Vraagje.
Afgelopen donderdag een WKB gehad, in verband met onstoken kies. De dag ervoor al veel last gehad en begon al dik te worden. Echter na de WKB is het nog dikker geworden - echt een dikke wang. Ben weer naar tandarts geweest, die gaf me een penicillinekuur.
Klopt het dat je daarvan een erg vieze smaak in je mond krijgt?
Is het normaal dat het ook een beetje bloedt? (als ik spuug, is het rood) Of moet ik me daar zorgen om maken?
Ik heb sinds de ontsteking een barstende koppijn, die eigenlijk nog vervelender is dan de pijn in mijn mond. Hoort dat erbij? Gaat het over met de ontsteking?
Alvast dank.
Afgelopen donderdag een WKB gehad, in verband met onstoken kies. De dag ervoor al veel last gehad en begon al dik te worden. Echter na de WKB is het nog dikker geworden - echt een dikke wang. Ben weer naar tandarts geweest, die gaf me een penicillinekuur.
Klopt het dat je daarvan een erg vieze smaak in je mond krijgt?
Is het normaal dat het ook een beetje bloedt? (als ik spuug, is het rood) Of moet ik me daar zorgen om maken?
Ik heb sinds de ontsteking een barstende koppijn, die eigenlijk nog vervelender is dan de pijn in mijn mond. Hoort dat erbij? Gaat het over met de ontsteking?
Alvast dank.
Heel veel sterkte met de ontsteking en laat maar even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke
antwoord
ik heb een abces, (dikke wang) .
kan daar wat bloed van af komen, als je penicilline neemt?
na hoeveel dagen moet het slinken? neem het nu 2 dagen en merk geen verschil.
hoofdpijn isd he ergst.
mn tandarts is op vakantie tot maandag. ben al bij 2 verschillende geweest.
niet erg handig. kan het tot maandag wachten?
Heel veel sterkte en ik hoop dat je probleem snel is opgelost. Laat nog maar even weten hoe het afgelopen is.
re.
Is moeilijk hoor, om goed te blijven eten, drinken en slapen, als je veel pijn in je mond hebt door een groot abces en 39,5 koorts.....
Heb nu nog beetje koorts, hoort dat standaard bij een ontsteking?
dank voor je hulp geke.
:smt006
Heel veel sterkte en laat nog even weten hoe het afgelopen is.
minder
Kun je nog iets anders doen tegen tandvleesontsteking?
Ik dacht dat dit bij het abces hoorde. Da's toch ook een ontsteking van tandvlees?
Ik hoop dat je met dit advies wat kunt, heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je problemen in je mond snel voorbij zijn. Mochten er nog onduidelijkheden zijn kun je het altijd laten weten.