De tandarts zegt dat mijn pijnlijke zenuwsteken wijzen op een afstervende zenuw. De pijn is zo heftig dat ik er 's nachts van wakker schrik en het zweet me uitbreekt, ook overdag steekt het regelmatig. Toch kan ik samen met mijn tandarts niet zeggen welke kies de pijn veroorzaakt.
Ik vraag me nu af of ik kan verwachten dat de kies uiteindelijk gaat reageren op warm en koud en duidelijk wordt om welk element het gaat of inderdaad afsterft en dat ik af moet wachten tot ik ergens een wortelpuntontsteking krijg. Als dat laatste het geval is wil ik graag weten hoe de klachten van een wortelpuntonsteking beginnen. Ik ben er liever op tijd bij, zit niet echt te wachten op een gigantische ontsteking.
Ik vraag me nu af of ik kan verwachten dat de kies uiteindelijk gaat reageren op warm en koud en duidelijk wordt om welk element het gaat of inderdaad afsterft en dat ik af moet wachten tot ik ergens een wortelpuntontsteking krijg. Als dat laatste het geval is wil ik graag weten hoe de klachten van een wortelpuntonsteking beginnen. Ik ben er liever op tijd bij, zit niet echt te wachten op een gigantische ontsteking.
Re: Met welke klachten begint een wortelpuntontsteking?
Ik denk dat je een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan, is even pijnlijk maar daarna ben je er heerlijk van verlost.
Ja, maar ik weet niet welke kies de pijn veroorzaakt en de tandarts ook niet. Ik kan toch niet in elke kies een wkb laten doen!
Groetjes Gabrielle
Kan hij dat niet zien op een foto????