Ik zit nu al meer dan 1 1/2 jaar met een drukkend gevoel in mijn voorhoofd. het zeurt de hele dag. :(
Valt mij op als ik op bed ga en wil gaan slapen het minder word :o
Nu heb ik echt heel veel gedaan om mij ervan af te helpen
Zelf een neusschot correctie ondergaan :cry:
Maar ik kom er maar niet vanaf. Ik merk dat mijn altijd positieve instelling in het leven ook minder word. tot.........
Toen ik bij de tandarts kwam. eigenlijk voor een kroon maar ik gaf aan dat mijn rechterkies in mijn onderkaak gevoelig is als ik erop druk
Raar want er was al een wortelkanaalbehandeling geweest.
Bleek? donkere vlek aan de wortelpunt. onsteking dus
Ik durf er niet eens aan te denken omdat het kan tegenvallen en ik ook niet veel hoop meer heb dat ik er ooit vanaf kom. Maar heel diep van binnen denk ik: zou dit dan de oorzaak zijn :roll: Want het zit er waarschijnlijk ook al een poosje
ben heel erg benieuwd naar reacties of mensen die dit herkennen en er (nogniet) vanaf zijn.
Ik weet wel dat ik zo langzamerhand moedeloos van wordt
Valt mij op als ik op bed ga en wil gaan slapen het minder word :o
Nu heb ik echt heel veel gedaan om mij ervan af te helpen
Zelf een neusschot correctie ondergaan :cry:
Maar ik kom er maar niet vanaf. Ik merk dat mijn altijd positieve instelling in het leven ook minder word. tot.........
Toen ik bij de tandarts kwam. eigenlijk voor een kroon maar ik gaf aan dat mijn rechterkies in mijn onderkaak gevoelig is als ik erop druk
Raar want er was al een wortelkanaalbehandeling geweest.
Bleek? donkere vlek aan de wortelpunt. onsteking dus
Ik durf er niet eens aan te denken omdat het kan tegenvallen en ik ook niet veel hoop meer heb dat ik er ooit vanaf kom. Maar heel diep van binnen denk ik: zou dit dan de oorzaak zijn :roll: Want het zit er waarschijnlijk ook al een poosje
ben heel erg benieuwd naar reacties of mensen die dit herkennen en er (nogniet) vanaf zijn.
Ik weet wel dat ik zo langzamerhand moedeloos van wordt
Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat de oplossing voor je hoofdpijn in je voorhoofd ook snel ontdekt wordt. Kan het zijn dat je vaak verkouden bent en dat het iets met je voorhoofdsholtes is? Daar zal vast ook wel al naar gekeken zijn, als zelfs je neusschot aangepast is.
:smt006 Geke
:smt006 Monique
1 van deze zenuwen gaat naar de onderkaak en ik neem aan dat de zenuw van de kies hierop aansluit
Als nu 1 van deze zenuwen onstoken is lijkt mij dat dit invloed heeft op de rest.
Als ik het verhaal lees op de link die hieronder staat zou het atypische aangezichtspijn kunnen zijn
De info heb ik hierweg en zodoende kwam ik erbij
http://home.wxs.nl/~mip/gezicht.htm
Een plaatje maakt misschien wat duidelijk (althans deed het voor mij)
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, veel sterkte ermee en ik hoop dat de echte oorzaak van de vervelende hoofdpijn gevonden wordt.
:smt006 Geke
Als antwoord op door Geke
Hoofdpijn na noodkroon
Geen enorme hoofdpijn, maar een drukkende knellende hoofdpijn die te onderdrukken was met paracetamol. Wel zo erg dat ik s nachts wakker werd als paracetamol was uitgewerkt.
De tandarts zag geen ontsteking, het was ook een gezonde kies. Hij wilde al wortelkanaalbehanfelibg doen. Maar besloot eerst iets anders te proberen . Hij heeft de kroon van binnen wat uitgeboord. En op nieuw geplaatst om zo even paar dagen te testen.
Wat bleek, de kiespijn verdween, maar bleef wat tik gevoelig. Maar de hoofdpijn bleef licht.
Pas toen de definitieve kroon werd geplaatst is alle pijn echt weg.