Das het gebit van mijn man. Een kerkhof. Hij is al jaren niet naar de tandarts geweest omdat ie gewoon niet durft. Maar zo kan het ook niet langer. Ik heb een paar vraagjes en hoop dat iemand daar antwoord op kan geven. Zn gebit is in zo'n slechte toestand dat ie denk ik een kunstgebit moet hebben. Wat gaat dat kosten, boven en onder?
Vergoed een verzekering ook als je al jaren niet niet naar de tandarts bent geweest? :(
Vergoed een verzekering ook als je al jaren niet niet naar de tandarts bent geweest? :(
Tegenwoordig kunnen tandartsen heel veel herstellen. Ook door de composietvullingen kunnen afgebroken tanden en kiezen nauwelijks zichtbaar weer hersteld worden.
Je kan altijd een afspraak maken met een tandarts en die laten kijken. En dan eventueel een prijsopgave vragen.
(om je een indicatie te geven... mijn vader heeft ongeveer 5 jaar geleden alleen een bovengebit gekregen en die kostte 1400 gulden)
Succes
Op naar de tandarts voor een kunstgebit dus! Of de verzekering het gebit dekt... moet je denk ik even in de polis voorwaarden kijken. Waar ben je verzekerd?
Succes
Kosten bij de kaakchirurg vallen volgens mij niet onder de tandartsverzekering, maar onder het basispakket en dat staat er dus helemaal al los van!
:smt006 Monique