Hoi ik moet helaas aanstaande vrijdag ook weer plaatsnemen in de gevreesde stoel.....
Er is bij controle een dode zenuw van een kies geconstateerd....waardoor
ik ook een abces in mijn mond gekregen heb.
Volgens de tandarts komt dat abces door de dode zenuw en moet er dus een wortelkanaalbehandeling plaatsvinden.......
nu zegt hij dat ik hier niks van ga voelen aangezien de zenuw reeds dood is.....
Zijn er mensen met dezelfde ervaring??en hebben die ook inderdaad niks gevoeld???en hoe gaat zo'n behandeling nu precies in zijn werk?????
Hij gaf zelf aan drie kwartier bezig te zijn....duurt dat zo lang allemaal??????
:(
Er is bij controle een dode zenuw van een kies geconstateerd....waardoor
ik ook een abces in mijn mond gekregen heb.
Volgens de tandarts komt dat abces door de dode zenuw en moet er dus een wortelkanaalbehandeling plaatsvinden.......
nu zegt hij dat ik hier niks van ga voelen aangezien de zenuw reeds dood is.....
Zijn er mensen met dezelfde ervaring??en hebben die ook inderdaad niks gevoeld???en hoe gaat zo'n behandeling nu precies in zijn werk?????
Hij gaf zelf aan drie kwartier bezig te zijn....duurt dat zo lang allemaal??????
:(
Heel veel succes en laat maar even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke
Ik denk dat ik druk op de kies wel overleef....
Ik laat weten hoe het afloopt.....
OK ik ben vorige week geweest....en het viel me 100% mee......
Eigenlijk niets gevoelt ervan...zoals jullie al voorspelde......
Wel heb ik nog een paar dagen een beetje pijn gehad vooral met kauwen aan die kant maar dat is nu ook helemaal weg.......