morgen is het zover

Author:
bianka
Posted:
ma, 08/01/2005 - 09:31
:D Ja echt waar ik ga morgen naar de tandarts in kerkrade,en ook al zie ik er tegen op en ben ik ook best wel bang.Maar ik wil van die rot angst af en ook het schaamte gevoel.want ook al is mijn gebit nog redelijk echt lachen durf ik niet.Ik ben ook zes jaar niet geweest,en daar schaam ik me ook behoorlijk voor,gelukkig valt het wel mee wat ze aan mijn gebit gaan doen.Twee keizen trekken(zal blij zijn als je eruit zijn) en een wortelkanaalbehandeling en mijn gebit wordt schoongemaakt.Ik zal blij zijn als het morgen half twee is,dan ga ik lekker slapen.Ik zal blij zijn als het achter de rug is,omdat je nu er steeds aan denkt.Ik ben steeds bezig met een senario te schrijven,in mijn gedachten dan.En verder is het rare dat ik maar kan denken tot half twee,de dagen die er na komen daar denk ik niet aan.Mijn gedachten gaan maar tot morgen,en verder kom ik niet.Terwijl ik me eigenlijk moet verheugen op 10 september want dan ga ik trouwen,ik ben er nog niet mee bezig.Ik ben alleen maar bezig met morgen,gek wordt ik ervan :( .Daarom zal ik blij zijn als alles achter de rug is,dan pas kan ik me gaan concentreren op 10 september de mooiste dag van mijn leven :D grt van bianka
Moon

Spannend Bianca!!! Heel veel succes morgen! Ik zal een kaarsje voor je aansteken!
Je weet waarvoor je het doet... voor die stralende glimlach op 10 september!!!

Laat je morgen even weten hoe het is gegaan?
ma, 08/01/2005 - 09:48 Permalink
LaraSophie

Een half jaar geleden ben ik ook in Kerkrade geweest. Alle grijze vullingen vervangen en 2 verstandskiezen laten trekken, dit alles onder een heerlijke narcose. Als het goed is, heb je alle fantastische verhalen kunnen lezen op de website van die praktijk. Wat ze beloven, dat doen ze. Ik had echter de pecht dat ik 1,5 uur moest wachten, terwijl we ook al 3 uur hadden gereden, maar dat was niet anders. Voor mij was dat minder erg dan voor mijn man die was meegegaan. Ik vond het eigenlijk wel spannend, terwijl ik donders maar dan ook dondersbang ben voor de tandarts. Geen napijn gehad, maar ik kan weer lachen met een gebit zonder grijze vlakken. Vertel ons ook jouw ervaring, dat helpt!
do, 08/04/2005 - 14:58 Permalink
bianka

ja natuurlijk heb ik alle verhalen gelezen van kerkrade,en ja ik ben achteraf ook blij dat ik geweest ben.Als ik alles van te voren geweten zou hebben dan was ik al eerder heen gegaan,maar ik wist niet van hun bestaan af.Bij mij zijn er 2 kiezen getrokken een wortelkanaal behandeling en mijn vullingen zijn verwijderd en weer nieuwe er in en ze hebben mijn gebit schoon gemaakt,weg met het tandsteen.En dit onder natuurlijk onder narcose,toen ik wakker werd had ik keel pijn.Maar pijn aan mijn tanden niet echt, wel een beetje een week gevoel waar ze de kiezen weg hebben gehaald.Maar nu heb ik weer een mooi gebit en zal ik breed uit lachen op 10 september,want dan ga ik trouwen en wordt het ook dankzij de mensen in kerkrade een strallende dag.grt van bianka :D
do, 08/04/2005 - 15:34 Permalink
Alencoo

Mag ik vragen hoe lang je na afloop nog de gevolgen van de narco hebt gemerkt? En heb je na de narcose evengoed nog een dik gezicht van de verdovingen, of worden die in mindere mate gebruikt daar je al onder narcose bent?
do, 08/04/2005 - 17:40 Permalink