Ik ben al een hele tijd niet naar de tandarts geweest. 3 en half jaar. De laatste keer toen ben ik verdoofd met een injectie naald. Dit was erg onprettig en er was wat geprikt zodat ik een aantal weken met een opgezwollen wang rondliep. Nu durf ik niet meer die behandelmethode te nemen. Nu heb ik gebeld met alphen aan de rijn maar daar moet ik wachten tot mei voor een intake gesprek. Zijn er ook nog andere tandartsen die ook narcose bieden of dergelijks en op korte spoedeisende termijn?
alvast bedankt
alvast bedankt
Dit is de amaliakliniek, ik ben er zelf ook onder behandeling en heb mijn intake daar gehad op 7 jan en had een paar dagen na de kerst gebeld. Ik moet in maart 2x terug komen voor de behandelingen, maar ik kon ook in februari als ik erge pijnklachten had. Misschien dat je het daar kunt proberen!!
Hoop dat je er iets aan hebt!!!
groetjes :smt001
In ieder geval al erg bedankt
Op de site van de amalia kliniek staat aangegeven:
narcosegeld meenemen (vanaf € 245,-)
Ik neem dus aan dat wanneer je in Kerkrade behandeld wordt, ze vooraf aangeven hoeveel je zal moeten betalen voor de behandeling onder narcose.
Je krijgt eerst een intake gesprek en dat kost ongeveer 150 euro. Daarop wordt een begroting gemaakt met de kosten die de behandeling zal zijn. Ook wordt en een pre consult (als je kiest voor narcose) met je gehouden over de narcose en dat is ongeveer 30 euro.
Ikzelf moet voor 90 min narcose 335 euro betalen.
Dit wordt bij mij niet vergoed door de verzekering maar je kunt het later altijd nog aangeven bij de belastingdienst!!!!!
Ik kan dus niet garanderen dat deze prijzen voor iedereen geldt maar je hebt misschien nu een beeld met wat het ongeveer gaat kosten!!
groetjes!!! :lol:
Ga zo door!!
groetjes :smt006
In ieder gevaal al heel erg bedankt voor alle hulp. Je hebt geen id hoeveel ik eraan heb gehad :D
Ik wou de mensen nog maar weer bedanken voor hun reacties aangezien ik zonder de stap misschien wel niet had gezet!