Wellicht dat jullie me iets wijzer kunnen maken:
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest voor 2 kronen :( De verdoving werkte goed maarrrrrrrrrrrrrrr....... toen hij na een uurtje met zijn luchtpistool (zo noem ik het maar ff) over de kies ging werdt dat al gevoelig. 10 minuten later werdt de tijdelijke kroon erop gezet en toen blies ie ook weer ff met dat apparaat en toen kon ik wel van de stoel afglijden van de pijn. :cry: Maar 3 minuten later werdt 1 kies verder een stukje van een kies eruit getrokken en dat deed absoluut geen pijn.
De tandarts vond dat ook vreemd en onverklaarbaar. Met dat windpistol wel erge ijn maar met trekken totaal niet!!!
Wie kan daar antwoord op geven? :o
Alvast bedankt,
Johan
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest voor 2 kronen :( De verdoving werkte goed maarrrrrrrrrrrrrrr....... toen hij na een uurtje met zijn luchtpistool (zo noem ik het maar ff) over de kies ging werdt dat al gevoelig. 10 minuten later werdt de tijdelijke kroon erop gezet en toen blies ie ook weer ff met dat apparaat en toen kon ik wel van de stoel afglijden van de pijn. :cry: Maar 3 minuten later werdt 1 kies verder een stukje van een kies eruit getrokken en dat deed absoluut geen pijn.
De tandarts vond dat ook vreemd en onverklaarbaar. Met dat windpistol wel erge ijn maar met trekken totaal niet!!!
Wie kan daar antwoord op geven? :o
Alvast bedankt,
Johan
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk altijd laten weten.
:smt006 Geke
is inderdaad de grootste kies vanaf voren gezien.
Wat is verstandig? tandarts bellen voor een nieuwe tijdelijke kroon? weer die pijn ervaren? Daar hek ook geen zin in. Op 16 december heb ik weer een afsraak en dan worden de nieuwe kronen erop gezet. maar ik huiver al bij de gedachte dat dat zonder verdoving gebeurt en ik weer verkramp op die stoel van de pijn.
Hebbie advies?