Ik ben al sinds een poosje o.b.v de TA omdat ik ontstekingen boven mijn voortanden had waar nu een wkb op gedaan is en al meerdere malen opnieuw schoongemaakt.
Nu moet ik 13 maart terug om de tanden definitief te laten vullen maar heb nog steeds klachten; het is net of er "beestjes" in en om mijn tanden en tandvlees zitten , echt een heel raar gevoel , net luchtbelletjes .
Volgens mij is bij 1 van de ontstoken tanden de wortel kapot /gescheurd/gaatje in ?Als ik aan de voorkant zachtjes op het tandvlees duw dan komt er aan de achterkant met kracht een stukje noodvulling uit.
Zit echt in de put hierdoor , heb al driekwart jaar pijn !
Is er dan niemand die weet wat dit is??
Nu moet ik 13 maart terug om de tanden definitief te laten vullen maar heb nog steeds klachten; het is net of er "beestjes" in en om mijn tanden en tandvlees zitten , echt een heel raar gevoel , net luchtbelletjes .
Volgens mij is bij 1 van de ontstoken tanden de wortel kapot /gescheurd/gaatje in ?Als ik aan de voorkant zachtjes op het tandvlees duw dan komt er aan de achterkant met kracht een stukje noodvulling uit.
Zit echt in de put hierdoor , heb al driekwart jaar pijn !
Is er dan niemand die weet wat dit is??
Heel veel succes en laat nog maar even weten hoe het allemaal afgelopen is.
:smt006 Geke
Momenteel zitten er noodvullingen in met pasta.
Alvast bedankt voor uw berichtje terug - geruststellend!
Ik laat wel horen hoe het afloopt.
Gr.Lita
TA kon geen breuk of gaatje in wortel vinden dus...
Kaakbot was boven tanden aardig " weggevreten " door ontstekingen en heeft tijd nodig om weer te genezen .
Eén tand is nog twijfelachtig of ontsteking zit dus nog even afwachten.
Heb nu wel flink napijn want heeft al de kanaaltjes extra goed gespoeld , gevijld en geborsteld .
Kwam zelfs nog klontjes vuil uit!
Nu maar afwachten .
Alvast weer bedankt voor luisterend oor.
Gr.Lita
Zou die druk normaal zijn ? en hoe lang moet ik wachten voordat ik evt. tandarts kan bellen ?Zit al sinds juni 2005 te tobben maar gaat maar niet over!Wordt er zo moedeloos van . Alvast weer bedankt voor luisterend oor en evt antwoord.
Gr Lita
foto.
Heb nu na bijna 4 weken na def. vullingen nog steeds last van drukpijn en een licht kloppend gevoel.
Gaatje in de wortel wordt binnenkort door TA gemaakt maar ontstekingen hebben nu rust nodig .
Hoelang duurt het gemiddeld voordat het lichaam deze ontstekingen heeft opgeruimd??
Alvast weer bedankt
:(
Heel veel sterkte ermee, mocht je nog vragen hebben kun je het laten weten.
:smt006 Geke
Het is nu bijna 2 maanden geleden dat tanden definitief gevuld zijn .Vorige week terug bij TA geweest daar nog steeds zeer gevoelig dik tandvlees aan de achterkant heb en soms een zwaar gevoel.
Ook nog steeds net of er "luchtbelletjes" in en om mijn tanden zitten, wat zou dat kunnen zijn ?
Ta weet ook niet maar heb nu wel een verwijsbrief voor kaakchirurg.
Nou ben benieuwd maar na bijna een jaar pijn moet er nu echt wat aan gebeuren.
Gr.Lita