sind juli vorig jaar, heb ik tot nu toe, op vershillende plekken in mijn mond een wortelpunt ontsteking gehad.
èèn kies moest er uit, en gelukkig kon de rest blijven zitten :lol:
ik ga 3x per jaar naar de tandarts ,poets mijn tanden goed,ik vind mijn gebit erg belangrijk. :o
hoe kan het nu toch dat ik al 4 x op vershillende plekken een wortelpunt onsteking heb gehad :o
ik word er een beetje onzeker van, als ik iets voel, denk ik al o jee daar komt er weer èèn.
heeft iemand hier een rationele verklaring voor, ik lees het graag. :lol:
alvast hartelijk bedankt van joopus, die meer de kaakchirurg ziet als de tandarts :( :lol: :lol:
èèn kies moest er uit, en gelukkig kon de rest blijven zitten :lol:
ik ga 3x per jaar naar de tandarts ,poets mijn tanden goed,ik vind mijn gebit erg belangrijk. :o
hoe kan het nu toch dat ik al 4 x op vershillende plekken een wortelpunt onsteking heb gehad :o
ik word er een beetje onzeker van, als ik iets voel, denk ik al o jee daar komt er weer èèn.
heeft iemand hier een rationele verklaring voor, ik lees het graag. :lol:
alvast hartelijk bedankt van joopus, die meer de kaakchirurg ziet als de tandarts :( :lol: :lol:
Van een trauma door een beugel heb ik in ieder geval nog nooit gehoord (maar dat zegt niets).
:smt006 Monique
We missen een heleboel info om hier een steekhoudende verkalaring voor te kunnen geven! Tevens graag locaties (kiezen, voortanden)
Dan worden wij wat wijzer, en daardoor u misschien ook.
het komt allemaal achter elkaar aan???????????????????
wat kan ik daar aan doen?