hallo allemaal,
Na een hoop problemen met gebit nog steeds trouwens ben ik door nieuwe tandarts verwezen naar bijzondere tandheelkunde het Acta. Mijn vraag is wat kanik daar verwachten en weer iemand hoe het ligt met onkosten. Geen idee.
bedankt en hoop dat ik nu eens een reactie krijg.
Nettie
Na een hoop problemen met gebit nog steeds trouwens ben ik door nieuwe tandarts verwezen naar bijzondere tandheelkunde het Acta. Mijn vraag is wat kanik daar verwachten en weer iemand hoe het ligt met onkosten. Geen idee.
bedankt en hoop dat ik nu eens een reactie krijg.
Nettie
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
hoe bedoel je??
op door jou gestelde vragen is dacht ik toch altijd gereageerd?
Even op deze vraag:
hangt idd af van reden van verwijzing, en probleem.
Bijzonder tandheelkunde kent voor de financiele afwikkeling diverse regelingen, afhankelijk van probleem en ingesteld behandeling. Soms valt het onder de basisverzekering, soms niet, soms gedeeltelijk, met een eigen bijdrage die gelijk is aan hetgeen je anders bij de huistandarts kwijt was geweest.
succes!
allereerst bedankt voor jullie reactie. Ik ben verwezen naar bijzondere tandheelkunde omdat ik een uitzonderlijk kleine onderkaak heb. De occlusie is niet voldoende. Mijn gebit is in zodanige staat door verwaarlozing van mijn oude tandarts, dat ik kiezen dreig te verliezen. Hierdoor verlies ik mij kauwfunctie. Een gebit kan niet door de stand van mijn onderkaak. Loopt ook recht n plaats van mooi rond. Dus best wel complex. Hoop hiermee voldoende geinformeerd.
Nettie
overigens zullen de mensen die het onderzoek doen en de plannen maken uiteraard ook de financien ter sprake brengen, en vraag er gerust ook zelf om.
Nettie
Maar wellicht is er ook een samenhang met de aanwezige kaakafwijking, u zult echt de eerste niet zijn...
Wel spijtig dat u niet eerder de keuze voor wel behandelen ervan heeft gemaakt, had waarschijnlijk e.e.a. kunnen voorkoemn..
succes bij ACTA.
nettie
ok, ik ben er niet op uit om zo maar problemen met mijn gebit op het bordje van de tandarts telggen. Maar in dit geval is echt wel terecht.
Nettie