Heb week geleden witte vulling gekregen(had eerst amalgaam). Heb heel veel last van napijn. Vandaag naar andere tandarts gegaan (eigen tandarts is op vakantie). Heb de vulling op mijn verzoek laten verwijderen. Bleek een breuk te zitten in de dl knobbel? Wie weet wat dit precies is? Nu heb ik een noodvulling gekregen en moet over drie weken een afpraak met m'n eigen tandarts maken. Kan de breuk in combinatie met de witte vulling extra veel pijn hebben veroorzaakt?
Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
:smt006 Geke
Zoals ik me nu voel zeg ik trekken die kies!!!!
groetjes
Ik ben vanochtend bij de tandarts geweest, en deze heeft tussen mijn linkersnijtand en linkervoortand twee gaatjes gevuld met (een) witte vulling(en). Nu kijk ik eens goed in de spiegel (had ik natuurlijk eigenlijk al bij de tandarts moeten doen), en het lijkt net alsof ze de twee tanden aan elkaar heeft geplakt, waardoor het nu net lijkt alsof ik één hele grote tand heb. Komt dit omdat de vulling nog moet krimpen? Zo ja, binnen hoeveel tijd gebeurt dit? Ik heb er verder geen last van of iets dergelijks. Hij is hoogstens een tikkeltje gevoelig, maar het lijkt me toch geen feest als het blijft zitten zoals het nu zit :smt005 :smt003