bang

Author:
tannie26
Posted:
ma, 11/12/2007 - 12:13
hallo lieve mensen..
ik ben al sinds ik het herinder bang voor de tandarts..
ik ben nu een jaar niet geweest en heb net een brief gehad van mijn tandarts dat hij me heeft uitgeschreven :-? ik moet altijd zoveel moed inzamelen om erheen te gaan omdat ze bij mij altijd wel weer wat vinden..!! ik heb ook een dochter van 5 en die heb ik via deze site naar een speciale kindertandarts gedaan.. nu ben ik al bang om met haar mee te gaan.. en ik hoop dat ze niet aan mij zal merken dat ik bang ben!!
mijn vriend en ik wonen sinds kort samen en hij zei dus van dat wij ook even een afspraak moeten maken nou het zweet breekt me uit.. hij weet niet echt dat ik bang ben hij heeft er wel een vermoeden van omdat ik zolang heb gewacht met mijn dochter..
ik weet niet wat ik moet doen.. het is zo moeilijk voor mensen die de angst niet hebben en nooit iets aan hun gebit hebben te vertellen dat ik wel als de dood ben voor de tandarts.. als ik het woord al hoor weet ik al geen houding te geven..

weet iemand raad???
hello jozefien

Tannie, ik weet dat het moeilijk is, maar nu moet je aan je dochter denken! Doe het voor haar! Dat zij wel onder controle blijft en geen angst krijgt dat kun jij regelen! Maak inderdaad die afspraak en ga zonder je dochter maar met je vriend, spreek af: alleen controle, daarna kan de tandarts met iets kleins beginnen, tegenwoordig doet het geen pijn meer alles is zover verbeterd. wens je veel Sterkte. hou ons op de hoogte. :smt006
ma, 11/12/2007 - 12:40 Permalink
tannie26

ja..ik hoop ook dat zei mijn angst niet voelt!!
maar het ging een tijd goed ( ook met zweet in mijn handen ) maar nu is het alweer zo een tijd geleden dat ik ben geweest. :oops: ...
Ik wil mijn vriend wel meenemen alleen schaam ik me voor mijn gebit..
ma, 11/12/2007 - 13:12 Permalink
hello jozefien

tannie, nooit schamen. je kunt er nu iets aan doen! als je niets doet staan er straks alleen nog maar zwarte stompjes, om maar niet te praten over de pijn die je kan krijgen! dus ik zou zeggen, kom op meid bellen...nu meteen! je kan het, ik stuur je hierbij een beetje moed. :wink: :smt006
ma, 11/12/2007 - 14:47 Permalink