Moet op controle!

Author:
tandjetandje
Posted:
di, 05/10/2005 - 22:42
Na enige schroom ben ik zoals sommigen van jullie nog wel weten misschien weer naar de tandarts gegaan. Ik had wat achterstallig onderhoud, maar vooral een berg angst. Ik durfde niet eens meer te bellen voor een afspraak!

Uiteindelijk ben ik toch maar weer eens gegaan, en is alles opgeknapt. In januari was het helemaal klaar. Nu ben ik aan de beurt voor mijn eerste controle sinds jaren. Ik moet zeggen dat ik dat best weer eng vind. Minder eng dan de vorige keer weer voor het eerst naar de tandarts te gaan, maar ik heb wel zoiets van helppppp....als hij maar niets vindt.......

Denken jullie weer even aan me? Dat heeft me heel goed geholpen steeds. Ik moet de 24e 's morgens...... :roll:

Groetjes tandjetandje
tandjetandje

Ehhhh......'s morgens om kwart voor 11. Sorry voor de late reactie, ik heb een paar dagen niet op het forum gekeken....vond het een beetje te spannend om over tandartsen na te moeten denken. Maar ik ga! Ik heb de vorige behandelingen ook doorstaan, dus die controle moet dan eigenlijk maar weer een eitje zijn!!!

Groetjes tandjetandje
ma, 05/23/2005 - 08:22 Permalink
tandjetandje

Pffffffffffffff......nou, ben geweest hoor! Ik was weer behoorlijk zenuwachtig. Kwart voor 11 is voor mij eigenlijk te laat, ik moet voortaan gewoon vroeger afspreken, zodat ik geen tijd heb om na te denken.
Ik had eigenlijk niets, behalve 1 oude vulling die niet meer zo best is. Die moet vervangen worden en dat wordt in juli gedaan. Maar dan heb ik om kwart voor 9 al een afspraak gemaakt hoor, dat is beter.
Bedankt weer Monique voor je support! Had ik even nodig....

Groetjes tandjetandje
wo, 05/25/2005 - 13:45 Permalink
minique

Ja, ik vind dat ook prettiger, wat vroeger op de ochtend... Goed dat je er nu wel rekening mee hebt gehouden.
Zo'n oude vulling kun je gewoon niets aan doen, die zijn op een gegeven moment gewoon 'op.'

Alvast succes voor juli en als je weer wat mentale steun nodig hebt, dan weet je het forum wel te vinden hè?

:smt006 Monique
wo, 05/25/2005 - 19:11 Permalink