ik word over drie weken geopereert mijn onderkaak word naar voren gezet en mijn boven kaak word gekanteld en naar boven geplaats en opzij geschoven
ben alleen ontzettend nieuwsgierig naar het ete4n alles echt vloeibaar heeft er iemand tips
mijn operatie duurt4 uur is dit normaal en ik moet 3 tot 5 dagen blijven.
ben alleen ontzettend nieuwsgierig naar het ete4n alles echt vloeibaar heeft er iemand tips
mijn operatie duurt4 uur is dit normaal en ik moet 3 tot 5 dagen blijven.
Wel wordt hij met elastieken op elkaar gezet en na 1 week worden die iets losser gezet, zodat je de 2e week weer iets kan eten.
We zullen zien, ik kan het jullie over 2 weken vertellen. :-? Schrijven bedoel ik.
Ik krijg dit jaar ook een kaakoperatie en ben toch wel een beetje zenuwachtig aan het worden. Het is toch je gezicht!
Hebben jullie hier geen last van?
Groetjes Hetty
Want wordt je onderkaak dan naar achteren gezet of wordt er een stukje van het bot uit je kin gehaald?
Bij mij hebben ze een stukje bot uit de kin gehaald om te gebruiken voor een bottransplantatie naar de bovenkaak.
Dat doen ze vanuit de binnenkant dus je ziet er niets van, alleen voelt je kin nog een aantal weken een beetje prikkelend aan. ( Bij mij dan)
Ik ben nu ongeveer 3 weken geleden geopereerd aan mn bovenkaak. Die is een stukje omhoog gezet en ook gekanteld. Ik hoefde maar 2 nachten te blijven. Het eten ging in het begin wel moeilijk, omdat je niet kunt kauwen, en met een rietje wou ook niet, omdat het zuigen niet zo goed ging. Verder is het mij heel erg mee gevallen.
Groetjes Gerlinda
Nee hebben ze verder niet precies gezegd want hij keek in me mond en opeens zegt die ja ze moet geopereert worden dus ik keek ook met grote ogen
Want door zo'n opmerking wordt je wel onzeker, en dan heb je op dat moment niet het besef om al die dingen uit te vragen.
Bij mij ging het eerste gesprek met de kaakchirurg ook niet zo super en toen ik had kunnen nadenken hebben we alles goed besproken en voelde ik me rustiger.