Hallo,
Misschien een domme vraag maar als je een zenuw behandeling hebt gehad en de zenuw eruit is gehaald, kan je dan nog zenuw pijn krijgen ? of is de tand dan ongevoellig ?
Het zit zo, ik heb een tand los en die is afgebroken net boven het tandvlees.
Hij hangt alleen nog vast aan een vulling.
En als de tand los eruit valt zit de wortel er nog in.
Ik heb ooit wel een zenuwbehandeling gehad, maar nu ben ik bang dat als de tand los gaat van de vulling dat ik pijn ga krijgen.
Kan dit, of is de zenuw echt dood en voel ik hier niets van ?
Misschien een domme vraag maar als je een zenuw behandeling hebt gehad en de zenuw eruit is gehaald, kan je dan nog zenuw pijn krijgen ? of is de tand dan ongevoellig ?
Het zit zo, ik heb een tand los en die is afgebroken net boven het tandvlees.
Hij hangt alleen nog vast aan een vulling.
En als de tand los eruit valt zit de wortel er nog in.
Ik heb ooit wel een zenuwbehandeling gehad, maar nu ben ik bang dat als de tand los gaat van de vulling dat ik pijn ga krijgen.
Kan dit, of is de zenuw echt dood en voel ik hier niets van ?
Re: Zenuw
Mijn tandarts zegt dat het geen kwaad kan, maar het zit me toch niet lekker :-?
Vandaar dat ik op deze site terecht kwam om evt wat info in te winnen.
Ben tevens ook op zoek naar een andere tandarts.
succes! :smt006
Gr, Mignon
Wil toch graag even reageren op je second opinion verhaal. Heb nl in mijn eigen woonplaats met 3 tandartsen contact gezocht (woon er nog maar net dus ze kennen me niet), in mijn vorige woonplaats met 2. Geen enkele is bereid me te helpen, ze verwijzen mij alleen maar door naar mijn eigen tandarts. Wat nu? Het enige wat ik ze trouwens vroeg is of er een foto gemaakt kon worden om te zien of alle wortelresten uit mijn kaak verwijderd waren.
Sterkte!
Gr, Mignon