Ik heb anderhalve week geleden het eerste gedeelte van een wortelkanaalbehandeling ondergaan. Nu zit de noodvulling echter los (een paar dagen geleden al een beetje maar nu behoorlijk); is het noodzakelijk weer een nieuwe noodvulling te laten plaatsen?
Daarnaast nog een vraagje: woon nog niet zo lang hier en mijn eigen tandarts zit aan de andere kant van het land...kan ik voor noodgevallen ook hier in den haag terecht?
Daarnaast nog een vraagje: woon nog niet zo lang hier en mijn eigen tandarts zit aan de andere kant van het land...kan ik voor noodgevallen ook hier in den haag terecht?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het laten weten.
:smt006 Geke
Het wattenstaafje zat er nog goed in, maar voor de zekerheid is het schoongemaakt en is er een nieuwe noodvulling in gezet.
Gisteren geen last meer gehad en vannacht ook niet, maar nu is het sinds vanochtend heel erg pijnlijk om te kauwen en het lijkt alsof de tanden/kiezen die ervoor zitten heel veel pijn doen, terwijl daar niets mee aan de hand was...Alsof die tanden naar voren gedrukt worden als het ware...
De tandarts heeft wel gezegd dat het gevoelig kon zijn, maar ja...waar ligt de grens. Kauwen is echt pijnlijk en dan met name in de gezonde kiezen/tanden!
Wie kan me in deze situatie helderheid geven wat er aan de hand is?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten. Heel veel sterkte ermee en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke
Ik heb op 19 april tweede deel van wkb gehad en de behandelde kies is nog steeds wel gevoelig terwijl de tandarts zegt dat dit niet kan. Ook ik heb last van de hoektand naast de kies en de twee tanden daar weer naast. Het lijkt wel alsof die tanden erg strak zitten, alsof ze bekneld zijn geraakt. Ik ben al we 3 keer terug geweest naar ta, maar die zegt niks te kunnen vinden. De pijn gaat maar niet over en ik vind het heel raar dat die tanden waar eerst niks mee aan de hand waren, nu ook zeer doen. Ik ga woe weer naar ta. Laat wel horen wat er dan gebeurd is.
Groetjes en sterkte!