Vorige week werd ik ineens overvallen door hevige kiespijn. Kon alleen links aanwijzen en mijn linkeronderkaak.
Meteen afgelopen maandag naar tandarts gegaan. Deze heeft alle kiezen bevoelt, met een instrument erop getikt maar geen enkele pijnreaktie?
Mijn linkerachterkiezen, zowel onder als beneden zagen er niet goed uit.
Vandaag bij de kaakchirurg geweest en heeft ze eruit getrokken. De linkerbovenkies gaf de pijnklachten in mijn linkeronderkaak :roll: :roll:
Wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het mogelijk is dat een slechte kies linksboven hevige! pijnklachten geeft aan linksonder. Linksonder echt van helemaal achter naar voor en de kaak was ook een beetje gezwollen.
(het waren geen verstandskiezen, die waren er alle 4 al uit)
Meteen afgelopen maandag naar tandarts gegaan. Deze heeft alle kiezen bevoelt, met een instrument erop getikt maar geen enkele pijnreaktie?
Mijn linkerachterkiezen, zowel onder als beneden zagen er niet goed uit.
Vandaag bij de kaakchirurg geweest en heeft ze eruit getrokken. De linkerbovenkies gaf de pijnklachten in mijn linkeronderkaak :roll: :roll:
Wie kan mij in Jip en Janneke taal uitleggen hoe het mogelijk is dat een slechte kies linksboven hevige! pijnklachten geeft aan linksonder. Linksonder echt van helemaal achter naar voor en de kaak was ook een beetje gezwollen.
(het waren geen verstandskiezen, die waren er alle 4 al uit)
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
:smt006 Geke
Ik heb geen napijn (meer) nadat de kiezen afgelopen vrijdag getrokken zijn.
Ook is de pijn weg waarvoor ik bij de tandarts terecht ben gekomen.
Het is mij nu wel duidelijk geworden dat gebitsonderhoud van groot belang is!
Ookal ben ik bang voor tandarts e.d.
Nog een vraagje erachteraan; een kleine week, voor deze last heb ik een algehele narcose ondergaan. ( kleine operatie in buik). Kan dit er voor gezorgd hebben dat zoiets aan mijn kiezen ineens aan de oppervlakte komt of is het puur toeval?
Is het ook toeval dat ik nu ineens een (1 dag na het treken), een keelontsteking heb?
Bij voorbaat dank voor het antwoord.
Zou ik nu dus ook wel willen weten of dat daarvan kan komen, of gewoon toeval is.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt, heel veel sterkte, als je nog vragen hebt kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke