Hoi allemaal,
ik ben nu 19 jaar en heb echt spijt dat ik me beugel nooit wou aandoen, en nu heb ik echt scheve voortanden..
Ik wil absoluut geen beugel meer..
kan ik geen operatie ofzo krijgen.
En hoe duur zou dat zijn..
groeten,
Rachelle
ik ben nu 19 jaar en heb echt spijt dat ik me beugel nooit wou aandoen, en nu heb ik echt scheve voortanden..
Ik wil absoluut geen beugel meer..
kan ik geen operatie ofzo krijgen.
En hoe duur zou dat zijn..
groeten,
Rachelle
Een operatie kan soms wel maar alleen in gevallen waar een duidelijke discrepantie in groei tussen onder- en bovenkaak is geweest, die of met orthodontie alleen niet op te lossen is, of in het verleden door wat voor reden dan ook niet orthodontisch behandeld is.
Voor een scheefstand alleen wordt niet geopereerd, staat niet in verhouding tot het probleem, en het is zoals boven vermeld eenvoudiger via een beugel op te lossen.
Wat is de reden dat je geen beugel wilt?
Heel veel succes, en ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Ja, nu met een beugel derbij lope..
heb er spijt van dat ik toendertijd niet wou rondlopen met zo`n beugel..
wat houd dit in-->
Verder is het in sommige gevallen wel mogelijk om met composieten, facings of kronen een mooi resultaat te bereiken.
alleen me 2 voortanden zijn wat op elkaar voor de rest is het wel oke
Bedankt allemaal!
Heel veel succes, ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
:smt006 Geke
En qua ongemak is het ook allemaal wel te doen. Alleen de eerste paar dagen nadat het zaakje weer wat strakker is gezet zijn even vervelend omdat je tanden gewoon gevoelig zijn maar dat duurt hoogstens een week. Daarna heb je er 3 weken lang amper last van (er vanuit gegaan dat je 1x per maand naar de ortho moet)
Ik ben bijna 27 en heb in Augustus een vaste beugel
Hier heb ik zeker 10 jaar mee gewacht als het niet meer is en, het is de beste beslissing geweest van het jaar
Dus,..knal dat ding erin! je zal er geen spijt van krijgen
:smt006
Het is helemaal niet raar op latere leeftijd met een beugel te lopen, daarnaast is het nog altijd tijdelijk, het resultaat is daarentegen blijvend!
(mits goed gespalkt natuurlijk).