Hallo, volgende week worden mijn tanden en kleine kiezen getrokken uit mijn bovenkaak (grote kiezen ben ik al kwijt) dus in het totaal nog 8 stuks waarvan mijn hoektanden nog behoorlijk vastzitten, dan 8 weken later worden er 4 implantaten geplaatst met daarop een vastzittende protese. Ik vraag me af of de hoektanden niet kunnen blijven zitten en daar iets van maken die de protese vasthoudt en lijkt me zo eng om de hoek tanden te laten trekken.
Wie kan mij er iets over vertellen.
Wie kan mij er iets over vertellen.
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk altijd laten weten.
:smt006 Geke
Implantaten
Re: Implantaten
Nou de implantaten zijn geplaatst en ik moet zeggen pijn deed het niet want het was behoorlijk verdoofd maar prettig was het ook niet je hoort natuurlijk dat ze zitten te boren in je kaak, de protese zit behoorlijk vast moet wel helen natuurlijk mijn gezicht is nog opgezet, over tien dagen gaan de hechtingen eruit en na 3 maanden gaat de originele protese erin, er zit nu een tijdelijk protese in zonder verhemelte plaat en dat voelt wel een stuk beter, het is trouwens een flink kosten plaatje wat niet vergoed wordt maar via de belasting is het wel aftrekbaar bij bijzondere ziekte kosten.
groeten
Marian
Omdat ik de zelfde konstruktie wil laten plaatsen zou je de prijs die je hiervoor moet betalen willen zeggen.
En hoeveel implantaten hebben ze geplaats (4).
Alvast bedankt.
Hoi, ja het zijn 4 implantaten en de prijs is 7500 euro.
Alvast bedankt dat je de kostprijs wilde vertellen.
Nou om teleurstelling te voorkomen niets dus.