afgelopen maandag 03-04 endostart gehad wegens onsteking.
Net een uurtje geleden is een stuk van de noodvulling verdwenen. Er zit een behoorlijk 'gat' nu in de binnenzijde van de kies.
En natuurlijk net voor het weekend.
Wat denken jullie, moet ik hiervoor het 'nood' nummer gaan bellen?? Of kan het wachten tot maandag?
Mariska
Net een uurtje geleden is een stuk van de noodvulling verdwenen. Er zit een behoorlijk 'gat' nu in de binnenzijde van de kies.
En natuurlijk net voor het weekend.
Wat denken jullie, moet ik hiervoor het 'nood' nummer gaan bellen?? Of kan het wachten tot maandag?
Mariska
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Ik ga morgen met de middag even bellen. Ik weet alleen helaas wie hier de dienstdoende tandarts is en dat is nu juist de tandarts waar ik een aantal jaren geleden door veel problemen weg ben gegaan. Ik zie dus niet zo uit naar dit 'gezellig' treffen. Het is niet anders.
Ik heb gelukkig helemaal geen pijn of last. Er komt wel een onaangenaam smaakje vrij... Wellicht nog wat vuil wat uit de onsteking vandaan komt.
Heb ik gelijk nog een vraag. Ik heb een flinke ontsteking bij de kies. Mijn wang is zo dik als een hamstertje geweest, een flink abces in de wangholte. Nu is dat wel iets minder, maar weg is het nog lang niet. Nu lees ik dat er meestal antibiotica wordt voorgeschreven. Maar ik heb niets gehad. Is dit normaal?
Groetjes Mariska
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
Maargoed, nu is weer een deel noodvulling eruit gekomen. Een flink stuk, en als ik met mijn tong voel, voel ik tandvlees?? in ieder geval zacht weefsel. De leegte is helemaal totaan het tandvlees/kaakbot. Als ik met mijn tong eraan zit, is het gevoelig, zo'n zenuwgevoel... Dus morgen maar weer bellen... krijg er wel wat van hoor, die noodvullingen....
Zit nu ook niet op behandelingen te wachten. Heb waarschijnlijk een keelontsteking dus ik lig niet voor mijn pretje met de mond open...
Er zat een scheur in het fundament. Waarschijnlijk met de eerste keer vullen zo'n 15 jaar geleden al mis gegaan, met dit als gevolg. De kies zag er na het trekken echt niet goed uit. Een dikke ontsteking nog bij de wortels. Nu dus pijn lijden...Iemand nog tips voor goede pijnstilling??
Groetjes Mariska
Heel veel sterkte ermee, ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
De kies is rond 14.00u vanmiddag getrokken en ik voel nauwelijks pijn. Vind het niet te geloven, wat een geweld voor zo'n ding eruit is zeg!
Heb alleen ontigelijke hoofdpijn, en een wat ruizend oor aan de linkerkant. Ook wat duizelig. Ik ga maar vroeg naar bed.
Ik heb trouwens redelijk normaal gegeten, gezien in nergens last van heb. Uiteraard met de andere kant maar het gaat best dan.
Hopelijk morgen ook, gezien ik een erg drukke dag heb op mijn werk. De paracetamol en ibuprofen in de tas...