Hoi,
heb een week geleden dus een WKB gehad aan de laatste kies in mijn onderkaak. Maar door die WKB heb ik zo'n doffe zeurende pijn gekregen aan kiezen en tanden voor de kies waar de WKB aan gedaan is. Het is niet direct te verklaren wat voor een pijn het is. Maar het lijkt net of er iets tussen de tanden in zit. Het is moeilijk uit te leggen. Ik had dat voor de WKB niet. Heeft iemand hier ervaring mee ??
heb een week geleden dus een WKB gehad aan de laatste kies in mijn onderkaak. Maar door die WKB heb ik zo'n doffe zeurende pijn gekregen aan kiezen en tanden voor de kies waar de WKB aan gedaan is. Het is niet direct te verklaren wat voor een pijn het is. Maar het lijkt net of er iets tussen de tanden in zit. Het is moeilijk uit te leggen. Ik had dat voor de WKB niet. Heeft iemand hier ervaring mee ??
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Ik heb exact hetzelfde probleem als jij\( denk ik tenminste) Ik heb een brug en heb aan 1 van de pijlers een wkb gehad. Na de behandeling doen met name mijn hoektand en de tand ernaast erg veel pijn. Allsof ze te strak op elkaar zitten. hoe is het bij jou afgelopen? Is het een kwestie van gewoon afwachten?
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke