:D Ja echt waar ik ga morgen naar de tandarts in kerkrade,en ook al zie ik er tegen op en ben ik ook best wel bang.Maar ik wil van die rot angst af en ook het schaamte gevoel.want ook al is mijn gebit nog redelijk echt lachen durf ik niet.Ik ben ook zes jaar niet geweest,en daar schaam ik me ook behoorlijk voor,gelukkig valt het wel mee wat ze aan mijn gebit gaan doen.Twee keizen trekken(zal blij zijn als je eruit zijn) en een wortelkanaalbehandeling en mijn gebit wordt schoongemaakt.Ik zal blij zijn als het morgen half twee is,dan ga ik lekker slapen.Ik zal blij zijn als het achter de rug is,omdat je nu er steeds aan denkt.Ik ben steeds bezig met een senario te schrijven,in mijn gedachten dan.En verder is het rare dat ik maar kan denken tot half twee,de dagen die er na komen daar denk ik niet aan.Mijn gedachten gaan maar tot morgen,en verder kom ik niet.Terwijl ik me eigenlijk moet verheugen op 10 september want dan ga ik trouwen,ik ben er nog niet mee bezig.Ik ben alleen maar bezig met morgen,gek wordt ik ervan :( .Daarom zal ik blij zijn als alles achter de rug is,dan pas kan ik me gaan concentreren op 10 september de mooiste dag van mijn leven :D grt van bianka
Je weet waarvoor je het doet... voor die stralende glimlach op 10 september!!!
Laat je morgen even weten hoe het is gegaan?
hee Bianka
En kun je me vertellen hoe het gegaan is in kerkrade?
:smt006
Valt mee!
niet meer bang