Van de week is een van mij kiezen getrokken, omdat deze niet meer te redden was. Nu zit ik dus met een gat in mijn mond waar ik niet erg blij mee ben. Ik weet echter niet goed wat ik nu het beste kan laten doen.
Het grootste probleem is de financiering, al is daar vast wel wat op te vinden, ik zoek toch een redelijk betaalbare oplossing. ik weet echter niet goed wat er mogelijk is, en wat de dingen kosten.
het gaat om nr 35. de derde kies of zo, links onder. de omliggende kiezen zijn in orde.
Ik hoop dat jullie suggesties voor me hebben.. alvast bedankt!
Het grootste probleem is de financiering, al is daar vast wel wat op te vinden, ik zoek toch een redelijk betaalbare oplossing. ik weet echter niet goed wat er mogelijk is, en wat de dingen kosten.
het gaat om nr 35. de derde kies of zo, links onder. de omliggende kiezen zijn in orde.
Ik hoop dat jullie suggesties voor me hebben.. alvast bedankt!
:smt006 Geke
Ik ben sowieso niet voldoende verzekerd volgens mij. ik krijg 75% vergoed tot een maximum van 450 euro, dus ik zal hier hoe dan ook wat op moeten verzinnen. Vandaar dus dat ik een goedkopere optie zoek. De tandarts stelde een brug voor, maar dit is dus wel erg prijzig. En de omliggende kiezen zijn op een klein gaatje in de achterste na, in orde.
waar zou ik eventueel meer informatie kunnen vinden? (online)
Een duidelijk plaatje van hoe het eruit ziet als je lacht kan ik helaas niet vinden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Veel succes ermee.
Je kunt ook even afwachten. Het went na een tijdje en misschien vindt je het dan veel minder storend als nu. Dat gat groeit ondertussen weer dicht en in die tijd kun je rustig bedenken wat je zou willen. Misschien wil je wel niks als je eraan gewend bent, dat bespaart je veel geld.
Ik heb de 35 ook een tijdje moeten missen, maar ik kon vrij snel weer alles eten aan die kant en had daar geen problemen mee.
Succes met je beslissing.
Groetjes Gabrielle
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
bedankt!