Na enige schroom ben ik zoals sommigen van jullie nog wel weten misschien weer naar de tandarts gegaan. Ik had wat achterstallig onderhoud, maar vooral een berg angst. Ik durfde niet eens meer te bellen voor een afspraak!
Uiteindelijk ben ik toch maar weer eens gegaan, en is alles opgeknapt. In januari was het helemaal klaar. Nu ben ik aan de beurt voor mijn eerste controle sinds jaren. Ik moet zeggen dat ik dat best weer eng vind. Minder eng dan de vorige keer weer voor het eerst naar de tandarts te gaan, maar ik heb wel zoiets van helppppp....als hij maar niets vindt.......
Denken jullie weer even aan me? Dat heeft me heel goed geholpen steeds. Ik moet de 24e 's morgens...... :roll:
Groetjes tandjetandje
Uiteindelijk ben ik toch maar weer eens gegaan, en is alles opgeknapt. In januari was het helemaal klaar. Nu ben ik aan de beurt voor mijn eerste controle sinds jaren. Ik moet zeggen dat ik dat best weer eng vind. Minder eng dan de vorige keer weer voor het eerst naar de tandarts te gaan, maar ik heb wel zoiets van helppppp....als hij maar niets vindt.......
Denken jullie weer even aan me? Dat heeft me heel goed geholpen steeds. Ik moet de 24e 's morgens...... :roll:
Groetjes tandjetandje
Hoe laat moet je er zijn?
Groetjes tandjetandje
:smt006 Monique
Ik had eigenlijk niets, behalve 1 oude vulling die niet meer zo best is. Die moet vervangen worden en dat wordt in juli gedaan. Maar dan heb ik om kwart voor 9 al een afspraak gemaakt hoor, dat is beter.
Bedankt weer Monique voor je support! Had ik even nodig....
Groetjes tandjetandje
Zo'n oude vulling kun je gewoon niets aan doen, die zijn op een gegeven moment gewoon 'op.'
Alvast succes voor juli en als je weer wat mentale steun nodig hebt, dan weet je het forum wel te vinden hè?
:smt006 Monique