hoi
gisteren begon het. bij vlagen kwamen er flinke scheuten pijn bij een kies vandaag. wat uurtjes geleden hield het ineens op en nu heb ik continu pijn in mn tand er vlak naast (1 ertussen).
gaat morgen maar de tandarts maar zou het toch op prijs stellen als iemand nu al ongeveer kan vertellen wat er loos kan zijn.
oh, de kies die eerst pijn deed ziet een beetje donkergrijs aan de ene kant en is ooit gevult. hij was niet gevoelig voor druk of temperatuur maar gaf dus alleen pijnscheuten zo nu en dan.
de tand die nu ineens pijn doet (de kies doet niet meer pijn gelukkig) is gevoelig voor druk en die voel ik continu.
groeten
gisteren begon het. bij vlagen kwamen er flinke scheuten pijn bij een kies vandaag. wat uurtjes geleden hield het ineens op en nu heb ik continu pijn in mn tand er vlak naast (1 ertussen).
gaat morgen maar de tandarts maar zou het toch op prijs stellen als iemand nu al ongeveer kan vertellen wat er loos kan zijn.
oh, de kies die eerst pijn deed ziet een beetje donkergrijs aan de ene kant en is ooit gevult. hij was niet gevoelig voor druk of temperatuur maar gaf dus alleen pijnscheuten zo nu en dan.
de tand die nu ineens pijn doet (de kies doet niet meer pijn gelukkig) is gevoelig voor druk en die voel ik continu.
groeten
Je hebt het over een grijze tand, misschien dat hij is afgestorven? ik zou het niet helemaal zeker weten, omdat er geen rontgen foto's zijn, en andere foto's.
Ik zou rustig op de tandarts zijn oordeel afwachten.
Groetjes Roxanne
maar hoe kan het dan dat ineens de pijn stopt, en verderop opnieuw begint ?? en ook nog een ander soort pijn???
dat vind ik zo vreemd!
Sorry...
Groetjes
nou iig bedankt he :)
ben benieuwd morgen, als het maar niet te lang duurt want ik heb helaas meer te doen..
maar ik weet het natuurlijk niet zeker :wink:
ik ben benieuwd morgen... maar baal er wel van dat paracetamol niet echt helpt... terwijl ik (dom dom) vandaag al een overdosis heb gehad.
groet
ik klem ze wle eens op elkaar maar heel kort en niet met kracht.
Hij is van mening dat de tand overbelast is geweest, dat kan kloppen.. maar verklaart niet de pijn in de kies.
nou ja, dat wordt pijnstillers innemen en wachten....