen.
:smt006 Monique
verstandkiezen trekken
ik heb pas ook verstand kiezen laten trekken (kaakchirurg)
volgens mij heeft hij mij 4 prikken gegeven
ik weet het eigenlijk niet meer zeker
3 waren niet echt te voelen
maar de 4 de prik deed echt zeer. volgens mij ging hij toen het
bot in van mijn kaak .. het is me 100% mee gevallen
ik heb een dag thuis gezeten .. verder ben ik gewoon vlug aan het
werk gegaan .. wel rustig aan gedaan natuurlijk wantje mond is natuurlijk
gevoelig .. ik mag maandag 25 okt weer naar de tandarts kijken wat die gene te zeggen heeft nou heel veel sterkte groetjes bloemetje